نوشیدنی های چربی سوز (طرز تهیه 7 مورد بسیار موثر)

دسته‌بندی نشده


نوشیدنی های چربی سوز

نوشیدنی های چربی سوز بسیار متنوع هستند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برآورده کنند. در این متن ، بهترین این نوشیدنی ها را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و با دوام ترین آنها رعایت موارد زیر است رژیم اولیه و ورزش Ar این امر گاهی اوقات مستلزم محرک هایی برای تسریع روند کاهش وزن است.

چندین گزینه برای سوزاندن چربی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، کوکتل و حتی ادویه جات ترشی جات.

نوشیدنی های چربی سوز

با این حال ، کمترین کالری که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیاز بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز است. در زیر نحوه تهیه بهترین انواع آنها را به شما آموزش می دهیم.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است میان وعده و زمان گرسنگی این یک تأثیر است برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به میزان دلخواه و بسته به طعم و مزه
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به مقدار دلخواه
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را بردارید و با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل آسیاب شده و پودر زنجبیل رنده شده را با آنها مخلوط کرده و با آب روی گاز بگذارید تا کاملا جوش بیاید. سپس بگذارید خنک شود تا برش های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر ، تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت بدنی بدست آورید چربی سوزی دریافت کنید.

2. سوزش شدید چربی شکم

چربی سوز شکم

راه حل چربی سوزی حتی هنگام خواب نوشیدن این نوشیدنی همراه با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به میزان دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی مخلوط کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

به جز یخ ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و چای اضافه کنید یا از برگ آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی را افزایش داده و نیاز بدن به ویتامین را با افزودن به خواص گلابی تأمین کند.

4. چربی سوزی با زیره

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از گذشته تا به امروز ، از این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر ضروری است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی هم بزنید و بگذارید کمی در آب جوش بجوشد. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره پخته را به آن اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م needsثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از وعده غذایی اصلی استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. این نوشیدنی را آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق

موارد بالا را با هم ترکیب کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب با چربی سوزی بالا مشخص می شود.

6. یک نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، دفع و مشکلات گوارشیمی توان از منابع ویتامین و مواد مغذی استفاده کرد. بهتر است قبل از صبحانه از آن در لیوان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا آب پز: نصف فنجان
  • سرکه (بهترین سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد مشخص شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از تمرین چربی بسوزانید

تمریناتی برای سوزاندن چربی

ترکیبات چای سبز یکی از معروف ترین ترکیباتی است که در افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، یکی از محبوب ترین هایی که به ذهن می رسد چای سبز است. با این حال ، برای کارآیی بیشتر ، می توان آن را به شرح زیر تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به میزان دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمان: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را با آب بجوشانید و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با کمی شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین تمرین کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنید تا نتیجه مثبتی بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *