نحوه سرخ کردن ماهی قزل آلا در 8 مرحله آسان

دسته‌بندی نشده


فرصت های زیادی برای به نمایش گذاشتن همبرگرهای کبابی ، نان تست و هات داگ وجود دارد ، اما امسال ما پیشنهاد می کنیم که انشعاب داشته باشید و نحوه پخت ماهی قزل آلا را بیاموزید.

ماهی قزل آلا سرخ کرده چیزهای زیادی برای دوست داشتن دارد.

ماهی قزل آلا ماهی گوشتی تر است ، به این معنی که دمای کباب پز را بهتر از ماهی سفید ظریف تر تحمل می کند.

همچنین افزودن طعم به فیله ماهی قزل آلا به طرق مختلف آسان است (ما در یک دقیقه به آنجا خواهیم رسید).

مهم نیست که چه سلیقه ای را انتخاب می کنید ، باید مراحل را کاهش دهید.

در اینجا راهنمای شما برای کباب کردن ماهی آزاد کاملا مرطوب و لایه ای است.

1. ماهی قزل آلا مناسب را انتخاب کنید

زنی که ماهی قزل آلا سبز را روی تخته برش می برد

اشلی نادر ، RDN ، موسس Be Well by Ashley Noelle ، پیشنهاد می کند که سعی کنید ماهی آزاد ماهی صید شده را پیدا کنید ، به طور ایده آل از یک بازار ماهی محلی.

فیله ماهی قزل آلا معمولاً چربی کمتری نسبت به ماهی آزاد دارد.

هرچند میزان ضربان قلب ماهی قزل آلا کمی بیشتر از ماهی آزاد وحشی است ، اما دارای امگا 6 بیشتر و چربی های سالم کمتری است.

2. نحوه تهیه آن را تصمیم بگیرید

ماهی قزل آلا سرخ شده روی تخته سرو.

دستور العمل های خاصی از ماهی قزل آلا نیاز به برنامه ریزی دارد.

هالی مک کی کلارک ، متخصص آشپزی در Beachbody می گوید ، اگر می خواهید ماهی قزل آلا را روی تخته بپزید ، حتماً آن را حداقل یک ساعت قبل از کباب کردن در آب خیس کنید.

اگر به استفاده از تخته علاقه دارید ، ماهی قزل آلا سرو ما را با لعاب افرا امتحان کنید.

اگر فیله ماهی قزل آلا شما پوست ندارد و از تخته استفاده نمی کنید ، از فویل برای جلوگیری از قرار گرفتن مستقیم ماهی روی گریل استفاده کنید.

3. ماهی قزل آلا را تمیز کرده و آبکش کنید

وقتی آماده پخت ماهی قزل آلا هستید ، نادر توصیه می کند که آن را در سینک ظرفشویی بشویید و قبل از چاشنی یا چاشنی آن را کاملاً خشک کنید.

اگر با ماهی قزل آلا با پوست کار می کنید ، گامی نیست که مایل باشید آن را از دست بدهید.

او می گوید فیله باید کاملاً خشک شود تا پوستی ترد و زیبا به دست آید.

4. توری را تمیز کنید

قبل از قرار دادن ماهی قزل آلا ، حتی اگر از بسته های فویل استفاده می کنید ، رنده را بردارید.

بهتر است کار را از قبل انجام دهید تا اینکه پوست ماهی قزل آلا ترد را از دست بدهید یا با بسته بندی فویل به گریل بچسبید.

5. ماهی قزل آلا خود را مزه دار کنید

اگر در حال آماده سازی ماریناد هستید ، باید زمان آماده سازی بیشتری را اضافه کنید.

نادر پیشنهاد می کند که ماریناد را به ماهی اضافه کرده و چند ساعت قبل از کباب کردن در یخچال قرار دهید.

ماریناد ترجیحی او آمین نارگیل (جایگزین سس سویا بدون گلوتن) و عسل را برای تعادل چگالی آمینوز ترکیب می کند.

اما می توانید ماهی قزل آلا را با نمک بپاشید و روغن بپاشید ، سپس بگذارید 30 دقیقه قبل از کباب کردن در دمای اتاق استراحت کند ، می گوید مک کی کلارک.

این آماده سازی به پخت یکنواخت ماهی قزل آلا کمک می کند.

6. رنده را حرارت داده و روغن بزنید

برای ماهی قزل آلا باید کوره گاز را روی 450 تا 500 درجه فارنهایت تنظیم کنید.

اگر با ذغال سنگ کار می کنید ، اجازه دهید گریل قبل از افزودن ماهی قزل آلا حدود 20 دقیقه گرم شود.

روغن کاری کباب پز خطر چسبیدن ماهی به گریل را کاهش می دهد.

7. ماهی قزل آلا را کباب کنید

سرانجام ، جادو در اینجا اتفاق می افتد. مک کی کلارک می گوید ، اگر از فیله ماهی قزل آلا با پوست استفاده می کنید ، نیازی به تلنگر زدن نیست.

با این حال ، برای بهترین نتایج ، باید محل گلدیلک ها را روی کوره انتخاب کنید.

او پیشنهاد می کند: “مکانی را در کوره انتخاب کنید که با گرمترین و خنک ترین قسمت ذغال سنگ فاصله یکسانی داشته باشد.”

شما باید فیله را با پوست برداشته شده ورق بزنید ، اما این بدان معناست که شما می توانید یک ماریناد خوشمزه را از هر دو طرف آغشته کنید.

(ما عاشق مرکبات و ادویه جات در ماهی قزل آلا سرخ شده با دستور ترشی پرتقال هستیم.)

زمان پخت بستگی به ضخامت فیله شما دارد ، اما نیازی به تایمر ندارید.

نادر توضیح می دهد که می توانید تا زمانی که فیله ها با چنگال بریزند بپزید.

8. اجازه دهید ماهی قزل آلا شما استراحت کند

ماهی قزل آلا و سبزیجات کبابی در یک بشقاب

مهم نیست که چقدر ماهی سرخ کرده را دوست دارید ، مک کی کلارک پیشنهاد می کند که به محض بیرون آوردن از کوره ، آن را در فویل آلومینیومی آویزان کنید.

چادر زدن اطمینان می دهد که گوشت فرصت استراحت دارد و حتی پخت را تضمین می کند.

هنگامی که از سطح آماده سازی خود راضی هستید ، می توانید طعم های اضافی را اضافه کنید.

مک کی کلارک دوست دارد از “یا ترکیبی از شوید تازه و آب لیمو ، یا رب ، سس سویا و زنجبیل تازه” استفاده کند ، که درست قبل از سرو به آن اضافه می کند.

به دنبال نکات آشپزی بیشتر و اطلاعات تغذیه هستید؟

به BODNutrition.com بروید و بیاموزید که چگونه با یک برنامه تغذیه طولانی مدت سالم تغذیه کنید – 2B Mindset و Portion Fix.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *