نحوه استفاده از مجله عکس غذایی برای به دست آوردن نتایج بهتر مشتری

دسته‌بندی نشده


نظر منفی در اینجا …

ثبت و ردیابی مواد غذایی به سبک ماکرو (فکر کنید: MyFitnessPal) است نه بهترین راه مشتریان خود را در مورد مسائل تغذیه آموزش دهید.

اونجا گفتم حالا صدایم را بشنو…

من بیش از 10 سال مربی تغذیه بوده ام و با بیش از 1000 مشتری کار کرده ام. من در حال حاضر از دانش و مهارت های خود برای کمک به صاحبان و مربیان سالن بدنسازی برای رشد و سیستم بندی مشاغل خود استفاده می کنم ، بنابراین می بینم که روشهای آموزش در مقیاس بزرگ چگونه کار می کند.

در دهه گذشته ، من شیوه های مختلف آموزش تغذیه را امتحان کرده ام: آموزش کلان ، آموزش عادت با ردیابی غذا و کاملاً بر اساس عادات بدون هیچ گونه ماکرو.

و اگر این را به شما بگویم چه می شود؟ هنگامی که شمارش ماکروها را برای مشتریان متوقف کردم آنها تجربه کردند:

  • نتایج بهتر
  • مسابقه بزرگتر
  • سفری شادتر
  • استرس کمتر
  • بهتر است شهود را بخورید
  • رابطه طولانی تر مربی / مشتری

خوب ، این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاده است.

اشتباه نکنید: از ماکروها متنفرم. آنها واقعاً جای خود را دارند.

(مربوط: راهنمای کامل استفاده و آموزش ماکروها.)

با این حال ، 99 درصد. مشتریان فکر می کنند راه بهتری وجود دارد.

پس آن چیست؟

تمام شد 150،000 متخصصان معتبر بهداشت و تناسب اندام

تا 30٪ در برنامه آموزش تغذیه برتر صنعت صرفه جویی کنید

درک عمیق تری از تغذیه ، قدرت آموزش آن و فرصتی برای تبدیل این دانش به یک تمرین مربی پر رونق کسب کنید.

عکس ها ، مردم تصاویر.

من از مشتریان دارم که با عکاسی از ظرفشان آنچه را که می خورند پیگیری کنند.

این ساده ، آسان و م effectiveثر است – بنابراین از انطباق بالایی برخوردار می شوید.

اما بهترین قسمت؟ این اطلاعات و فرصت های آموزشی بسیار بیشتری را نسبت به مشاهده منظم فراهم می کند.

من می دانم که برخی از شما چه می گویید:

“فقط با عکس نمی توانید کالری یا ماکرو تعیین کنید!

مهم نیست.

وقتی صحبت از غذا می شود ، باید به جزئیات مهم تری نسبت به آنچه مشتریان می خورند توجه شود.

و عکس ها به شما کمک می کنند آنچه را که ماکروها نمی توانند مشاهده کنند ببینید: کل تصویر.

اما برای استفاده بیشتر از آن ، باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید.

من روشی برای آن دارم

من این روش را 5 Ws می نامم.

کی ، کی ، کجا ، چرا و چه چیزی.

اجازه دهید هر کدام را به همراه فرصتهای مربیگری که ارائه می دهند توضیح دهم.

(برای مشاوره بیشتر در مورد تغذیه ، سلامتی و مربیگری ، در خبرنامه هفتگی رایگان PN مشترک شوید ، باهوش ترین مربی اتاق.)

1. با چه کسانی غذا می خورند؟

آنچه می خورد می تواند بر غذای انتخابی و همچنین مقدار غذایی که مصرف می کند تأثیر بگذارد.

آیا تا به حال دوستی داشته اید که بسیار سالم غذا بخورد؟ آیا تا به حال هنگام غذا خوردن با این شخص انتخاب سالم تری پیدا کرده اید؟

مخالفش هم درست است. دیوانه شدن در جمعه شب وقتی دوست ، شریک یا همکار شما نیز آنجا را ترک می کند ، وسوسه انگیزتر است.

گاهی اوقات فقط کمک به مشتری در درک اینکه او تمایل به پرخوری در اطراف شخص خاصی دارد می تواند شرایط را تغییر دهد. (و نه ، من به آنها پیشنهاد نمی کنم که رابطه را پایان دهند.)

2. چه موقع غذا می خورند؟

آیا مشتری شما (به طور تصادفی) به دلیل مشغله زیاد یا برنامه ریزی نادرست تا ساعت 3 بعد از ظهر منتظر ناهار بود؟

در اینجا نمونه ای از مواردی است که چنین اطلاعاتی می تواند بسیار مفید باشد. اگر الگویی از وعده های غذایی از دست رفته را آشکار کنید ، می توانید علت این امر را دریابید و:

  • انتخاب 1: به مشتری خود کمک کنید تا ساختار بیشتری به روز خود اضافه کند تا از خوردن وعده های غذایی خودداری کند
  • گزینه 2: هنگامی که این اتفاق می افتد ، به سناریوی “اگر پس” فکر کنید. مثال: “اگر ناهار را از دست بدهم ، یک وعده غذایی / میان وعده XYZ دریافت می کنم”

3. کجا غذا می خورند؟

با نگاه کردن به محیط غذا خوردن مشتری می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.

آیا آنها پشت میز روی میز خود جلوی صفحه کلید نشسته اند و در حال صرف ناهار هستند؟ آنها ممکن است برای جویدن کامل غذا وقت نگذارند ، که می تواند منجر به پرخوری شود.

گام بعدی ممکن است خوردن تا 80 درصد سیری باشد.

(اطلاعات بیشتر: نحوه خوردن تا 80 درصد سیری)

آیا آنها روی مبل نشسته اند و تلویزیون تماشا می کنند؟ آنها می توانند به طرز دیوانه کننده ای مسدود شوند ، یکی دیگر از دلایل پرخوری افراد.

در این مورد ، می توانید بر یادگیری نحوه آهسته غذا خوردن تمرکز کنید.

(دیدن: یک چالش آهسته خواری 30 روزه.)

آیا آنها سر میز شام غذا می خورند؟ این فوق العاده است! به نظر می رسد آنها برای غذا خوردن وقت می گذارند و عادت های خوبی را در اینجا ایجاد می کنند. (آیا می توانید نقاط روشن را بگویید؟)

آیا به نظر می رسد غذای آنها از آشپزخانه آنها می آید یا برای صرف غذا آماده است؟ اگر مشتری شما مرغ ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین را در یک مجله سنتی برای ردیابی غذا ثبت کرده است ، نمی دانید که این غذا خانگی است یا از یک رستوران محلی سریع تهیه شده است که ممکن است سرشار از روغن پنهان و سدیم بالا باشد.

این می تواند فرصتی باشد برای آموزش روش های مختلف پخت و توضیح اینکه چرا غذای خانگی می تواند انتخاب بهتری برای رسیدن به اهداف آنها باشد.

4. چرا غذا می خورند؟

ما ، به عنوان مربیان ، مطمئناً از این پرسش بیشتر استفاده خواهیم کرد.

آیا مردم همیشه از گرسنگی غذا می خورند؟ به سختی با.

مردم به دلایل زیادی غذا می خورند و گرسنگی اغلب نیروی محرکه نیست. به عنوان مثال ، مردم اغلب به دلیل شادی ، ناراحتی ، استرس ، خستگی ، تشنگی یا کسالت غذا می خورند ، یا می تواند ناشی از محیط ، عادت ، فرهنگ یا سنت باشد.

اگر متوجه شدید که مشتری است استرس خوردن، می توانید به آنها کمک کنید تا راه هایی برای مدیریت بهتر استرس مانند مدیتیشن و ورزش پیدا کنند.

یا شاید آنها یک پروانه اجتماعی هستند ، و برای آنها – خوردن بخشی از تجربه اجتماعی استبه

شما می توانید با مشتری خود در مورد چگونگی انتخاب بهترین انتخاب برای جشن گرفتن با دوستان و خانواده به جای احساس خانه نشینی همکاری کنید.

علیرغم دلایل زیادی که مشتریان شما می خورند ، ممکن است احساس کنند مشکلی در آنها وجود دارد. در عوض ، به آنها کمک کنید تا ابزارهایی را برای درک مثبت چرایی خود توسعه دهند.

5. آنها چه می خورند؟

این برای من کم اهمیت ترین مسئله است. زیرا ، به نظر من ، هیچ فرصت بزرگ مربیگری در اینجا وجود ندارد.

اگر مشتری شما انتخاب های بزرگی نمی کند ، احتمالاً 5 وات از یکدیگر بازی می کنند.

دقیقا چطوری کار می کند؟

در اینجا چند نکته کاربردی در مورد نحوه اجرای این استراتژی آورده شده است.

هنگام استفاده از مشتریان از ثبت عکس استفاده کنید. با همکاری دو هفته اول ، مشتریان روزانه از وعده های غذایی خود عکس می گیرند.

سپس آنها عکسها را در پوشه هایی که بر اساس غذا تنظیم شده اند بارگذاری می کنند: به عنوان مثال ، صبحانه ، ناهار ، شام ، و دو میان وعده.

پس از دو هفته اول ، من به مشتری اجازه می دهم که بخواهد عکسبرداری خود را ادامه دهد انتخاب کند.

به دنبال الگوها باشید. ممکن است متوجه شوید که مشتری شما اغلب صبحانه یا میان وعده ها را از دست می دهد و در طول روز احساس گرسنگی می کند.

این الگوها یک نقطه شروع عالی برای مربیگری شما هستند.

(می توانید مشتری خود را تشویق کنید تا با استفاده از منابعی مانند Precision Nutrition به دنبال الگوهای غذایی باشد مجله رفتار خوردن و مجله چگونه غذا احساس می کند.)

به صورت مشارکتی انجام دهید. من معمولاً “بررسی” رسمی مجلات عکس مشتری را انجام نمی دهم.

شما هرگز نمی خواهید مشتری شما احساس ارزشمندی کند.

در عوض ، سعی کنید در مورد عکس های آنها س questionsال بپرسید ، نه آنچه را که مشاهده می کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است بپرسید: چگونه این صبحانه را مدیریت کردید؟ بعد از چند ساعت چه احساسی داشتید؟

اجازه دهید مشتری اقدامات دیگری را پیشنهاد دهد. همانطور که برای شناسایی برخی از زمینه ها برای بهبود کار می کنید ، از مشتری خود بپرسید که فکر می کند به چه چیزی می تواند اعتماد کند.

در اینجا آنها در مورد یک اقدام جدید تصمیم می گیرند.

هدف من متقاعد کردن شما برای کنار گذاشتن ماکروها نیست.

(به خصوص اگر این روش برای شما عالی باشد).

در عوض ، من می خواهم یک ابزار جایگزین را به اشتراک بگذارم که بر نحوه تمرین من تأثیر زیادی گذاشته است.

آن را امتحان کنید.

من می دانم که می تواند ترسناک باشد ، اما در تجربه من با بیش از هزار نفر ، نتایج بهتری خواهید داشت و مشتریان بسیار شادتر و متعادل تری خواهید داشت.

اگر مربی هستید یا می خواهید…

یادگیری آموزش مشتریان ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده با تغییر رژیم غذایی سالم و تغییر شیوه زندگی بر اساس بدن ، ترجیحات و شرایط منحصر به فرد آنها یک هنر و یک علم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر دو ، توجه کنید گواهینامه تغذیه دقیق سطح 1.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *