معرفی رژیم غذایی دانمارکی و تاثیر آن بر کاهش وزن

دسته‌بندی نشده


داشتن تناسب اندام و اضافه وزن ، رویایی است که دستیابی به آن آسان نیست ، اما باید برای آن تلاش کنید. امروز در این مقاله می خواهیم یک روش کاهش سریع وزن را به شما معرفی کنیم که می تواند در 13 روز به شما برسد. این روش یک رژیم لاغری به نام رژیم دانمارکی است که به عنوان روش سریع شناخته می شود.

مقدمه ای بر رژیم دانمارک

مقدمه ای بر رژیم دانمارک

رژیم دانمارکی ، مانند رژیم غذایی کانادایی ، بیان می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6-8 کیلوگرم را در 13 روز کاهش دهید ، که دانشمندان پیروی از این رژیم را توصیه نمی کنند ، اما اگر می خواهید سریع وزن خود را کاهش دهید ، می توانید کمک بگیرید از این رژیم ، از این رژیم ، اگرچه شما می توانید به سرعت آنچه را که ما می خواهیم به دست آوریم ، اما باید گفت که کار آسانی نیست.

این رژیم در دانمارک به خوبی شناخته شده است و توسط یک پزشک دانمارکی توصیه می شود که وظیفه اصلی او خوردن غذاهای بسیار کم کالری است که فقط باید طبق رژیم غذایی خود رعایت کنید. این رژیم می تواند گزینه مناسبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذاهای رژیم دانمارکی بسیار متفاوت و خاص هستند ، بنابراین نمی توانید آن را تغییر دهید یا مصرف آنها را افزایش یا کاهش دهید. شما باید از لیست غذای 13 روزه که در زیر ارائه شده است استفاده کنید.

رژیم 13 روزه دانمارکی

بدنبال این رژیم ، بدن فقط 600 کالری در روز دریافت می کند که برای بدن بسیار کم است ، در حالی که در حالت عادی ، میزان کالری دریافتی روزانه بین 1500 تا 2500 است که کاهش ناگهانی میزان بالای این رژیم غذایی است. کالری حمل می کند. وقتی میزان کالری وارد شده به بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای کسانی که چربی شکمی زیادی دارند بسیار مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید زیرا اگر از یک رژیم غذایی آب نبات استفاده می کنید ، باید این رژیم را متوقف کرده و آن را متوقف کنید زیرا به درد شما نمی خورد و جالبتر اینکه بعد از قطع این رژیم نمی توانید دوباره امتحان کنید. از آن استفاده کنید زیرا 6 ماه طول می کشد تا رژیم را تمدید کنید.

ویژگیهای رژیم دانمارک

قوانین رژیم لاغری دانمارکی

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی تنها 13 روز است ، نه کمتر و نه بیشتر.
  • در طول این رژیم هیچ میان وعده ای وجود ندارد و فقط وعده های غذایی اصلی مانند صبحانه ، ناهار ، شام خورده می شود.
  • با این رژیم زمانی که احساس گرسنگی کردید آب بنوشید زیرا به رفع گرسنگی شما کمک می کند
  • غذاهای اصلی باید در زمان مناسب مصرف شوند: 8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 بعد از ظهر. بعد از ساعت 6 عصر غذا استفاده نمی شود.
  • هرگز از غذایی که در منو نیست استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره رژیم دانمارک

منوی رژیم غذایی دانمارکی

اولین روز

صبحانه ، یک فنجان قهوه با مقداری شکر

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام: 200 گرم استیک سرخ شده / سالاد سبزیجات برگ سبز / با آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه ، یک فنجان قهوه با مقداری شکر

ناهار: 250 گرم ژامبون با یک کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات برگ سبز

برخی را رز کنید

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / یک تکه کوچک نان تست

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز / 1 عدد ژامبون / فنجان سالاد

شام: 1 عدد کرفس پخته / 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه میوه

روز چهارم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی با یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

صبحانه: 1 هویج با مقدار کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل با آب لیمو پخته شده است

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / با کره و 1 قطعه کرفس

روز ششم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و روغن

وعده های مناسب برای رژیم دانمارک

در روز هفتم

صبحانه ⇐ فنجان چای

ناهار ⇐ لیوان آب

شام: 200 گرم گوشت سرخ کرده / سیب

روز هشتم

صبحانه ، یک فنجان قهوه با مقداری شکر

ناهار: 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه ، یک فنجان قهوه با مقداری شکر

ناهار: 200 گرم ژامبون / 1 کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 1 تکه ژامبون / 1 کاسه کوچک سالاد / 2 تخم مرغ آب پز

شام: 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه کرفس پخته / 1 قطعه میوه

روز یازدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی / 1 فنجان ماست

شام: 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 عدد هویج

دوازده روز

صبحانه: 1 هویج با آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل آب پز با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 2 تخم مرغ با یک تکه هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز متوسط ​​/ سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و روغن

کاهش سریع وزن با رژیم دانمارکی

اگر رژیم غذایی مناسب داشته باشید ، عوارض رژیم دانمارکی برگشت ناپذیر است ، اما اگر رژیم غذایی قبلی خود را بعد از رژیم دانمارکی ارتقا دهید ، سریع وزن خود را کاهش می دهید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *