مراکز تماس کوتاه 911 منجر به زمان طولانی تری در مواقع اضطراری می شود

دسته‌بندی نشده


سکرامنت ، کالیفرنیا – یکی از ساکنان دیوانه ساکرامنت در آخرین تماس گفت: “شخصی در حال تلاش برای نفوذ به خانه من است ، به نظر می رسد یک نفر است ، لطفاً کسی را بفرستید.”

سالانه بیش از 850،000 تماس با کلانتری شهرستان ساکرامنتو برقرار می شود ، جایی که اعزام کنندگان چهار روز در هفته در شیفت های 10 ساعته در مرکز تماس کار می کنند.

با این حال ، این بخش با چالشی مواجه است که مراکز تماس اجتماعی در کشوری دیگر با آن روبرو هستند. تعداد کارکنان این بخش محدود است.

بورک استیرنز ، رئیس دفتر گفت: “سال سختی برای مراکز ارتباطی و افرادی که چند سال در آنها کار می کنند بوده است.”

در مواقع اضطراری ، افراد معمولاً برای اولین بار با 911 تماس می گیرند. با این حال ، نگرانی در مورد زمان انتظار طولانی تر وجود دارد ، زمانی که هر ثانیه می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی را در برخی شرایط نشان دهد.

ووتن گفت: ثانیه ها مهم هستند. اگر تماس پلیس باشد ، یافتن عامل یا عدم یافتن عامل می تواند تفاوت ایجاد کند. “

بر اساس اعلام انجمن شماره های اضطراری ملی ، سالانه بیش از 240 میلیون تماس با 911 تماس در سراسر کشور برقرار می شود.

استیرنز گفت: “به دلیل قرنطینه و بیماری های دیگر این مشکل بود.”

در شهرستان ساکرامنتو ، COVID-19 بسیاری از میزها را خالی گذاشت ، جایی که معمولاً اعضا در آنجا نشسته بودند. اما فقط در کالیفرنیا نیست که میزهای توزیع کننده خالی هستند ، بنابراین زمان انتظار طولانی تر است.

تای ووتن ، مدیر امور دولتی در آکادمی های اضطراری بین المللی می گوید که جوامع در تگزاس ، کلرادو ، ایندیانا و دیگر مناطق کشور دارای کارکنان محدودی هستند.

بسیاری از کارکنان مرکز ارتباطات کلانتری شهرستان ساکرامنتو در حال حاضر حتی تا آخر هفته تا 15 ساعت کار می کنند.

شماره ایستگاه LAFD  9 آمبولانس از ماسک صورت استفاده می کنند تا COVID-19 از شیوع ویروس کرونا توسط یک زن بی سرپناه که قبل از سوار شدن به آمبولانس برای رفتن به بیمارستان دچار حمله به Skid Row شده است ، استفاده کنند.  2020  12 آوریل  در مرکز شهر لس آنجلس ، کالیفرنیا.
در مواقع اضطراری ، افراد معمولاً برای اولین بار با 911 تماس می گیرند. با این حال ، نگرانی در مورد زمان انتظار طولانی تر وجود دارد ، زمانی که هر ثانیه می تواند به معنی تفاوت بین مرگ و زندگی در برخی شرایط باشد.
خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

ووتن می گوید: “شما همچنین می توانید تعداد اشتباهات خود را افزایش دهید زیرا اگر با افراد بیشتری کار کنیم ، آنها زمان استراحت ندارند ، که می تواند مشکلاتی را در محل کار ایجاد کند.”

ووتن گفت که این نیز باعث فرسودگی شغلی می شود ، که باعث بازنشستگی بسیاری از کارکنان دیسپاچر می شود ، که این امر به مبارزه برای یافتن کارکنان کمک کرده است.

استیرنز گفت: “ما واقعاً بیشتر کار کردیم ، اضافه کار کردیم و کمک بیشتری برای پاسخگویی به تماس ها اضافه کردیم.”

دیسپچر Dawn Mahoney در مرکز تماس اضطراری سانفرانسیسکو 911 روز دوشنبه.  2017  31 جولای  سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا
ساعات طولانی منجر به فرسودگی شغلی می شود ، به همین دلیل بسیاری از اعزام کنندگان کار را ترک می کنند ، که این امر در یافتن کارکنان مشارکت داشته است.
سان فرانسیسکو کرونیکل از طریق گت

ووتن و استرنز گفتند که آموزش نیز یکی از چالش هایی است که افراد را به کار مشغول می کند. در برخی موارد ، آمادگی کارآموزان برای پاسخگویی به تماس ها تا شش ماه طول می کشد.

“من هرگز اینجا کار نمی کردم ، من به عنوان فرمانده و برای آشنایی با مردم پشت تلفن به اینجا آمدم ، که من آن را به عنوان یک افسر گشتی مسلم می دانستم. روی رادیو کلیک کنید و اعزام کننده همه کارها را برای شما انجام می دهد ، این تحقیرآمیز است. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *