محصولات لبنی رژیم کتوژنیک هر آنچه باید در مورد رژیم کتوژنیک بدانید

دسته‌بندی نشده


چندین روش برای کاهش وزن از گذشته تا به امروز وجود دارد. برخی از افراد از روشهای سنتی استفاده می کنند. اما امروزه روشهای بسیار علمی و عجیب و غریبی مانند “رژیم کتوژنیک” پیشنهاد شده است. امروز می خواهیم شما را با این رژیم غذایی آشنا کنیم. در نهایت ، ما در مورد نقش شیر در رژیم کتوژنیک با شما صحبت می کنیم.

محصولات لبنی رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک چیست؟

با رعایت رژیم کتوژنیک ، چربی می خورید و وزن کم می کنید! این ممکن است در نگاه اول عجیب به نظر برسد. اما واقعاً عملی است اول از همه ، این رژیم غذایی مصرف کربوهیدرات را محدود می کند. این بدان معناست که تنها حدود 5 درصد رژیم غذایی شما شامل کربوهیدرات است. 75 درصد رژیم غذایی شما شامل پروتئین و چربی خواهد بود. البته استفاده از چربی های سالم را فراموش نکنید. به عنوان مثال ، می توانید ماهی قزل آلا را با روغن زیتون در صبحانه سرخ کنید. در این رژیم محدودیت کالری وجود ندارد.

عملکرد رژیم کتوژنیک با توجه به نوع عملکرد بدن تنظیم می شود. بدن ما به طور طبیعی می خواهد کربوهیدرات ها را بسوزاند و سپس چربی ها را بسوزاند. هنگامی که مصرف کربوهیدرات محدود است ، پس از مدتی بدن به ناچار به محصولات لبنی روی می آورد. به این ترتیب بدن برای دریافت انرژی باید از چربی ها استفاده کند نه کربوهیدرات ها. همچنین در طولانی مدت بر بدن شما تأثیر می گذارد. حتی در پایان رژیم غذایی ، بدن شما به طور معمول از انرژی استفاده می کند.

محصولات لبنی رژیم کتوژنیک

محصولات لبنی رژیم کتوژنیک

محصولات لبنی در طول رژیم کتوژنیک توصیه می شود. محصولات لبنی حاوی کازئین و پروتئین هستند. محصولات لبنی سرشار از پروتئین هستند. چربی شیر همچنین می تواند به رژیم کتوژنیک کمک کند. از طرف دیگر ، محصولات لبنی نیز می توانند به تهیه انواع غذاهای رژیمی کمک کنند. می توانید ماست میوه ای ، ماست شیک ، ماست بورانی یا ترکیب ماست با آجیل درست کنید. به این ترتیب ، شما می توانید محصولات لبنی را به هر نحوی در رژیم غذایی خود قرار دهید. ماست یونانی یکی از بهترین محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک است. همچنین مصرف ماست یونانی می تواند متابولیسم بدن شما را در طول رژیم افزایش دهد.

محصولات لبنی رژیم کتوژنیک

ارزش غذایی محصولات لبنی

اگر ارزش غذایی محصولات لبنی را بررسی کنید ، خواهید دید که محصولات لبنی حاوی کربوهیدرات ، نمک و شکر نیز هستند. این مقادیر برای انواع مختلف شیر متفاوت است. به عنوان مثال ، شیر کم چرب یا پنیرهای نرم تر کربوهیدرات بیشتری دارند. بنابراین ، قبل از انتخاب محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک خود ، جدول ارزش غذایی آن را حتما مطالعه کنید. به هیچ وجه نمی توانید بدون محدودیت از محصولات لبنی استفاده کنید. پس حتما به جدول تغذیه توجه کنید.

دوستان نظر شما در مورد مصرف لبنیات در رژیم کتوژنیک چیست؟ آیا تا به حال از رژیم کتوژنیک استفاده کرده اید؟ اگر چنین است ، نتیجه این رژیم چه بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *