ماهی تیلاپیا حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی

دسته‌بندی نشده


خرید کنید

ماهی تیلاپیا را می توان در تمام طول سال خریداری کرد. در حال حاضر بیشتر عرضه آن کشاورزی است. ماهی های کوچک به طور کامل فروخته می شوند و ماهی تیلاپیا بزرگتر به فروش می رسد. یک ماهی 1.5 پوند برای دو نفر سرو می شود.

ماهی تیلاپیا به صورت تازه ، یخ زده ، فیله و غیره به فروش می رسد. شما می توانید ماهی یا فیله کامل بخرید.

تیلاپیا با کیفیت بالا را از فروشندگان معتبر خریداری کنید. سعی کنید ماهی تیلاپیا یا فیله های بریده شده از ضخیم ترین قسمت ماهی را خریداری کنید. ماهی تیلاپیای وحشی صید شده بیشتر از انواع کشت شده است. علاوه بر این ، انواع وحشی سرشار از مواد مغذی هستند و سموم کمتری نسبت به کشت دارند.

از ماهی تیلاپیا که بوی ماهی قوی دارد خودداری کنید. ماهی تیلاپیا فاسد شدنی است ، بنابراین همیشه آن را در محفظه فریزر یخچال خانه خود نگهداری کنید.

آماده سازی

همه ماهی های تیلاپیا به آمادگی کمی نیاز دارند. قبل از پخت ، باله ها را برش دهید ، صاف کنید ، داخل آن را بردارید. تیلاپیاها به طعم خوشمزه ای پر می شوند و سرخ می شوند ، کبابی یا کبابی می شوند.

ماهی تیلاپیا را می توان با انواع منوهای دهان آور ، سرخ کرد ، پخت کم عمق ، پخت ، فویل کرد و کباب کرد.

فقط مطمئن شوید که پخته است تا زمانی که گوشت مات شود و به راحتی پوسته پوسته شود.

در اینجا برخی از ایده های خدمت رسانی وجود دارد:

  • فیله ماهی تیلاپیا را می توان به راحتی با آرد ذرت یا تخم مرغ و آرد سوخاری یا خمیر پوشانده و سپس پخت.

  • از فیله تیلاپیا سرخ شده با پنیر پارمزان و سبزیجات بو داده لذت ببرید.

مشخصات ایمنی

ماهی تیلاپیا یکی از بهترین غذاهای دریایی در آبزی پروری است. در بسیاری از کشورهای آسیایی ، در رودخانه های آلوده کشت می شود ، جایی که آب حاوی مدفوع ماهی ، غذای پوسیده ماهی ، آفت کش ها و بقایای داروهای دامپزشکی و همچنین سایر آلاینده هایی است که قبلاً با آب مخلوط شده و به کشاورزان بی کیفیت ارائه شده است.

ماهی تیلاپیا دارای سطح کمی جیوه است. 0.013 ppm حداکثر حد مجاز تحمل WHO در غذا 0.5 میلی گرم در کیلوگرم ماهی است. بر این اساس ، دستورالعمل های نهایی FDA ایالات متحده در مورد مقدار غذایی که مادران باردار و شیرده می توانند بخورند ، به همراه لیست گزینه های خاصی که بی خطر هستند یا باید از آنها اجتناب شود ، بیان می کند که ماهی تیلاپیا باید مطابق با آن مصرف شود. بهترین دسته گزینه طبق این شاخص ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته مصرف کنند. (امتناع پزشکی). امتناع پزشکی)

همچنین ببینید

≺≺ ماهی قزل آلا حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ نوعی ماهی پهن بزرگ حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ ساردین حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

بازگشت به غذای دریایی از جانب حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی ماهی تیلاپیابه

خواندن بیشتر (پیوندها در یک پنجره جدید باز می شوند):

  1. FAO-Oreochromis niloticus.

  2. بارداری و ماهی

  3. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: یک سهم ضروری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *