قانونگذاران و وکلا در تلاش هستند تا پروژه LaGuardia AirTrain را متوقف کنند

دسته‌بندی نشده


چندین قانونگذار ایالت نیویورک از فرماندار کتی هوچول می خواهند که 2.1 میلیارد دلار از طرح های AirTrain را در فرودگاه لاگاردیا بکشد.

هوچول روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از اداره بنادر نیویورک و نیوجرسی ، آژانس تحت کنترل حداقل بخشی از آن ، خواست تا به دنبال جایگزین ها باشد.

هوکول در بیانیه ای گفت: “من از مقام بندری خواستم تا به طور عمیق به دنبال راه حل های جایگزین حمل و نقل عمومی برای کاهش تردد خودروها و افزایش ارتباطات با فرودگاه لاگاردیا باشد.” “ما باید مطمئن شویم که پروژه های حمل و نقل ما جسورانه ، بصری بوده و به نیویورکی ها خدمت می کند. من همچنان متعهد به کار فوری برای بازسازی زیرساخت های قرن 21 و ایجاد شغل هستم ، نه فقط در لاگاردیا ، بلکه در تمام فرودگاه ها و مراکز ترانزیتی ما در سراسر نیویورک.

سناتورهای ایالتی از جمله جسیکا راموس ، لروی کامری ، مایکل جیاناریس و جان لیو در یک سالن ضیافت در کرونا ، کوئینز ، مشرف به خلیج جامائیکا و فرودگاه ، در امتداد مسیر AirTrain ایستادند و هوچولا را مجبور کردند تا بیشتر از گزینه های دیگر مانند اتوبوس اقدام کند. یا خدمات کشتی ، یا گسترش خطوط مترو به فرودگاه: آنها می خواهند که قطعاً AirTrain را بکشد.

راموس گفت: “من از روحیه فرماندار قدردانی می کنم ، اما این چنین است.” “ما به فرماندار هوچول نیاز داریم تا پروژه را با هم متوقف کند.”

راموس با اشاره به پاکسازی مداوم بارش های طوفان ایدا ، مشکلات دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و قحطی طولانی مدت در منطقه خود ، افزود: “المهرست شرقی نمی تواند از ایرلاین استفاده کند.”

مسیر پیشنهادی AirTrain ، اداره بندر نیویورک و نیوجرسی ، ایستگاه های راه آهن لانگ آیلند و 7 ایستگاه قطار متس ویلتس پوینت را با ایرترن جدید متصل می کند. فرماندار سابق کوئومو ، که اولین بار در سال 2015 این پروژه را پیشنهاد کرد ، مفتخر بود که 30 دقیقه رانندگی LIRR از مرکز شهر به لاگاردیا انجام می شود و به ترافیک بین فرودگاه و منهتن کمک می کند.

نقشه ای از بندر نشان می دهد که چگونه مردم می توانند از ایستگاه پن و گرند سنترال منهتن به ویلتس پوینت و از ویلتس پوینت به افرادی که در ایرترن به لاگواردیا سفر می کنند ، سفر کنند.  زمان تخمین زده شده توسط اداره بندر 16 دقیقه از مرکز شهر ، سپس 6 دقیقه از Willets Point تا فرودگاه و قطار هوایی هر چهار دقیقه یکبار حرکت می کند.

تصویر مسیر AirTrain

فلش

تصویر مسیر AirTrain

اداره بندر

این طرح به طور گسترده در سطح فدرال مورد اظهار نظر و بررسی قرار گرفت و سرانجام در ماه جولای توسط اداره هوانوردی فدرال به تصویب رسید. چند هفته بعد ، کوئومو به ظن آزار جنسی استعفا داد.

در صورت ساخت ، AirTrain در امتداد گردشگاه ساحلی که از Willets Point تا فرودگاه LaGuardia حرکت می کند ، حرکت می کند. اخیراً در روز دوشنبه ، صدای جیرجیرک ها ، آب روان و هواپیماهای سر به فلک کشیده در آنجا شنیده شد. سازندگان مسیر اسکوتر را قطع کردند. و کلودیا شلنبرگ ، ساکن قدیمی المهرست شرقی ، به طور منظم پیاده روی می کرد. او گفت که با پروژه AirTrain مخالف است.

او می گوید: “من واقعاً احساس می کنم پارچه در این منطقه خراب می شود.”

اسکله بوکولی

ایرترین کجا پرواز می کرد

فلش

ایرترین کجا پرواز می کرد

استفان نسن / WNYC

و این اولین بار نیست که سیاستمداران سعی می کنند پروژه ای را بکشند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نماینده ، پرچم هایی را در اوایل سال 2020 برافراشت که چرا FAA جایگزین های دیگری برای هواپیمای گران قیمت در نظر نگرفته است.

در اوایل سال جاری ، گروهی از ناظران ، Riverkeeper ، مدارکی را از اداره هوانوردی فدرال دریافت کردند که نشان می داد مقام بندری ترجیح می دهد AirTrain را بر سایر گزینه های ارزان تر که می تواند افراد بیشتری را سریعتر به فرودگاه منتقل کند ، مانند اتوبوس یا کشتی.

در اوایل سپتامبر ، Riverkeeper به همراه گروه های محلی Ditmars Boulevard Block Association و Flushing Bay Guardians ، شکایتی را علیه FAA تشکیل دادند و مدعی شدند که از بین 45 گزینه جایگزین ، FAA آنها را جدی نگرفته است.

مایکل دولونگ ، وکیل ارشد ریورکاور ، می گوید: “بر اساس استفاده مغرضانه از معیارها برای حذف سایر گزینه ها ، تجزیه و تحلیل صحیح حمل و نقل انجام نشده است.” “هدف ما این است که ببینیم این بهترین پروژه برای نیویورکی ها است ، پروژه ای که مردم را از اتومبیل خارج کرده و با وسایل نقلیه عمومی به فرودگاه می برد. و کسی که این کار را با کمترین تأثیر ممکن بر جوامع محلی و محیط زیست انجام می دهد. ”

در جریان شکایت ، Riverkeeper و گروه های دیگر خواستار تعلیق یا FAA برای تعلیق پروژه تا زمان بررسی بیشتر سایر گزینه های ترانزیت شدند.

FAA در بیانیه خود اعلام کرد که از اداره بندر به دنبال اطلاعاتی است که آیا تعلیق پروژه بر پروژه تأثیر می گذارد یا خیر.

سخنگوی PANYNJ هفته گذشته که از وی خواسته شد در مورد تماس ها برای پایان پروژه و شکایت اظهار نظر کند ، به مدیرعامل ریک کاتن که از پروژه دفاع می کند ، نظراتی ارسال کرد.

نمایندگی هواپیمای پیشنهادی LaGuardia

فلش

نمایندگی هواپیمای پیشنهادی LaGuardia

با احترام فرماندار اندرو کوئومو

“ابتدا ، اداره هوانوردی فدرال این پروژه را با جزئیات و به طور مستقل بررسی کرد. او این پروژه را تأیید کرد و به طور خاص تمام گزینه های جایگزین را تجزیه و تحلیل کرد. ” “در مورد خود پروژه ، این یک پروژه زیرساخت سبز است. این یک پروژه ترانزیت انبوه راه آهن سبز است. بین شش تا ده میلیون مسافر هواپیما طول می کشد ، آنها را از اتومبیل خارج می کند و ازدحام در جاده های منتهی به فرودگاه کاهش می یابد.

گروه نگهبان Reinvent Albany خاطرنشان کرد که این پروژه آنطور که حامیانش می گویند سبز نیست. گروه با استفاده از اسناد اداره بندر ، تخمین می زند که تنها حدود 2 میلیون کاربر در سال ، در مقایسه با 4.7 میلیون تخمین زده شده آژانس ، با وسایل نقلیه عمومی به فرودگاه می رسند ، که بیشتر آنها پارکینگ و پارکینگ یا راه اندازی AirTrain دارند.

Pankaj Bhatara مالک مشترک اسکله و ضیافت نمایشگاه جهانی در کنار AirTrain است. باتارا نگران است که این ساخت و ساز به رستوران ساخته شده در محل دفن زباله آسیب برساند. او گفت: “این راه ما را فرو می برد.” “این چیزی نیست که به همه در کوئینز کمک کند ، نیویورک را فراموش کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *