علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

دسته‌بندی نشده


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا حاوی ژنتیک فوق بشری است؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان کارمند تمام وقت تمرین می کنند زیرا در واقع کارمند تمام وقت هستند و در حالی که تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای می رسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان می آورد ، این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در مواردی کاملاً بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور دوره های رنسانس است و چون حتی اگر به این زودی ها برای خود مدال المپیک را انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید یک تمرین منظم و غیره انجام دهید. سقوط نکن

از تکنیک هایی مانند تعهد گرفته تا اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای هستند تا پیشرفت خود را تا رسیدن به اهداف تناسب اندام خود حفظ کنید. المپیک های دیگر را مقایسه کنید.

درگیر رژیم غذایی و ورزش شوید

نکته اصلی به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است: حرکت کنید. اما واقعاً چند بار رژیم سخت یا ورزش منظم خود را دنبال کرده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب از تمرینات خوب لذت می برند و تلاش می کنند تا هر تمرین را بهبود بخشند ، یک تمرین بد کار بزرگی نیست. Isratilis می گوید اما ورزشکاران المپیکی باید تعداد زیادی از این تمرینات خوب را داشته باشند تا به بالاترین نمره ورزشی برسند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی خود را از دست بدهند ، می تواند هزینه تمرین داشته باشد.” “ساختار یک هفته تمرین متفاوت است ، و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف تر است ، و سپس یک هفته تمرینات ضعیف به یک ماه و غیره تبدیل می شود. چیزهای سطح بالا واقعاً مهم هستند.

با توجه به چنین برنامه ورزشی سختی ، او می گوید آنها باید اطمینان حاصل کنند که تغذیه مناسبی را که در واقع رعایت می کنند برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، حتی زمانی که گرسنه نیستند ، دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً این را درک خواهید کرد.

رژیم و تمرینات خود را دنبال کنید ، برنامه ای برای تمرینات و مزایای تغذیه ای پیدا کنید. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، باید با چند وعده غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز مقدار زیادی کالری دریافت کنید و ورزش شدید را ادامه دهید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt تمرین می کنند و برخی دیگر معمولاً تنها هستند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین معمولاً آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای بخورند. در آنجا ، انتخاب درست غذا درست است ، و – دوباره – تداوم از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی ورزشکاران المپیکی باید تلاش خود را برای انتخاب درست انجام دهند. قربانی کردن برای بهتر!

وقتی ساعت 11 شب است و می خواهید بخوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. با این حال ، همه مردم اراده ندارند و مطمئناً ، اگر شما متخصص تغذیه ندارید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی تغییر دهید.

و در مورد غذا خوردن ، مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده اید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، این یک یادآوری است تا یک هشدار! شاید شما المپیکی نباشید ، اما واقعاً این انتخاب را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای ماچیکن و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود سرخ کنید ، درست است؟

در صورت لزوم ، غذا را خودتان تهیه کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را تماشا کنند از آشپزی به صورت هفتگی سود می برند. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که آشپزی ایده خوبی است ، مردم تمایل دارند که آشپزی را سخت تر از آنچه باید انجام دهند ، کوهی از نی بسازند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپزهای خوبی باشند می ترسند و غرق می شوند تا بتوانند برای خود آشپزی کنند. ” و این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صد نوع ماده مغذی و مواد اولیه باشد. اگر کار سخت ، آشپزی ، شروع و اهداف واقع بینانه مهمترین نکات هستند ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که این کار امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای ذخیره غذایی که در طول روز می پزید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً درگیر بازی رژیم باشید و در این حالت راحت باشید ، می توانید غذا را با طعم عجیب و غریب ، عالی و مواد مختلف تهیه کنید. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذای کم ارزش نخورید و نگویید: رژیم مجازات است. او می گوید: “من گناهانم را فدیه کرده ام.” شما در حال تلاش برای کاهش 15 پوند هستید ، اما به سادگی پایبند باشید – سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر گیاهخوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های شهوت پرهیز می کنند

بیایید با این واقعیت روبرو شویم: این تصمیم برای کاهش وزن “راه حل جدید ، بدن جدید” اغلب به رژیم دیوانه واری ختم می شود که هیچ شانسی برای ادامه آن ندارد و در طولانی مدت نتیجه می دهد. این ممکن است لزوماً برای ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ مشکلی بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال ، این یک نیم کاسه است!

اگر رژیم های عجیب را امتحان کنید ، همیشه می توانید فست فود یا غذای زیادی بخورید و نگران کالری دریافتی خود نباشید. شما ترکیبی متفاوت از گرسنگی یا محدودیت کامل مواد مغذی را تجربه می کنید که بعداً بیش از حد غذا خواهید خورد.

موافقت کنید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری بخورید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده نباشد و از بازی لذت ببرید ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بیشتر نیازی به جستجو ندارند. با این حال ، آنها در (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در المپیک بین المللی و به عنوان نخبگان انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان می جنگیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نخواهیم. اگر متوجه شدید که دائماً در تلاش هستید از کاناپه بلند شوید و به باشگاه بروید ، ممکن است اصلاً به هدف اشتباه نگاه کنید اگر می خواهید تا زمانی که به آن یا هدف اصلی خود پی نبرید ، مرتکب اشتباه شوید. چیزی که ممکن است بخواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

همه چیز از انواع ورزش ها-از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات متقابل بدنسازی یا تیم سازی-شما را به مسیر زندگی مناسب برای شما یا بیشتر باز می گرداند و به شما کمک می کند تا در مسیر خود باقی بمانید.

“اگر [هدف شما] این با اشتیاق و روح شما مطابقت دارد ، فقط به شما انگیزه می دهد فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما سرگرم کننده و سرگرم کننده است ، این کار را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد.

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران معمولی هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، چقدر مهم است ، چگونه می توانم حیاط خود را آبیاری کنم ؟ ” من این کار را می کنم و مهم نیست که مجبور باشم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک درس از یوتیوب.

مطمئناً ، پس از آخرین فرد بدنسازی که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن یک تصمیم جدید ، یک هشتگ جدید بدن عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تفاوت بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی نیاز دارید چیزی را تغییر دهید ، قبل از اینکه خود را برای شکست آماده کنید ، از هدف مطمئن شوید یا واقعاً امکان پذیر است.

کمی ثابت قدم باشید

در زمانی که راه حل های جدید در حال ناپدید شدن هستند ؛ این روند می تواند دلهره آور باشد. اما یک ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که به شما علاقه دارند باید از آن پیروی کنند و ثابت قدم باشند زیرا اهدافی که ارزشمند هستند به راحتی قابل دستیابی نیستند.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “فکر می کنم باید آن را اجرا کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. همه چیز را تا آنجا که ممکن است آسان کنید ، اما وقتی شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم به آن امیدوار باشیم این است که عمداً کارها را پیچیده نکنیم ، اما کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *