علوم ورزشی تفاوت بین گینر و پروتئین او چیست؟

دسته‌بندی نشده


آنچه در این مقاله می خوانید

هنگام تمرین ، یکی از بزرگترین اهداف شما این است که عضله بسازید ، بنابراین با استفاده بیشتر از رژیم غذایی و مکمل خود بعد از تمرین ، می توانید به هدف خود نزدیک شوید. مکمل های زیادی در بازار وجود دارد ، از مکمل های حجمی مانند کراتین یا بتا آلانین گرفته تا تجزیه ماهیچه ها و افزایش وزن. با این حال ، متداول ترین مکمل ها گینر و پروتئین هستند.

بسیاری از ورزشکاران اولین بار معمولاً با نام این دو مکمل آشنا هستند ، اما از تفاوت ها بی اطلاع هستند و کمی گیج هستند. در این مقاله ما تفاوت بین گینر و پروتئین او را به طور خلاصه توضیح می دهیم.

پروتئین های آن چیست و از چه چیزی تشکیل شده است؟

به طور خلاصه ، پروتئین وی یا آب پنیر به عنوان یک محصول جانبی در صنعت لبنیات و پنیر به دست می آید. پروتئین های آن به سرعت جذب بدن می شوند و حاوی اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز برای رشد ماهیچه ها هستند. این نوع پروتئین حاوی لاکتوز و چربی آن است. خوردن پروتئین می تواند راهی آسان برای دریافت پروتئین مورد نیاز روزانه ورزشکاران به همراه رژیم غذایی او باشد.

در واقع ، این بهترین شکل پروتئین است که به راحتی هضم می شود و به سرعت وارد جریان خون می شود. بر اساس محتوای پروتئینی ، پروتئین های آن به سه دسته تقسیم می شوند. که بر اساس کاهش محتوای پروتئین است. پروتئین V جدا شده ، پروتئین V یک کنسانتره و پروتئین V هیدرولیز است. پودر پروتئین فقط حاوی مقدار کمی کربوهیدرات و چربی است ، معمولاً در هر وعده 20 تا 30 گرم پروتئین.


پیشنهاد تحقیق: انواع پروتئین و بهترین زمان برای مصرف پروتئین چه زمانی است؟


چرا باید پروتئین های آن را مصرف کنیم؟

تفاوت بین گینر و پروتئین او چیست؟

پروتئین های آن نه تنها برای بدنسازان و ورزشکاران مفید است ، بلکه به طور متوسط ​​اکثر افرادی که ورزش می کنند و می خواهند سالم باشند می توانند از آنها استفاده کنند. رایج ترین استفاده از پروتئین آن افزایش قدرت و توده عضلانی است. این مکمل به بدن کمک می کند تا پروتئین ها و اسیدهای آمینه لازم را که به عنوان بلوک های سازنده برای افزایش رشد ماهیچه ها استفاده می شوند ، تامین کند. همچنین باعث افزایش ترشح هورمون های آنابولیک مانند انسولین می شود که در رشد ماهیچه ها نقش دارند.

پروتئین آن به بدنسازان کمک می کند تا با تأمین سوخت ماهیچه ها و افزایش استقامت و قدرت ، به پتانسیل واقعی خود برسند. علاوه بر این ، پروتئین آن با افزایش سیری در کنار ورزش به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند. پروتئین آن همچنین به عنوان منبع انرژی عمل می کند و به افراد کمک می کند تا میزان پروتئین مصرفی روزانه خود را افزایش دهند.


حتما بخوانید: مصرف پروتئین های V و Gainer به طور همزمان ، درست یا غلط؟


گینر و مس گینر چیست و ترکیب آنها چیست؟

تفاوت بین گینر و پروتئین او چیست؟

Gainer یا Copper Gainer مکمل هایی هستند که دارای پروتئین کم و همچنین کربوهیدرات و چربی زیاد هستند تا به مصرف کننده در دریافت کالری کمک کنند. نسبت کربوهیدرات به پروتئین این مکمل ها 2: 1 و حتی 3: 1 است ، به عنوان مثال ، شما می توانید 60 گرم کربوهیدرات و 30 گرم پروتئین را در یک وعده غذایی دریافت کنید. بنابراین بیشتر کالری تولیدکنندگان کربوهیدرات است که بیشتر ترکیبی از مالتوز و گلوکز بوده و برای افزایش وزن استفاده می شود.

چرا باید از Gainer استفاده کنید؟

گینرها فقط برای یک هدف طراحی شده اند – برای افزایش وزن. سطوح بالای چربی و به ویژه کربوهیدرات ها در مس حاصل و گازدار بیشتر مخصوصاً برای کسانی است که وزن کم دارند و می خواهند وزن خود را افزایش دهند ، به ویژه بدون فعالیت های ورزشی مانند بدنسازی.

همچنین تفاوت واضحی بین پروتئین آن و دریافت کربوهیدرات و کالری وجود دارد. پروتئین آب پنیر معمولی حدود 100 تا 150 کالری در هر وعده دارد ، اما هر دریافت کننده مس بین 1250 تا 1500 کالری دارد. اگر به شدت در حال افزایش وزن هستید یا می خواهید سریع وزن خود را افزایش دهید ، افزایش وزن انتخاب خوبی است.


پیشنهاد پژوهشی: بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم ماهیچه ها


کدام را انتخاب کنیم؟ پروتئین وی یا تقویت کننده مس

شاید تنها دلیلی که این مقاله را انتخاب کرده و آن را خوانده اید این است که بدانید در نهایت کدام یک از این دو مکمل را باید مصرف کنید؟ در زیر توضیح خواهیم داد.

اگر هدف بدنسازی است

همانطور که گفته شد ، بیشتر تقویت کننده ها حاوی کربوهیدرات هستند که سطح انسولین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و تجمع چربی را افزایش می دهد. اما مکمل پروتئینی او ؛ بیشترین نیاز بدن به پروتئین خالص را تامین می کند. بنابراین ، اگر هدف شما عضله سازی و افزایش قدرت است ، پیشنهاد می کنیم پروتئین را به جای سازنده انتخاب کنید.

اگر هدف تناسب اندام یا کاهش وزن است

اگر رژیم دارید و برای کاهش چربی و حتی تجزیه عضلات ورزش می کنید ، بهتر است پروتئین های جدا شده را انتخاب کنید زیرا این نوع پروتئین حاوی 90 or یا بیشتر از آن پروتئین ها و لاکتوز و چربی کمتر است.

اگر هدف افزایش وزن و افزایش وزن است

همانطور که همه می دانیم ، افزایش وزن برای افرادی که اضافه وزن دارند یک بدبختی است. گیرنده های مس در مواردی که تنها هدف آنها افزایش وزن در اسرع وقت است بسیار مفید است. اگرچه تقویت کننده مشابه مکمل های دیگر است ، مس یک قرص جادویی نیست. استفاده طولانی مدت از تقویت کننده مس می تواند منجر به ایجاد لایه های ناخواسته چربی شود که خلاص شدن از آن دشوار است.

برخی از افراد برای افزایش وزن بسیار مشکل هستند ، مخصوصاً برای تیپ بدنی خارج رحمی! با این حال ، اگر هدف شما افزایش حجم کلی بدن است و می خواهید سریع وزن خود را کاهش دهید ، افزایش وزن یک راه حل سریع است ، اما باید بدانید که مصرف منظم آنها باعث افزایش لایه های چربی بدن شما می شود و سپس شما را از کاهش زیاد باز می دارد. از وزن

نقاط پایانی

با توجه به توضیحات ارائه شده ، احتمالاً متوجه شده اید که مکمل های پروتئینی آن بر تولیدکنندگان برتر است. در حالی که بزرگسالان وزن شما را بهبود می بخشند ، آنها معمولاً از پروتئین او برتری دارند ، بنابراین اگر او می خواهد به آرامی وزن خود را افزایش دهد ، اما چربی کمتر و عضله بیشتری بدست آورد ، پروتئین خود را بخورید.

باید بدانید که هیچ افزایش وزن یا مکمل پروتئینی نمی تواند یک شبه کار کند و زمانی که شیوه زندگی ، رژیم غذایی و ورزش شما به اهداف شما برسد نتایج بهتری خواهید گرفت. علاوه بر این توضیحات ، باید توجه داشت که در دراز مدت ، فقط یک برنامه رژیم غذایی جامع و مفید ، راهی ساده و سالم برای حفظ ماهیچه یا افزایش وزن است.


بیشتر بخوانید: آیا مصرف زیاد پروتئین مضر است؟


تهیه و ویرایش توسط elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *