طعم پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند

دسته‌بندی نشده


پاییز در راه است و برخی از بهترین سبزیجات سبز در راه است!

اگر محصولاتی را به صورت محلی و در طول فصل تولید می کنیم ، اغلب تازه ترین و خوشمزه ترین سبزیجات را خریداری می کنیم. سبزیجات برگ سبز تیره مانند فصل های سرد رشد هستند. به چارت ، اسفناج و کلم سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. مملو از ویتامین هایی که از سیستم ایمنی بدن ما محافظت می کنند ، به جذب آهن و متابولیسم پروتئین کمک می کنند. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. با خوردن پتاسیم بیشتر می توانید فشار خون خود را کنترل کنید.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را از رادیکال های آزاد ، که ذرات ناپایداری هستند که در طول متابولیسم طبیعی ایجاد می شوند ، پاکسازی می کنند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

سبزیجات برگ دار ، مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال ، کلم تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد ، در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C مورد نیاز روزانه را تأمین می کند. یک فنجان فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان پخته ، بخارپز ، مخلوط یا سرخ کرد. کلم پیچ ، سوپ و خورشتی را یک لمس روستایی و دلچسب می دهد. نمایندگان خانواده کاسنی ، مانند فلفل فرنگی یا فریز ، می توانند به سالاد اضافه شوند. اما مراقب باشید ، سبزی های کاسنی معمولاً تلخ هستند ، بنابراین به فویل شیرین یا شور مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

در حالی که امسال سیب و کدو تنبل خود را انبار می کنید ، حتماً شاخ و برگ را در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی ببینید و برای بهبود سلامتی خود از محدوده راحتی معمول خود خارج شوید.

و اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم شما نیستند ، جوانه بروکسل سبزیجات پاییزی فوق العاده مفیدی برای پر کردن نصف بشقاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *