طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر رویا خادمیان

دسته‌بندی نشده


تهیه پنکیک بلغور جو دوسر 1280x720 1 - طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر

طرز تهیه پنکیک پرک جو |

اگر طعم جدیدی برای صبحانه می خواهید ، دستور العمل امروز فقط برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا سریع و آسان تهیه می شوند و طعم مطبوعی دارند. پنکیک تازه نیز برای افرادی که رژیم دارند رژیم مناسبی است. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا مدت زمان بیشتری سیر بمانید. پنکیک بلغور جو دوسر علاوه بر طعم شگفت انگیز خواص فوق العاده ای نیز دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر ، خوردن بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید یاد بگیریم که سریعتر پنکیک های جو را درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک پوسته جو

  • آرد: 2 قاشق غذاخوری
  • جو پوست کنده: 2 پیمانه
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک پرک جو |

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پرک جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را به مخلوط کن اضافه کنید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود.
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید ؛
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • مقدار مشخصی پرک جو را به مواد اضافه کرده و هم بزنید.
  • تابه را گرم کرده و سرخ کنید ؛
  • پنکیک ها را داخل تابه بریزید ؛
  • هنگامی که گوشه های وحشت حباب می زنند ، آنها را ورق بزنید تا طرف دیگر نیز پخته شود.
  • پنکیک ها را در یک کاسه بریزید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • خوشمزه – لذیذ.

اطلاعاتی در مورد رژیم غذایی پرک جو

در کل پنکیک خوشمزه 1750 کالری وجود دارد که با تقسیم بر 10 ، یک دهم از این مقدار را به هر فرد می دهد. اطلاعات زیر در مورد یک دهم این پنکیک است:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *