طرز تهیه میان وعده قبل از شام با بچه ها

دسته‌بندی نشده


آیا بچه های شما همیشه قبل از پختن شام گرسنه هستند؟ در اینجا یک استراتژی میان وعده قبل از شام است که اشتهای آنها را خراب نمی کند.

هیچ چیز در غذا خوردن آزاردهنده تر از نشستن در شامی نیست که به مدت 45 دقیقه در حال پختن غذا هستید ، فقط به این دلیل که بچه ها بشقاب ها را به پهلو بچرخانند زیرا آنها قبلاً سیر شده اند. روی رول ها.

مرور یک ساعت قبل از شام برای کودکان ، به ویژه جوانان دشوار است ، زیرا می شنوند “شام در 10 دقیقه آماده می شود” به عنوان “شام هرگز آماده نخواهد شد”. شروع به فروپاشی کنید! ”

مشکل میان وعده ها قبل از شام

اگر کودکان قبل از شام از میان وعده ها پر کنند ، گرسنه نخواهند بود ، به این معنی که احتمال خوردن غذاهایی که درست کرده اید کمتر است و احتمال اینکه غذاهای جدید ، ناآشنا یا پیچیده تری مانند خورشت را امتحان کنند ، بسیار کمتر است. سوپ و سایر غذاها

با این حال ، به نظر می رسد اشتهای کودکان قبل از شام به طرز ناخوشایندی به اوج خود رسیده است. ساعتهای دردناک جادوگری را در ساعت 5 بعد از ظهر به یاد می آورم وقتی پسرم به معنای واقعی کلمه ها را برای تنقلات اندازه گیری کرد ، وقتی به دیگ روی اجاق گاز برگشتم.

در طول سالها قبل از شام ، چندین روش میان وعده مختلف را امتحان کردم: یک مشت کراکر غلات کامل ، نصف سیب ، بدون تنقلات. هیچکس اینطور به نظر نمی رسید.

پاداش: نبرد خوردن را تمام کنید! لیست من را در نظر بگیرید: 5 نکته ای که باید به گزنده خوار خود بگویید

سپس یک سیستم کار پیدا کردم

من این قانون را برای تنقلات خانگی قبل از شام تنظیم کردم: اگر یک ساعت قبل از شام گرسنه هستید ، می توانید “میان وعده” سبزیجات بخورید. یا می توانید فقط منتظر شام باشید.

یا برخی از سبزیجاتی را که برای شام آماده می کنید سرو کنید ، یا به همه سبزیجاتی که در کشوی تردتری دارید قدرت رایگان بدهید. بهتر است سبزیجات را در یخچال آماده کنید تا راحت تر جمع شوند.

وقتی این قانون را مطرح کردم ، برای پسر بزرگم خوب بود. او شب های زیادی را برای شام نگه داشت.

پسر کوچکترم ، که از تنقلات من راضی بود ، در ابتدا راضی نبود (هشدار برای دست کم گرفتن!). اما چند هفته بعد ، او شروع به لمس همه سبزیجات کرد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: فرزند شما از سبزیجات متنفر است. حالا چی؟

تنقلات سبزیجات برای کودکان

  • چوب سبزیجات سبز مانند هویج ، کرفس و فلفل
  • برش های خیار یا گوجه فرنگی گیلاسی
  • نخود فرنگی منجمد
  • ادامام (منبع کاملتر اما خوب پروتئین و فیبر)
  • سالاد کوچک
  • قسمتی از سبزیجات که برای شام سرو می کنید

چه چیزی این استراتژی میان وعده را عالی می کند

وقتی کودکان واقعاً گرسنه هستند ، ممکن است تمایل بیشتری به خوردن سبزیجات داشته باشند و حتی آشنایی های کمتری را امتحان کنند. پسرم شروع به خوردن کاسه های برگ کاهو ساده ، ساقه های بزرگ کرفس و لوبیا سبز کرد.

فایده دیگر: اگر فرزندان شما مقدار زیادی از سبزیجاتی را که برای شام سرو می کنید نخورند ، دانستن اینکه آنها را قبلاً خورده اید می تواند به شما در آرامش کمک کند.

میوه چطور؟

میوه هایی مانند سیب و موز نسبت به سبزیجاتی مانند هویج یا سالاد اشباع تر هستند ، مخصوصاً درست قبل از شام.

سقوط چطور؟

قطره هایی مانند سس و هوموس می توانند به کودکان در لذت بردن از سبزیجات و خوردن بیشتر آنها کمک کنند. با این حال ، آنها همچنین می توانند عامل پر کننده میان وعده های قبل از شام را تکمیل کنند. بنابراین آزمایش کنید تا ببینید چه کار می کند.

اگر فرزندم پر از سبزیجات باشد چه؟

بیشتر سبزیجات مانند هویج زیاد اشباع نشده اند. با این حال ، ممکن است فرزند شما قبل از شام کاملاً خسته باشد. اگر این اتفاق بیفتد ، می توانید:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *