سطوح طبیعی کلسترول را طوری حفظ کنید که انگار زندگی شما به آن بستگی دارد

سطح طبیعی کلسترول در بیش از نیمی از آمریکایی ها یافت می شود. سطوح نرمال کلسترول معمولاً با خطر کمتر بیماری قلبی عروقی همراه است، اما نه همیشه. سطوح نرمال کلسترول همچنین در تشکیل قایق‌های لیپیدی مانند کاوئولا و حوزه‌های غشایی مقاوم در برابر مواد شوینده ضروری است. کاهش فشار خون بالا و خطرات قلبی عروقی با: کاهش وزن. به عنوان یک قانون کلی، کلسترول خوب برای شما خوب است و کلسترول بد برای شما خوب نیست. اگر اضافه وزن دارید، رژیم غذایی ناسالم دارید یا سابقه خانوادگی کلسترول بالا دارید، سطح خود را به طور مرتب چک کنید.

عوامل خطر مرتبط با تأثیر نسبت خون افراد عبارتند از: رژیم غذایی، سن، وزن، جنسیت، ژنتیک، بیماری ها و سبک زندگی. از زمانی که برنامه های کاهش وزن در بازار محبوبیت بهینه پیدا کردند، کلمه کلسترول به عنوان موم چاق کننده بد غذایی که می خوریم مفهوم منفی پیدا کرد. افرادی که اضافه وزن دارند خود را در رده خطر بالاتری قرار داده اند.

محل وزن اضافی نیز بر افزایش یا عدم افزایش نسبت خون تأثیر می گذارد. هنگامی که وزن در اطراف ناحیه شکم متمرکز می شود، برخلاف پاها یا باسن، خطر افزایش می یابد. کاهش وزن همچنین می تواند سطح کلسترول، تری گلیسیرید و قند خون را کاهش دهد.

کاهش وزن همچنین به این معنی است که حجم خونی که قلب شما باید پمپ کند کاهش می یابد – و خون کمتر

جریان از طریق شریان ها به معنای فشار کمتر بر روی آنها است. افرادی که اضافه وزن دارند سطح کلسترول و تری گلیسیرید بالاتری دارند، در حالی که به نظر می رسد فعالیت بدنی باعث بهبود آنها می شود.

در نتیجه، بسیاری از افراد با سطح کلسترول طبیعی به عنوان خطرات خاصی شناخته نمی شوند. مردان و زنان سالم با سطح کلسترول طبیعی در صورت افزایش سطح CRP همچنان در معرض خطر حمله قلبی در آینده هستند. بهترین راه برای حفظ فشار خون سالم همیشه از طریق شیوه زندگی، از جمله رژیم غذایی و ورزش است.

شما نمی توانید ژن ها یا سن خود را کنترل کنید، اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای پیشگیری یا کاهش فشار خون بالا انجام دهید، حتی اگر ژن هایی داشته باشید که ممکن است احتمال ابتلا به آن را افزایش دهند. ورزش‌های هوازی منظم – مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری یا شنا- می‌توانند از فشار خون بالا پیشگیری کرده و آن را کاهش دهند.

به نظر می رسد پخت و پز با روغن کنجد به جای سایر روغن های خوراکی به کاهش فشار خون و کاهش میزان آن کمک می کند.

محققان امروز در شانزدهمین نشست علمی انجمن بین آمریکایی فشار خون بالا گزارش دادند که دارو برای کنترل فشار خون مورد نیاز است.

سریعترین رژیم لاغری