رژیم کتو دوباره چگونه می توان بعد از قطع رژیم کتو بازگشت؟

دسته‌بندی نشده


بعد از ترک حالت کتو چگونه می توان به آن بازگشت؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از فریب خود خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! بیایید به حالت Keto برگردیم

پس از تحقیقات و گفتگوها مشخص می شود که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از روز شما چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، خوردن چربی مانع از بین رفتن این ذخایر گلیکوژن می شود. به همین دلیل است که شما نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن را از بدن خود حذف کنید.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توان بعد از قطع رژیم به رژیم کتو بازگشت؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ نادرست است. و دلیل اینکه نمی توانید از شر خود خارج شوید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم غذایی متناوب ناشتا در مقابل رژیم کتو 01 - چگونه می توان بعد از قطع رژیم کتو به آن بازگشت؟

چرا بحث حذف کامل چربی روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که بدن شما مقدار زیادی گلیکوژن دارد و شما چربی مصرف می کنید ، هیچ راهی برای بدن وجود ندارد که در ابتدا چربی بسوزاند. هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. وقتی به این افراد برنامه ریزی کردید به آنها گفته شد. برای اینکه کالری دریافتی خود را بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده اید نگه دارید. در هر صورت ، وقتی یوزپلنگ درست می کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با یوزپلنگ می خورید چربی محسوب می شود. باید روزی برسد ، مصرف چربی خود را کاهش دهید و کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا آن چربی ها چربی در نظر گرفته نشوند.

از سوی دیگر ، اگر روز بعد میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین خود را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین به دلیل ناشتایی (خواب) کاهش می یابد. و این چرخه می تواند چند روز طول بکشد و ممکن است نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از قطع رژیم کتو به آن بازگشت؟

چگونه می توان به کتوز بازگشت؟

خالی کردن بدن نباید اولویت شما باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما گرسنه است و باعث گرسنگی کاذب و حالت تهوع مکرر می شود.
ما می خواهیم بدن وارد مرحله کتوز شود. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر جسمانی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش پیشنهادی برای تغییر روش اشتباه معمول روز بعد از چیت (حذف کامل چربی):

1. تمرینات قدرتی کامل بدن (بهترین کار روز بعد تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، بنابراین ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف می شود. و شما به درستی و همزمان تقلب می کنید. از آن برای عضله سازی استفاده کنید .)

این روش همچنین در رژیم چرخه ای کربوهیدرات استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در طول آن دو روز تمرینات قدرتی شدید انجام می دهند تا عضله بسازند و در پنج روز آینده شروع به سوزاندن چربی می کنند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد یک مهمانی یک وعده ای داشته باشید. برای استفاده بیشتر از آن. (روزه داری میزان انسولین را در بدن کاهش می دهد و به بدن کمک می کند تا کتون های ذخیره ای تولید کند.)

روزه کاملاً برعکس افرادی است که مصرف چربی را در روز بعد به صفر می رسانند. روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین را در خون افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از قطع رژیم کتو به رژیم غذایی آن بازگشت؟

راههای تسریع کلاهبرداری

– مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

چه کسی دوباره خیانت می کند؟

هنگامی که بدن شما کاملاً با گچ بازی سازگار شد ، می توانید مصرف چربی روزانه خود را کمی کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی شما دارد و می تواند به جای چربی که مصرف می کنید از مقداری چربی بدن استفاده کند. به همین دلیل ، می توانید میزان چربی را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
با این حال ، هنگام تقلب ، به دلیل میزان بالای انسولین ، بدن دسترسی خود به ذخایر چربی را به طور کامل قطع می کند و این سطح بالای انسولین از استفاده از چربی جلوگیری می کند. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که میزان انسولین را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم 70 درصد چربی ، 25 درصد پروتئین و 5 درصد چربی دارد و وقتی روز بعد از چیت به اینجا می آیید ، چربی خود را به صفر برسانید. این بدان معناست که شما صد در صد متعهد به پروتئین ها و کربوهیدرات هایی هستید که انسولین را تحریک می کنند ، و هنگامی که سطح انسولین شما بالا است ، مانع بازیابی چربی بدن شما از رژیم کتو می شود ، و در عین حال بدن شما به غذا دسترسی دارد و از نظر میزان کم کالری استفاده کنید و مقدار زیادی انسولین داشته باشید. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را برمی انگیزد و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری برمی گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین شما پایین باشد. این عملیات فقط با رژیم متعادل کتوژنیک یا جشن این را می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *