رژیم چاقی سریع با یک برنامه غذایی عالی

دسته‌بندی نشده


قبل از شروع هر نوع رژیم چاقی ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ابتدا باید علت چاقی را بدانیم و سپس با تشخیص صحیح به دنبال رژیم های موثر و کارآمد چاقی باشیم. بعد ، ما در عرض یک هفته چاقی را برای شما عزیزان آوردیم. امیدواریم با این رژیم چاقی سریع بتوانید به راحتی هفته ای چند پوند وزن اضافه کنید.

تغییر متابولیسم بدن شما زمان زیادی طول می کشد. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیدید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم غذایی یکی از مهمترین و سالم ترین آنهاست. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در روز از کالری روزانه بدن خود مصرف کنید. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر کیلوگرم وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز به مقدار مناسبی از چربی در روز احتیاج دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی 3 وعده غذا در روز را فراموش کرده و 5-6 بار در روز غذا بخورید. با مطالعه رژیم چاقی سریع به مدت هفت روز تا انتها با ما باشید.

غذاهای مختلف برای رژیم های چاقی سریع

برنامه رژیم غذایی سریع چاقی در هفت روز

در این مقاله ، رژیم غذایی چاقی سریع هفت روزه جامع و جامع را به طور مفصل به شما ارائه کرده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما آسان باشد و بتوانید به راحتی چند پوند با آن وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

اولین روز

در اولین روز رژیم چاقی سریع ، نصف فنجان جو سبز با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری از روغن دانه کتان و یک وعده دارچین برای صبحانه بخورید. به و برای یک میان وعده ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک تکه بزرگ میوه ، یک قاشق کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موزارلا و برای ناهار ، 2 فنجان کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز بخورید. برای شام ، یک قسمت ماست کم چرب ، یک قسمت پنیر کم چرب محلی ، یک قسمت کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری پودر گندم سبوس دار و یک قاشق غذاخوری عسل و 20 گرم ماهی قزل آلا برای شام. سیب زمینی بزرگ ، یک قسمت کامل نخود فرنگی و یک فنجان دوغ کم نمک بخورید. در آخرین وعده غذایی که باید بعد از شام بخورید ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کرده و میل کنید.

رژیم چاقی برای افراد لاغر سریع

روز دوم

روز دوم رژیم چاقی سریع برای صبحانه ، 4 عدد پنکیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک قسمت کامل پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و یک ساندویچ با کره بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز کامل و دو عدد یک لیوان کامل بنوشید از شیر بدون چربی برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ کم نمک میل کنید. حالا ، برای دومین میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر میوه ای باشد و دو قاشق غذاخوری دانه کتان مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک قسمت کامل سبزیجات آب پز بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

برخی را رز کنید

برنامه کاهش وزن صبح روز سوم ، 2 کلوچه گندم یا جو همراه با پودینگ برای صبحانه و یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ برای میان وعده بخورید. برای ناهار می توانید یک ساندویچ با ماهی تن و پنیر با گلابی بخورید. شما می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو برش نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورقه پنیر چدار ، سس مایونز بدون چربی با سالاد یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده سریع در میان وعده های رژیم غذایی چاق ، می توانید یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ عصرانه و یک کاسه سوپ مرغ برای شام میل کنید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ بسیار عالی است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

در چهارمین روز رژیم کاهش وزن سریع ، املت سبزیجات برای صبحانه سرو می شود که در آن 2 تخم مرغ با نصف فنجان پنیر بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان چربی مخلوط می شود. شیر. پرتقال و یک تن ماهی تن ، 2 فنجان برنج قهوه ای ، کمی سس و یک گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. برای ناهار ، یک ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را با یک دسته انگور قرمز سرو کنید. برای یک میان وعده – یک لیوان شیر بدون چربی با دو وعده میوه یخ زده و برای شام – 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان بروکلی ، دو فنجان پوسته برنج با لوبیا ، و بعد از شام – مخلوطی از پودر پروتئین سویا با شیر. با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان پر از بلوبری یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ ، یک ساندویچ با همبرگر برای ناهار و یک لیوان پنیر با شیر بدون چربی. با دو میوه بزرگ برای شام ، یک همبرگر با یک لیوان دوغ کم نمک و یک پروتئین شیک آخر شب با مقدار زیادی میوه سرو کنید.

پروتئین در رژیم های چاقی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک غلات کامل ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک قسمت کامل بلوبری تازه ، یک میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک قسمت کامل جو پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی با موز و یک عدد دارچین کوچک ، برای ناهار 2 فنجان ماکارونی با دو قاشق غذاخوری 150 گرم سینه مرغ و کمی سالاد اسفناج ، برای یک میان وعده – یک فنجان گربه ماهی و نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 وعده سبزیجات آب پز به همراه یک سیب زمینی بزرگ و در پایان شب می توانید یک شیک پروتئینی بخورید.

هفتمین و آخرین روز رژیم چاقی سریع

برای صبحانه ، ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، فلفل تند ، پنیر موزارلا و 4 تورتیلا گندم و یک دسته بزرگ انگور ، یک میان وعده – ترکیبی از دو فنجان سبوس جو با 2 لیوان شیر بدون چربی ، کمی 150 گرم دارچین و وعده دوم کشمش 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات آب پز ، یک لیوان دوغ کم نمک ، 3 ساندویچ با موز کره بادام زمینی برای میان وعده و خوردن یک وعده کامل سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم شام ماهی تن ، یک قسمت ماکارونی ، یک فنجان پاستا ، یک دوغ نمک در قابلمه و یک شیک پروتئینی بعد از شام.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم چاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *