رژیم چاقی در هفته لیست غذاهای چاق

دسته‌بندی نشده


رژیم های چاقی در هفته مجموعه ای از عادات غذایی خاص است که برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه طراحی شده است ، که معمولاً بر اساس افزایش کالری دریافتی است.

رژیم چاقی در هفته چگونه در یک هفته وزن اضافه کنیم؟

رژیم چاقی در هفته  چگونه در یک هفته وزن اضافه کنیم؟

در حالی که اکثر مردم جهان مدرن به دنبال راهی سریع برای کاهش وزن هستند ، بسیاری در مورد چگونگی افزایش سریع وزن فکر می کنند. خوشبختانه رژیم های م effectiveثر و چاقی برای این گروه از افراد وجود دارد. نوجوانان و افرادی که از اضافه وزن رنج می برند از طرفداران اصلی رژیم چاقی هستند.

بنابراین ، در این مقاله ، رژیم های چاقی هفتگی ، غذاها و راههای م toثر برای کاهش وزن را مرور می کنیم.

بیاموزید: رژیم دارچین

افزایش وزن در یک هفته می تواند برای بدن بسیار مشکل باشد و فشار زیادی را بر نقاط مختلف بدن وارد کند. بنابراین ، این فرایند باید زیر نظر پزشک انجام شود تا به اندام های مختلف بدن آسیبی وارد نشود. برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه ، باید به چند نکته مهم توجه کنید:

مقدار کالری در رژیم غذایی باید با توجه به ویژگی های فردی فرد افزایش یابد. متخصصان تغذیه معتقدند کاهش 20 درصدی کالری به کاهش وزن شما کمک می کند ، اما اگر می خواهید وزن خود را افزایش دهید ، باید 20 درصد کالری بیشتری در روز برای افزایش وزن دریافت کنید.

به عنوان مثال ، اگر به طور معمول 2000 کالری دریافت می کنید ، برای افزایش وزن باید 2400 کالری دریافت کنید.

می توانید از نوشیدنی های پرکالری به عنوان منبع انرژی استفاده کنید. هنگام پیروی از رژیم های افزایش وزن ، مصرف کربوهیدرات ها و پروتئین های پیچیده باید در نظر گرفته شود.

مصرف تدریجی غذا (معمولاً 6 وعده) در روز از دیگر موارد مهمی است که هنگام افزایش وزن باید به آن توجه کرد. این کار فشار بر دیواره معده را کاهش می دهد. رژیم چاقی باید شامل 4 وعده غذایی استاندارد و دو میان وعده در هفته باشد. غذاهای اصلی باید کالری بالایی داشته باشند ، بنابراین بهتر است میوه ها ، مغزها و مغزهای آجیل را انتخاب کنید. ر

علاوه بر رژیم غذایی ، فعالیت های بدنی مانند تمرینات قدرتی برای عضله سازی را نیز فراموش نکنید. همچنین می توانید بعد از تمرین از شیک های پروتئینی و غذاهای پر پروتئین استفاده کنید.

علاوه بر رژیم غذایی ، پارامترهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند در کاهش یا افزایش وزن موثر باشد. به عنوان مثال ، در شرایط استرس زا و کم خوابی ، وزن بدن به شدت کاهش می یابد. بنابراین ، اجتناب از هشت ساعت خواب با کیفیت و همچنین شرایط استرس زا می تواند به طور قابل توجهی به شما در افزایش وزن کمک کند.

بیشتر بدانید: رژیم سوئد

برنامه رژیم چاقی به مدت یک هفته

لیست غذاهای چاق
ماهی های روغنی مانند ماهی آزاد ، ماهی تن ، شاه ماهی و آنچوی
• گوشت هایی مانند بوقلمون ، مرغ و گوشت گاو بدون چربی و گوسفند
• حبوبات ، شامل نخود فرنگی ، لوبیا سیاه ، عدس ، لوبیا کانولا و حمص
• یک تخم مرغ
کره و آجیل هایی مانند بادام زمینی ، بادام زمینی ، بادام ، گردو و بادام زمینی
غلات کامل مانند نان سبوس دار ، ماکارونی ، گندم کامل ، برنج قهوه ای و کینوا
میوه ها و سبزیجات پر کالری مانند آووکادو ، نارگیل ، موز ، انبه و میوه های خشک
• محصولات لبنی چرب شامل شیر ، ماست و پنیر

یک نوشیدنی چاق کننده سریع

یک نوشیدنی چاق کننده سریع

به دنبال یک رژیم چاق به مدت یک هفته ، مصرف معجونهای چاق کننده سریع مانند شیک های پروتئینی می تواند یک راه موثر برای افزایش وزن در کوتاه مدت باشد. تولید نوشیدنی های چرب خانگی انتخاب بهتری نسبت به نمونه های تجاری آنها است. نسخه های تجاری این محصولات معمولاً حاوی قند بیشتری هستند و فاقد مواد مغذی هستند. با تهیه نوشیدنی های چاق کننده خانگی ، می توانید مواد استفاده شده ، طعم و ارزش غذایی آنها را بهتر کنترل کنید. برخی از نوشیدنی های چرب عبارتند از:

• کوکتل های مختلف: کوکتل شامل ترکیبی از میوه های مختلف ، عسل ، شیر ، آب پنیر پروتئینی ساده و طعم دار و ماست است. شما می توانید از این ترکیبات کالری و خوشمزه به دلخواه استفاده کنید.اگر به اطلاعات رژیم نیاز دارید ، روی پیوند کلیک کنید.

شیر موز: موز یکی از مغذی ترین و مفیدترین میوه ها برای کاهش وزن است. این میوه کالری ، پتاسیم و کربوهیدرات بالایی دارد. ترکیبی از شیر ، موز ، عسل یا دارچین می تواند ترکیبی بسیار قوی ، خوشمزه و مناسب برای افزایش وزن باشد.

ترکیب شیر با نارگیل و عسل: نارگیل سرشار از کالری و چربی های سالم است. ترکیب این میوه ها با شیر و عسل می تواند ترکیبی بسیار مفید و خوشمزه برای افزایش وزن باشد.

آیا رژیم دانمارکی می تواند بر چاقی تأثیر بگذارد؟ برای مشاهده کلیک کنید.

رژیم چاقی به مدت یک هفته

می توانید از 470 میلی لیتر (دو فنجان) شیر ساده یا شیر سویا (برای افرادی که به لاکتوز حساسیت ندارند) برای هر یک از نوشیدنی های ارائه شده استفاده کنید. همه محصولات فوق به همراه بسیاری از پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی ، بین 400 تا 600 کالری دارند.

برنامه رژیم غذایی رایگان برای افزایش وزن

اولین روز رژیم چاقی در یک هفته
صبحانه: بوریتو سبزیجات را فریز کنید. 1 فنجان توت فرنگی
میان وعده اول: 1 شکلات بادام و عسل
ناهار: 2 سالاد ماهی تن با سبزیجات ، 1 فنجان انبه
بعد از ظهر: 1 سیب بزرگ ، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
شام: سیخ خردل و هویج به شکل گربه برنج قهوه ای و نیم

روز دوم:
صبحانه: 1 وعده تمشک ، هلو و کوکتل انبه ، 1 تخم مرغ آب پز سخت
میان وعده اول: 15 هویج کوچک ، 3 قاشق غذاخوری هموس ، 1 پرتقال متوسط
ناهار: کدو تنبل سرخ شده با گل کلم ، 1 قرص نان تست ، تست شده با کره بدون نمک
بعد از ظهر: ذرت بوداده خانگی ، 1 موز بزرگ ، 8 عدد بادام بدون نمک
شام: 2 وعده استیک فیلادلفیا ، 2 فنجان اسفناج تازه و 1 فنجان هویج رنده شده با نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون و نصف قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک

رز سوم:
صبحانه: 2 وعده آجیل ، دانه بندی شده با آب انگور ، 1 فنجان شیر
میان وعده: 1 تکه پنیر سوئیسی ، 8 عدد کراکر – هفت دانه
ناهار: 1 وعده کدو سرخ شده با گل کلم و سبزیجات ، 1 قرص نان تست با کره بدون نمک
بعد از ظهر: 6 اونس ماست یونانی ، 1 فنجان توت فرنگی ، 1 قاشق غذاخوری عسل
شام: 2 وعده نودل مرغ ، جوانه بروکسل و قارچ خامه ای

برای افراد تنبل: رژیم لاغری در خانه

برنامه رژیم غذایی رایگان برای افزایش وزن

روز چهارم:
صبحانه: 2 وعده آجیل ، دانه بندی شده با آب انگور ، 1 فنجان شیر
میان وعده: 15 هویج کوچک ، 1/4 فنجان سیب ، 1 پرتقال متوسط
ناهار: کدو سرخ شده با گل کلم ، 1 قرص نان تست ، تست شده با کره بدون نمک
بعد از ظهر: 4 عدد کراکر گراهام ، 1 عدد سیب متوسط
شام: 1 وعده مرغ سرخ شده ، 1 وعده سالاد سیب زمینی یونانی ، 1 وعده لوبیا سبز با سیر

روز 5:
صبحانه: 1 وعده تمشک ، هلو و کوکتل انبه ، 2 تخم مرغ آب پز سخت
میان وعده: دو شکلات پر انرژی ، عسل و بادام
ناهار: کدو سرخ شده با گل کلم و سبزیجات ، 1 نان تست نان با کره بدون نمک
بعد از ظهر: 2 شکلات ، بادام و عسل
شام: 2 وعده سالاد مرغ سبز ، 1 قرص هفت غلات سرخ شده

روز ششم:
صبحانه: 1 اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز سخت ، 2 عدد پرتقال متوسط
میان وعده: 1 عدد سیب متوسط ​​، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
ناهار: 2 وعده لوبیا سفید و آووکادوی خامه ای ، 1 فنجان توت فرنگی
بعد از ظهر: 4 ترقه گراهام
شام: 2 وعده چیپس تورتیلا با سالاد لوبیا سیاه

هفتمین روز رژیم چاقی در هفته:
صبحانه: 1 اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز سخت ، 1 عدد موز متوسط
میان وعده: 6 اونس ماست یونانی ، نصف فنجان زغال اخته ، 1 قاشق غذاخوری عسل
ناهار: 2 وعده لوبیا سفید و آووکادوی خامه ای
بعد از ظهر: 1 عدد بادام شکلاتی و عسل
شام: 1 وعده ماهی قزل آلا شکم پر با اسفناج خامه ای ، 2 وعده لوبیا سبز با سیر ، 3/4 فنجان گربه برنج قهوه ای

چاقی پا در یک هفته

چاقی پا در یک هفته

چاقی با رعایت رژیم غذایی امکان پذیر است. در این بخش ، غذاهایی را که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند ، مرور می کنیم. برخی از غذاهای مناسب برای پا عبارتند از:
پروتئین ها: مانند سینه مرغ ، تیلاپیا ، استیک و فیله
محصولات لبنی کم چرب مانند شیر ، ماست و پنیر
• غلات و نان سبوس دار
میوه های پرانرژی و اکسید کننده مانند انگور ، توت ، هندوانه و موز
• سبزیجات نشاسته ای شامل سیب زمینی و سبزیجات معمولی مانند قارچ ، کدو سبز و خیار
آجیل و دانه های مغذی مانند گردو
تخم کتان و دانه های چیا
• لوبیا
روغن آووکادو و روغن زیتون

با رعایت رژیم چاقی ، بهتر است از الکل ، فست فود و غذاهای سرخ شده و همچنین شکر مصنوعی به مدت یک هفته خودداری کنید. خوردن این غذاها می تواند به سیستم گوارشی شما آسیب برساند و روند رشد ماهیچه ها را مختل کند. همچنین بهتر است از گل کلم و کلم بروکلی اجتناب کنید. زیرا این مواد سرشار از فیبر هستند و می توانند روند افزایش وزن شما را تغییر دهند.

چاقی با استفاده از گیاهان دارویی

چاقی با استفاده از گیاهان دارویی

با رعایت رژیم چاقی به مدت یک هفته ، برخی از داروهای گیاهی می توانند در افزایش وزن ، به ویژه در کوتاه مدت ، نقش بسزایی داشته باشند. برخی از داروهای گیاهی برای چاقی عبارتند از:
• بابونه: بابونه گیاهی اشتها آور است. مصرف روزانه این ماده باعث افزایش اشتها می شود و شما را مجبور به افزایش وزن طبیعی می کند.

روز شکرگزاری: ریشه های روز شکرگزاری برای درمان افرادی که از وزن ناخواسته و بی اشتهایی رنج می برند ، استفاده شده است. این گل به بدن کمک می کند غذا را به درستی جذب کند. این به نوبه خود اشتها و تخلیه صفرا را افزایش می دهد. گل شکرگزاری یک گیاه بسیار تلخ است و معمولاً یک گیاه تلخ است که به خوردن بهتر کمک می کند.

زنجبیل: در طب سنتی از زنجبیل برای درمان اختلالات روده ای استفاده می شود. زنجبیل بهترین داروی گیاهی برای ناراحتی معده ، حالت تهوع و سوء هاضمه است. این گیاه اشتهای ضعیف را درمان می کند و به لذت بیشتر از غذا کمک می کند.

خلاصه مقاله

نوجوانان ، افرادی که از اضافه وزن رنج می برند و بازیگرانی که نیاز به افزایش وزن در مدت زمان کوتاهی دارند طرفداران رژیم چاقی به مدت یک هفته هستند. رژیم چاقی یک هفته ای باید توسط متخصص تغذیه یا پزشک بر اساس ویژگی های بدنی ، وزن مورد نظر ، میزان متابولیسم و ​​فعالیت های روزانه فرد تنظیم شود.

اگر از این رژیم برای یک هفته اصلی پیروی نکنید ، می توانید به سیستم گوارش ، به ویژه دیواره معده ، آسیب جدی وارد کنید. رژیم غیر اصولی بدون رعایت اصل به مدت یک هفته نیز می تواند منجر به عوارض طولانی مدت دیگری مانند فشار خون بالا ، فشار بیش از حد بر بدن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *