رژیم لاغری کانادایی 15 روز + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی

دسته‌بندی نشده


رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن می شود اما احساس گرسنگی شدید نمی کند. هنگام پیروی از همه رژیم ها ، بسیار مهم است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم لاغری کانادایی به مدت 15 روز

رژیم لاغری کانادایی

درک و مشاوره در مورد برنامه رژیم غذایی می تواند تأثیر زیادی بر رژیم لاغری و همچنین تامین سلامت بدن و نیازهای بدن داشته باشد. بعد رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم ، که می تواند وزن را 8-10 کیلوگرم و اندازه آن را 10-15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. مراقب این رژیم باشید ، خوردن صبحانه ضروری است.

برای ناهار ، توصیه می شود مقداری اسفناج آب پز با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا از سالاد با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت آب پز یا سرخ شده بخورید. تاکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید زیرا این امر می تواند باعث مشکلات گوارشی و همچنین چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

برای ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورق سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای شام ، مانند روز اول ، از سالاد ، لیمو ترش و بورانی کدو استفاده کنید.

برخی را رز کنید

در روز سوم ، صبحانه خود را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید ، سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

برای ناهار ، ابتدا کمی سالاد بخورید و سپس نصف سینه مرغ آب پز یا کبابی بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

صبحانه را همانند روز اول انجام دهید ، با این تفاوت که تکه های نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب و بعد از مدتی بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کنید.

برای شام ، ابتدا بورانی اسفناج بخورید. برای شام توصیه می شود در ابتدای شب و بعد از یک ساعت شام ، کمی هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

آماده شوید و مانند روز چهارم از صبحانه لذت ببرید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. در طول این رژیم ، توصیه می شود از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا نه تنها سلامت غذا را حفظ کنید ، بلکه به راحتی وزن خود را کاهش دهید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس یک بورانی کدو تنبل بخورید.

روز ششم

صبحانه امروز را مانند سومین روز رژیم لاغری آماده کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را همانند شب (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

در روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بخورید.

برای ناهار از سالاد ، ورق سوسیس و نان اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام ، خوردن میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – آنها می توانند روز شما را بسازند یا از بین ببرند.

مانند روز سوم ناهار بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از عدس استفاده کنید. سالاد سالاد را با آب لیمو نیز سرو کنید. بعد از چند ساعت هوس ، می توانید از میوه زیادی برای این غذاها استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر بدون چربی استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد سالاد را با آب لیمو ترش تازه به آرامی میل کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً در کوره استفاده کنید.

یک سالاد سالاد برای شام با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

صبحانه را همانند روز اول انجام دهید ، با این تفاوت که تکه های نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب و بعد از مدتی بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کنید.

برای شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، هویج رنده شده آب پز را با 200 گرم پنیر رژیمی اضافه کنید.

روز یازدهم

همان کار را با صبحانه انجام دهید که روز قبل انجام دادید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

برای شام باید از سالاد کاهو و کرفس استفاده کنید ، و در پایان – کدو تنبل بورانی.

دوازده روز

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

برای ناهار عدس و 1 هویج آب پز بخورید.

شام را آماده کنید و قبل از شام بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری شامل 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز برای حفظ آن توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس به طور معمول غذا بخورید. با این حال ، به یاد داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از چند ماه رژیم گرفتن تنها 2 کیلو وزن اضافه کردید ، فقط باید رژیم نگهدارنده را به مدت 3 روز تکرار کنید.

رژیم حمایتی برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا یک سالاد سالاد با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس کمی بورانی اسفناج استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط از یک فنجان چای با نان تست و عسل استفاده کنید.

برای ناهار ، 5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی آماده کنید.

برای شام ابتدا یک سالاد سالاد با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و بعد از چند ساعت از یک تکه میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – آنها می توانند روز شما را بسازند یا از بین ببرند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *