رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری

دسته‌بندی نشده


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

امروزه چربی شکم در اکثر افراد وجود دارد ، چربی دور شکم و باسن کاملاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

مقداری چربی فقط زیر پوست است. سایر چربی ها در اعماق داخل ، اطراف قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و در بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی ها چربی های احشایی هستند که باعث کوچک شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شوند.

طرف اغلب با شکم شروع به افزایش وزن می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، ما باید علل چاقی شکمی را که قبل از آن با روش های فوری لاغری شکم بدون ورزش یا ورزش و یا قرص های شیمیایی مضر مواجه شده ایم ، بدانیم و از چاقی جلوگیری کنیم ، زیرا در هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم لاغری شکم

به طور طبیعی ، غذاهای موجود در غذا نباید بدن را از انواع غذاهای مفید برای بدن محروم کند.

بهترین رژیم لاغری شکم و باسن این است که از همه مواد مفید استفاده کنید و غذاهای مفید را با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف جایگزین کنید.

در زیر غذاهای لاغری شکم را ارائه و بررسی می کنیم

انواع چربی

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر جلدی در زیر پوست ، همانطور که از نامش مشخص است.
  • چربی های احشایی که چربی های شکمی هستند و خطرناک هستند و این چربی ها زیر ماهیچه های شکم هستند.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل زیادی دارد ، از جمله موارد زیر:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای پر چرب بخورید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • میان وعده های پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشیدنی های گازدار
  • وعده های غذایی زیاد
  • وابستگی به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بیشتر مردم به چاقی اهمیت نمی دهند ، آن را زیبا می دانند و با خود می گویند من به خواسته هایم اهمیت می دهم و مردم برای من ارزش قائل نیستند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاقی تا زمانی که به بدن آسیب نرساند خوب است. ، در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت وزن و افزایش نمی یابد.

چربی های احشایی بسیار خطرناک تر از چربی های زیر جلدی هستند و باید با احتیاط فراوان به آنها نگاه کرد ، زیرا چربی های احشایی داخل شکم می توانند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و خطری جدی برای سلامتی ایجاد کنند.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

شیوه زندگی سالم ما را تشویق به انجام و عدم انجام کارهایی از جمله تغذیه مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی می کند.

جنسیت نیز عامل مهمی در لاغری شکم است ، زیرا مردان بیشتر از زنان چربی شکمی و جانبی را جذب می کنند.

تمریناتی برای لاغری شکم

چندین تمرین لاغری شکم وجود دارد که می توانید با انجام روزانه این تمرینات و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از ورزشها مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجا که این روزها به دلیل مشغله زیاد ، زمان کمتری برای ورزش دارند ، ما چند تمرین ساده در مورد نحوه ورزش در خانه برای کاهش وزن آموختیم که می تواند در هر مکانی انجام شود و نیازی به تمرین زیاد ندارد. تجهیزات.

پیاده روی روزانه

اگر تمرینات خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه ورود خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در طی آن به متابولیسم بهتری دست می یابید. شکم با گذشت زمان کوچک می شود.

لاغری شکم بر روی تردمیل مانند راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که توسط NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در طول 12 هفته کاهش قابل توجهی از چربی احشایی را تجربه کردند.

بنابراین برای رسیدن به نتیجه دلخواه ، باید پیاده روی را در برنامه خود لحاظ کنید.

اگر می خواهید چربی ها را از بین ببرید ، باید تا حد امکان با عضلات خود کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن ، فعال شدن غدد عروقی بدن و سوزاندن چربی بسیار مفید است.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم است.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش سریع وزن کم کنید

هرچه میزان منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. اکنون ما با ماده مغذی مواجه هستیم که هر سه را می خورد ، یعنی شیر.

صبحانه را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن تحریک می کند.

به یاد داشته باشید که در طول روز شیر بنوشید ، حتی اگر بتوانید میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، افزایش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

لاغری شکم و پهلوها با زنجبیل

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای نازک شدن شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن ، کاهش اشتها است. زنجبیل دارای کالری محدودی است و می توان آن را به همراه غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را افزایش می دهد ، می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا سوخت و ساز بدن بدون نقش آنتی اکسیدانی افزایش یابد. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و معده را باد می دهد ، بنابراین از نمک و غذاهای پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و در نتیجه چربی و کالری بیشتری سوزانده می شود و باعث کاهش وزن می شود.

گرسنگی نکشید

رژیم اصلی رژیم غذایی است که طی آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر برنامه غذایی دارید که برای مدت طولانی در آنجا گرسنه هستید ، بدن شما فکر می کند زمان گرسنگی رسیده است ، بنابراین کالری جمع می کند و نمی سوزد و باعث چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب با تحریک آنزیم های چربی سوز قند خون را تنظیم کرده و احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز را با سرکه سیب شروع کنید تا از هضم یکنواخت در طول روز اطمینان حاصل شود.

سرکه سیب یک محرک بزرگ صفراوی است و سطح pH معده را حفظ می کند ، که می تواند به دستیابی به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. هر روز صبح با معده خالی باید یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم بنوشید.

میوه

مطالعات نشان داده است افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی هستند که تولید چربی را متوقف می کنند) هستند.

استرس را کاهش دهید

استرس باعث افزایش ترشح هورمون ها در بدن می شود که این امر تعادل بدن و عادات غذایی را مختل کرده و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

کسب و کار

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که به دلیل هضم نادرست غذا باعث تجمع چربی در شکم می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدا قوی هستند و به ویژه به پردازش و حذف چربی های معده کمک می کنند.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر در صبحانه تا ظهر انرژی شما را حفظ می کند و تمایلی به خوردن غذاهای پرکالری ندارید. این باعث افزایش متابولیسم و ​​کاهش وزن می شود.

کنجد

کنجد طبیعتی گرم دارد و باعث چربی سوزی شکم و کاهش وزن می شودبه

سیاه دانه ها

سیاه دانه دارای خواص زیادی است که چربی های شکم و پهلو و همچنین لاغری را می سوزاند ، بنابراین آن را فراموش نکنید.

چوب میخک

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

آجیل

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که به کاهش کلسترول و کاهش وزن کمک می کند.

باید بدانید که همه غذاهای کاهش وزن نباید چربی روزانه ما را کاهش دهند زیرا بدن به چربی های حیاتی نیاز دارد.

آجیل چربی خوب و مفیدی است و روزانه 28 گرم دانه هایی مانند بادام ، پسته یا فندق مصرف می شود و هر آجیل می تواند روند لاغری شکم و باسن را بیشتر تحریک کند.

دارچین

دارچین طبیعت گرمی دارد و برای لاغری افراد سردسیر مفید است زیرا متابولیسم بدن و چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن ، همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد ، متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتماً قبل از غذا آب سرد بنوشید تا کالری بیشتری برای گرم نگه داشتن آن بنوشید. کاهش وزن

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود نوشیدن مقدار زیادی آب سرد حتی کالری را نیز می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ ، هنگام ورود به بدن ، باید مطابق با دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث فعالیت کلیه می شود نه کبد ، بنابراین مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از عملکردهای اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد از دفع زباله خلاص شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

داریک

هل باعث لاغری و کاهش وزن می شود زیرا دارای خاصیت چربی سوزی است.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

لاغری موضعی شکم

این روزها تبلیغات زیادی در مورد محصولات مختلف لاغری و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

لاغری شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که لاغری شکم و باسن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم با وسایلی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با دستگاه های مخصوص متصل به شکم و سوزاندن آب و چربی بدن با حرارت زیاد تا حدی امکان پذیر است و با تغذیه و تحرک مناسب همراه است.

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز همینطور است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر برای افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند مناسب است.

جراحی همیشه آخرین راه حل است و اگر روشهای دیگر کمکی نکرد ، به جراحی بروید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما عواقب ، آسیب ها و خطرات نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

جراحی لاغری معمولاً به دستگاه گوارش آسیب می رساند و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع عملیات لاغری

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه معده (قابل تنظیم)

تزریق چربی

آستین معده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *