رژیم غذایی تری گلیسیرید – این یک کمک بزرگ به قلب شما است

افراد بیشتری سعی می کنند با بیرون رفتن و ورزش منظم و همچنین با نظارت بر رژیم غذایی خود سبک زندگی سالم تری داشته باشند. رژیم غذایی تری گلیسیرید برای بسیاری از افراد به منظور حفظ سلامت قلب مهم است. اگرچه داشتن قلب سالم کلید اصلی است، اما می توانید در نتیجه تغییر چند عادت غذایی ساده وزن کم کنید. به خواندن ادامه دهید و در مورد رژیم غذایی تری گلیسیرید چیزهای زیادی خواهید آموخت.

اول، مهم است که بدانید تری گلیسیرید چیست. آنها نوعی چربی هستند که در خون شما قرار دارند. اگر کالری مصرف نشده داشته باشید، بدن شما آنها را به تری گلیسیرید تبدیل می کند. این بدان معناست که اگر اغلب کالری بیشتری نسبت به کالری که می سوزانید می خورید، می توانید سطح بالایی از تری گلیسیرید داشته باشید. علاوه بر فشار خون بالا و کلسترول بالا، باید مراقب تری گلیسیرید بالا نیز باشید. تری گلیسیرید بالا شبیه کلسترول بالا است زیرا می تواند منجر به افزایش فشار خون شود که می تواند باعث سکته مغزی و سایر مشکلات قلبی شود.

کلسترول و تری گلیسیرید یکسان نیستند، اما برخی از ویژگی های مشترک دارند. آنها هر دو چربی هستند که در خون شما گردش می کنند، اما بدن به طور متفاوتی از آنها استفاده می کند. تری گلیسیرید انرژی را تامین می کند در حالی که کلسترول به ساخت سلول ها و برخی هورمون ها کمک می کند. این چربی‌ها در سطوح طبیعی برای بدن حیاتی هستند، اما در صورت بالا بودن سطح آن، کاهش آنها ضروری است.

چاقی و بیماری هایی مانند دیابت می توانند عوامل مرتبط با تری گلیسیرید بالا باشند، بنابراین مراجعه منظم به پزشک برای معاینه بسیار مهم است. موثرترین راه برای کاهش تری گلیسیرید، ورزش کردن و رژیم غذایی بهتر است. تری گلیسیریدها کالری اضافی هستند، بنابراین خوردن کالری کمتر در روز می تواند سطح تری گلیسیرید شما را کاهش دهد. کاهش یا حذف کلسترول و غذاهای فرآوری شده در رژیم غذایی از نکات دیگری هستند که می توانند به شما کمک کنند. در مورد چربی ها، چربی های تک اشباع برای شما بهتر از چربی های اشباع شده هستند، در حالی که همه چربی های ترانس مضر هستند. حتی اگر محصولی ادعا می کند که فاقد چربی ترانس است، برچسب آن را بررسی کنید زیرا احتمالاً مقادیر کمی وجود دارد. مراجعه منظم به پزشک تضمین می کند که در سلامت کامل بمانید.

رژیم تری گلیسیرید چیزی بیشتر از کاهش چند پوندی است. بیشتر ورزش کنید و رژیم غذایی سالم تری داشته باشید. پایین آوردن سطح کلسترول و تری گلیسیرید به همین سادگی است. تغییرات سبک زندگی سالم به زندگی طولانی تر و کامل تر کمک می کند.