رژیم اولیه مقالات ورزشی اصول لاغری

دسته‌بندی نشده


اگر می خواهید وزن کم کنید ، باید چربی های روانی را حذف کنید و این کار باعث کاهش چربی دور کمرتان می شود. بنابراین ، در واقع ، اولین قدم برای کاهش وزن با ذهن شروع می شود.

به منظور لذت بردن از تغییرات فیزیکی مرتبط با کاهش وزن سالم ، ابتدا باید تغییرات ذهنی را انجام دهید که به شما کمک می کند عادت های بد قدیمی را کنار بگذارید. کلید شروع تغییر این است که در مورد آن درست فکر کنید – شما می خواهید شیوه زندگی خود را تغییر دهید ، نه اینکه سریع وزن خود را کاهش دهید. هدف خود را کنترل وزن بدانید و به خاطر داشته باشید که می خواهید در آینده ای نزدیک از رژیم غذایی جدید و سالم پیروی کنید.

کاهش وزن

هر کس بهانه های خود را دارد. در تلاش برای بهبود شیوه زندگی و رژیم غذایی ، اکثر مردم تا زمانی که هیچ مشکل خاصی وجود نداشته باشد ، خوب عمل می کنند.

برای کاهش وزن ، باید صبور باشید

یکی از مشکلات ذهنی اصلی کاهش وزن تمایل به کاهش بیش از حد یا سریع است و خوب است بدانید که کاهش وزن برای رضایت بیشتر افرادی که به آن پایبند هستند بسیار کند است. در حقیقت ، با کاهش وزن به آرامی بهترین نتایج را خواهید گرفت.

وزن ایده آل خود را تصور کنید

اگر می خواهید لاغر باشید ، خود را لاغر نشان دهید. آینده خود را برای شش ماه تا یک سال آینده تصور کنید و فکر کنید که چقدر خوب خواهید بود و چه احساسی خواهید داشت بدون اضافه وزن.

هنگامی که باریک تر شده اید ، عکسهای قدیمی را پیدا کنید و آنها را در جایی قرار دهید که به شما یادآوری کند که هدف شما چیست. از خود بپرسید که آن زمان چه کردید تا در سبک زندگی امروز خود بگنجانید. به فعالیتهایی فکر کنید که دوست دارید به دلیل وزن خود به آنها مشغول شوید اما نمی توانید آنها را انجام دهید.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

وقتی پزشکان از بیماران خود می پرسند که چقدر می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، بیماران معمولاً از عددی که نشان دهنده وزن ایده آل است می پرسند ، اما اینطور نیست. محدوده وزن واقعی را تعیین کنید ، نه یک عدد.

امیدوارم احساس خوبی داشته باشید و از آینده خود مطمئن باشید

اهداف کوچک تعیین کنید

لیستی از اهداف کوچکتر تهیه کنید تا به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند. این اهداف کوچک باید مواردی باشند که شیوه زندگی شما را بدون ایجاد اختلال در زندگی شما بهبود بخشد ، مانند:

  • هر روز میوه و سبزیجات بیشتری بخورید
  • حداقل 30 دقیقه در روز ورزش کنید
  • یک سالاد سفارش دهید ، نه سیب زمینی سرخ شده با غذا
  • بنابراین می توانید از نردبان بالا رفته و نفس بکشید

همه ما می دانیم که تغییر سخت است و اگر سعی می کنید تغییرات زیادی انجام دهید ، بسیار دشوار است ، بنابراین با قدم های کوچک شروع کنید و به تدریج شیوه زندگی خود را بهبود بخشید.

از حمایت عزیزان لذت ببرید

همه ما به حمایت نیاز داریم ، به ویژه در شرایط سخت. یک دوست ، عضو خانواده یا گروه حمایتی پیدا کنید که بتوانید به طور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید. مطالعات نشان می دهد افرادی که با دیگران چه بصورت حضوری و چه آنلاین ارتباط برقرار می کنند ، عملکرد بهتری نسبت به افرادی که رژیم می گیرند و سعی می کنند این کار را به تنهایی انجام دهند ، دارند.

یک طرح تجاری دقیق داشته باشید

هر شب ، یک وعده غذایی سالم برای روز بعد برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی پیش رو 80 درصد مشکل است. برای نتایج بهتر ، برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

سعی کنید برنامه تناسب اندام و همچنین قرارهای ملاقات خود را تنظیم کنید. برای مثال ، غذاهای ناسالم را با میوه ها و سبزیجات خشک جایگزین کنید تا وسوسه نشوید.

هنگام برداشتن چنین قدم هایی در زندگی خود ، سلامت خود را در اولویت قرار دهید و در نهایت این رفتار سالم به بخشی عادی از زندگی شما تبدیل می شود.

به خودتان پاداش دهید.

با سفر به سینما ، مانیکور یا هر چیز دیگری که باعث می شود از دستاوردهای خود (به غیر از جوایز غذایی) احساس خوبی داشته باشید ، به خودتان پاداش دهید.

برای رسیدن به یکی از اهداف کوچک خود یا کاهش وزن یا چند اینچ دور کمرتان به خود جایزه بدهید تا کار سخت خود را تصدیق کنید و قدم هایی را که برای حفظ سلامتی برمی دارید جشن بگیرید.

عادات قدیمی را کنار بگذارید به

ترک عادت های قدیمی سخت است ، اما اگر می خواهید با موفقیت وزن خود را کاهش دهید ، نمی توانید مانند گذشته ادامه دهید.

به آرامی اما مطمئناً سعی کنید رفتارهایی که منجر به افزایش وزن می شوند را شناسایی کرده و گام های کوچکی را جایگزین آن کنید که به راحتی می توانید بدون نگرانی از محرومیت خود بردارید.

به عنوان مثال ، اگر سیب زمینی می خورید ، ابتدا میان وعده خود را از کلوچه یا چیپس به یک تکه میوه تغییر دهید. سعی کنید شب بعد فقط یک نوشیدنی بدون کالری بخورید. در نهایت ، می توانید هنگام تماشای تلویزیون شروع به ورزش کنید.

یکی دیگر از راه های شروع عادت های بد این است که غذای وسوسه انگیز بدون کالری را در آشپزخانه خود رها کرده و غذاهای سالم را جایگزین آن کنید.

حتما با یک متخصص مشورت کنید

همکاری با متخصص تغذیه به شما امکان می دهد برنامه ای برای کاهش وزن متناسب با سبک زندگی ، نیازهای تغذیه ای و هرگونه وضعیت سلامتی ایجاد کنید ، و یکی از آنها شامل غذاهای سالم است که دوست دارید و می خواهید بخورید. اکثر مردم از رژیم غذایی خود پیروی نمی کنند زیرا برنامه اشتباهی را برای آنها انتخاب کرده اند. یک متخصص تغذیه همچنین می تواند به شما کمک کند تا از نظر ذهنی برای چالش پیش رو آماده شوید.

دنبال کردن

وزن خود را به طور منظم حفظ کنید. مطالعات نشان می دهد که نظارت بر این اطلاعات به ارتقاء رفتارهای مثبت و کاهش رفتارهای ناسالم کمک می کند. فقط دانستن این که شما به دنبال غذا هستید می تواند به شما در مقاومت در برابر آن تکه کیک کمک کند!

خودتان را باور کنید

ممکن است در گذشته وزن کم کرده باشید ، اما این بدان معنا نیست که در حال حاضر موفق نخواهید شد. البته روزهایی فرا می رسد که شما بیش از حد غذا می خورید یا یک تمرین برنامه ریزی شده را از دست می دهید ، اما مثبت ماندن و ادامه برنامه بسیار مهم است. بدانید که دستیابی به اهداف کاهش وزن زمان می برد. حتی کاهش 2 کیلوگرم برای سلامتی مفید است و می تواند منجر به کاهش 2 کیلوگرم دیگر شود. اعتراف کنید که کاهش وزن به ندرت به صورت مستقیم اتفاق می افتد و اگر یک روز بیش از حد غذا خوردید ، ناامید نشوید – فقط با وعده غذایی بعدی به برنامه خود بازگردید.

حال ، اگر هنوز نمی توانید با رعایت همه این موارد وزن خود را کاهش دهید ، می توانید علت کاهش وزن را توضیح دهید اینجا بررسی.

پیوندها

https://www.webmd.com/diet/obesity/features/8-ways-to-think-thin#3

https://www.everydayhealth.com/weight-pictures/ways-to-mentally-prepare-for-weight-loss.aspx

https://aaptiv.com/magazine/ how-to-mentally-prepare-for-weight-loss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *