راهنمای رژیم غذایی قبل از تمرین و بهترین مکمل ها قبل از تمرین

دسته‌بندی نشده


راهنمای رژیم غذایی قبل از تمرین و بهترین مکمل ها قبل از تمرین

قبل از تمرین چه بخوریم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ برنامه غذایی شما قبل از تمرین چیست؟ ورزشکاران حرفه ای قبل از تمرین به دنبال بهترین مکمل ها برای بهبود عملکرد هستند. زیرا آنها درک فوق العاده ای از نقش غذا در ورزش دارند. مکمل های قبل از تمرین نیز آسیب عضلانی را کاهش می دهند.

در جمع بندی تمرینات بدنسازی ، تغذیه همراه با برنامه ورزشی نقش حیاتی دارد. ماهیچه ها نیاز به رژیم غذایی متعادل و غنی دارند. با این حال ، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ورزشکاران تمایل به مصرف مکمل دارند. قبل از ورزش ، مکمل های حیاتی شروع به افزایش قدرت ماهیچه ها می کنند. تغذیه قبل از تمرین انرژی را افزایش داده و ماهیچه ها را تغذیه می کند.

اگر بدنبال تغذیه مناسب برای افزایش حجم عضلات ، کاهش و چربی سوزی هستید ، ادامه این مقاله را با تانر بخوانید. در زیر به نقش مواد مغذی در بهترین مکمل ها قبل از تمرین اشاره می کنیم.

که در یک برنامه تناسب اندام آنلاین دریافت کنید از تیم مربیگری برنزه کننده ها کلیک.

چاق

ذخایر گلیکوژن در تمرینات کوتاه مدت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، چربی سوخت ورزش های طولانی ، متوسط ​​و با شدت کم است. مطالعات متعدد تأثیر چربی بر عملکرد ورزشی را نشان داده است. به عنوان مثال ، یک مطالعه چهار هفته ای در مورد رژیم غذایی 40 درصد چربی انجام شد. نتایج نشان دهنده افزایش استقامت دوندگان سالم و آموزش دیده بود.

هنگام مصرف مکمل قبل از تمرین ، این نکات را در نظر داشته باشیدکربوهیدراتها ذخایر گلیکوژن را افزایش می دهند تا بتوانید ورزش های شدید را انجام دهید. در مقابل ، چربی به تمرینات طولانی مدت و شدیدتر کمک می کند تا بدن دوباره پر شود. پروتئین همچنین سنتز پروتئین عضلات را بهبود می بخشد و به بهبود بهتر کمک می کند.

زمان وعده غذایی قبل از تمرین مهم است

اکثر مردم می خواهند پاسخ یک سوال را بدانند قبل از ورزش چه بخوریم؟> آر. اما فقط نوع غذا مهم نیست. با این حال ، زمان مصرف غذا یا مکمل های بدنسازی قبل از ورزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای بهترین نتیجه ، 2-3 ساعت قبل از تمرین غذاهای کربوهیدرات ، پروتئین و چربی بخورید.

اگر به دلایلی امکان غذا خوردن در این زمان وجود ندارد ، وعده غذایی را حذف نکنید. هر چه زمان تغذیه قبل از تمرین به شروع تمرین نزدیکتر باشد ، غذا کوچکتر و ساده تر است. اگر 45-60 دقیقه قبل از تمرین غذا می خورید ، غذایی را که به راحتی هضم می شود انتخاب کنید. این غذا باید حاوی کربوهیدرات و مقداری پروتئین باشد. در نتیجه ، معده در حین ورزش درد نمی کند

به که در برنامه تغذیه بدنسازی را دریافت کنید از طرف کارشناسان برنزه کننده ها کلیک.

تغذیه قبل از تمرین

در اینجا چند نمونه از وعده های غذایی خوب قبل از تمرین آورده شده است

قبل از ورزش چه بخوریم؟ انتخاب غذا یا بهترین مکمل ها قبل از تمرین بستگی به نوع ، مدت و شدت تمرین دارد. اما ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در رژیم غذایی خود را فراموش نکنید. چند ساعت قبل از تمرین غذاهای چرب بخورید. همچنین ، مصرف مکمل ها را قبل از تمرین به تشخیص مربی خود فراموش نکنید. در اینجا چند نمونه از غذاهای توصیه شده آورده شده است:

تغذیه مناسب 2-3 ساعت قبل از تمرین:

  • پروتئین بدون چربی ، برنج قهوه ای و سبزیجات بو داده
  • املت تخم مرغ ، نان تست کامل با آووکادو و یک فنجان میوه
  • ساندویچ نان سبوس دار ، پروتئین بدون چربی و سالاد به همراه غذا

تغذیه مناسب کمتر از 2 ساعت قبل از تمرین:

  • غلات کامل
  • ماست یونانی با میوه
  • محتوای پروتئین غنی شده با مواد مفید
  • یک تکه میوه مانند موز ، پرتقال یا سیب
  • یک فنجان بلغور جو دوسر با موز و بادام خرد شده
  • کره بادام زمینی و ساندویچ میوه طبیعی با نان سبوس دار
  • شیک پروتئینی ساخته شده از شیر ، پودر پروتئین ، موز و انواع توت ها

خوردن غذاهای مختلف را فراموش نکنید تا بهترین نتیجه را بگیرید و رشد ماهیچه ها را تسریع کنید. همچنین ، قبل از شروع برنامه تمرینی ، حتماً از ترکیبی از کربوهیدرات و پروتئین استفاده کنید.

دریافت کنید برنامه دوره نوجوانان کلیک.

بهترین مکمل ها قبل از تمرین

بهترین مکمل های ورزشی قبل از تمرین چیست؟

انتخاب لوازم جانبی مناسب قبل از تمرین بسیار مهم است. مکمل ها باعث بهبود عملکرد ، قدرت ، افزایش توده عضلانی و کاهش خستگی می شوند. در اینجا برخی از مکمل ها وجود دارد:

کراتین یکی از رایج ترین مکمل های ورزشی برای افزایش انرژی ، قدرت و افزایش فیبر ماهیچه ای و همچنین افزایش حجم بدنسازی. علاوه بر این ، خستگی را برطرف می کند. مصرف کراتین قبل از تمرین بسیار مثر است. اما بعد از تمرین ، بسیار م effectiveثرتر خواهد بود. تنورها توصیه می کنند که ورزشکاران روزانه 2 تا 5 گرم کراتین مونوهیدرات مصرف کنند.

اگر می خواهید وزن کم کنید ، کافئین را فراموش نکنید. بهبود کارایی ، افزایش انرژی ، قدرت و کاهش احساس خستگی از دیگر مزایای آن است. همچنین در چای ، قهوه و نوشیدنی های انرژی زا یافت می شود. با این حال ، می توانید از مکمل کافئین نیز استفاده کنید. مهم نیست چگونه از آن استفاده می کنید. بیشترین تأثیر کافئین 90 دقیقه پس از مصرف مشاهده می شود. اگر زمان کافی ندارید ، 15 تا 60 دقیقه قبل از تمرین قرص کافئین مصرف کنید.

  • آمینو اسیدهای زنجیرهای منشعب شده (BCAA)

BCAAاسیدهای آمینه ضروری عبارتند از والین ، لوسین و ایزولوسین. مصرف این مکمل قبل از تمرین باعث کاهش آسیب عضلانی و افزایش سنتز پروتئین عضلات می شود. حداقل یک ساعت قبل از تمرین 5 گرم یا بیشتر اسیدهای آمینه شاخه دار بخورید.

یکی دیگر از مکمل های عالی قبل از تمرین این است بتا آلانین Ar این اسید آمینه تجمع کارنوزین را در ماهیچه ها افزایش می دهد. همچنین برای تمرینات کوتاه مدت با شدت بالا توصیه می شود. افزایش ظرفیت تمرین و استقامت عضلات در عین کاهش خستگی از دیگر مزایای آن است. به یاد داشته باشید که روزانه 2 تا 5 گرم بتا آلانین مصرف کنید. حداقل 0.5 گرم بتا آلانین باید قبل از تمرین مصرف شود.

که در یک برنامه اضافی دریافت کنید از طرف کارشناسان برنزه کننده ها کلیک.

مکمل های دیگر قبل از تمرین

برخی از ورزشکاران تمایل به مصرف مکمل هایی دارند که ترکیبی از موارد فوق است. کافئین ، کراتین ، بتا آلانین ، BCAA ، آرژنین و ویتامین B از رایج ترین مواد تشکیل دهنده این محصولات هستند. مصرف این مکمل ها عملکرد شما را بهبود می بخشد و بهترین نتایج را به دست می آورد. مقدار مصرف روی بسته بندی محصول نشان داده شده است. لوازم جانبی را از داروخانه ها بخرید. همچنین از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

آبیاری بسیار مهم است

بدن برای عملکرد بهتر به آب کافی احتیاج دارد. مطالعات نشان داده است که کم آبی بدن نیز با کاهش قابل توجه فعالیت همراه است. به یاد داشته باشید که قبل از تمرین ، آب و سدیم را همراه با بهترین مکمل ها بنوشید. این مواد تعادل مایعات را بهبود می بخشد. محققان توصیه می کنند حداقل چهار ساعت قبل از ورزش دو یا چهار لیوان آب بنوشید. همچنین ، یک یا دو لیوان آب 10-15 دقیقه قبل از تمرین بنوشید.

دریافت کنید برنامه چربی سوزی نوجوانان کلیک.

نتیجه

اگر می خواهید وزن اضافه کنید یا چربی بسوزانید ، اهمیت رژیم قبل از تمرین را به خاطر بسپارید. رژیم غذایی شما باید حاوی مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات به همراه چربی باشد. همچنین ، از بهترین مکمل های قبل از تمرین به همراه وعده های غذایی مفصل استفاده کنید. کافئین ، BCAA ، کراتین و بتا آلانین تنها تعدادی از انواع آن هستند مکمل قبل از آموزش است.

کراتین و تقویت کننده به عنوان مکمل بدنسازی برای افزایش حجم توصیه می شود. از مزایای کافئین ، CLA و کارنیتین برای سوزاندن چربی قبل از تمرین لذت ببرید. مصرف کافی آب قبل ، حین و بعد از تمرین تأکید می شود. این را فراموش نکنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 صداها)
بارگذاری …


نویسنده:

تن ورزا (برگرفته از مقاله در healthline.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تنورز شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1705

در صورت تمایل ، می توانید از سایر برنامه های تخصصی برنزه کردن در زمینه بدنسازی و تناسب اندام نیز استفاده کنید:

یک برنامه آموزشی ویژه تحت نظارت مربی

برنامه رژیم غذایی

برنامه ویژه مکمل های ورزشی

برنامه بدنسازی فشرده برای زنان در 6 هفته

برنامه فشرده عضلات سینه به مدت 4 هفته

برنامه فشرده عضلات پا در طول 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و جانبی بسته جنسی در 4 هفته

یک برنامه فشرده برای افزایش حجم دست در 4 هفته

برنامه فشرده بدن تابستانی به مدت 6 هفته

برنامه عمومی تمرینات خانگی

برنامه تکالیف خانگی مقدماتی

یک برنامه نیمه حرفه ای ورزش خانگی

برنامه آموزش حرفه ای در خانه

برنامه تمرین در محل کار

برنامه محدوده باشگاه



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *