ده ها منبع روزانه من را بررسی کنید

دسته‌بندی نشده


در حال حاضر ، شما احتمالاً با چک لیست Daily Dozen من آشنا هستید ، یک ابزار ردیابی ساده که می تواند به شما در عادت به برخی از سالم ترین غذاها و تمرینات سالم در برنامه عادی شما کمک کند. اما اگر برای علامت زدن این جعبه ها به پشتیبانی و الهام بیشتری نیاز دارید ، به ایمیل رایگان هفته ای Daily Dozen Digest -11 ما بپیوندید. مجموعه ای از نامه های پر از حقایق و دستور العمل ها همه به شما در سفر سلامتی شما کمک می کند. ویدیوی جدید ما را در برنامه Daily Dozen زیر تماشا کنید و برای خلاصه رایگان اینجا ثبت نام کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=-tOdfgO31RA

پیشنهادات مطابقت داشت!

یکی از حامیان شگفت انگیز ما ، جانت بروس ، تمام کمکهای مالی را با استفاده از این فرم تا 15000 دلار بازپرداخت می کند!

امروز با اهدا به NutritionFacts.org قرار گرفتن در معرض خود را دو برابر کنید … و ممنون از پشتیبانی شما!

غذاهای اصلی: کوکتل

کوکتل ها را می توان با شیر و شکر پر کرد یا از سالم ترین غذاهای روی کره زمین تهیه کرد. علم در مورد آنها چه می گوید؟ آیا چیزی وجود دارد که باید مراقب آن باشیم؟ برای خلاصه کامل و همچنین فیلم های من ، صفحه تم کوکتل را بررسی کنید. (من حتی یک فیلم تهیه دستور کوکتل خودم دارم!)

دستور تهیه: سالاد جداول جو با طعم دار تهینی

جو ناخواسته در این سالادهای اشباع شده به معنی بلغور ترک خورده است ، اما در صورت تمایل می توانید از غلات کامل دیگر نیز استفاده کنید. این دستور غذا راهی عالی برای استفاده از تمام دانه های پخته شده در دست است. یک تکه سس تاهینی طعم بی نظیری به سالاد می دهد. دستور کامل آن را می توانید در اینجا و ویدئویی از طرز تهیه آن را در اینجا بیابید.

PAN استخدام می کند

یکی از سازمانهای مورد علاقه من ، Physicans for Nutrition Association ، به دنبال متخصص مواد غذایی ، تغذیه گیاهی برای پست مدیر محتوای پزشکی است. این موقعیت کاملاً دور است و نامزدها می توانند در هر نقطه از اتحادیه اروپا ، آفریقا یا ایالات متحده (ساحل شرقی) واقع شوند. برای اطلاعات بیشتر و درخواست ، به اینجا بروید.

داوطلب در کانون توجه: ژائو مادیریرا

من چندین سال است که در حال ترجمه پرتغالی هستم. من عاشق انجام این کار هستم زیرا تأثیر واقعی بر سلامت بسیاری از مردم و کره زمین دارد. کار NutritionFacts.org به دلایل زیادی بسیار مهم است. به نظر من یکی از دلایل اصلی این است که تفکر انتقادی را تقویت می کند و تعصبی را که حتی در کارهای علمی وجود دارد نشان می دهد.

غذای کامل مورد علاقه من ، سبزیجات کاری است. من دوست دارم ادویه جات غنی از آنتی اکسیدان به آن اضافه کنم و روغن آن را با رب گوجه فرنگی و دانه کتان آسیاب شده عوض می کنم.

3 ویدئوی برتر ماه

چه چیزی باعث متاستاز سرطان می شود؟

چه چیزی باعث متاستاز سرطان می شود؟
پالمیتیک اسید ، غلظت چربی های اشباع شده در گوشت و شیر ، می تواند پتانسیل سلول های سرطانی متاستاتیک را از طریق گیرنده چربی CD36 افزایش دهد.

فواید مورینگا: آیا این ماده مغذی ترین غذا است؟

فواید مورینگا: آیا این مغذی ترین غذای فوق العاده است؟
آیا به اصطلاح درخت معجزه با هیجان مطابقت دارد؟

فلش بک جمعه: بیشتر بخورید تا وزن کمتری داشته باشید

چگالی انرژی توضیح می دهد که چگونه این مطالعه نشان می دهد که شرکت کنندگان با خوردن مقدار بیشتری از غذا به طور متوسط ​​17 پوند در یک دوره 21 روزه وزن کم می کنند.

سایر سوالات و پاسخهای مستقیم 22 جولای

پرسش و پاسخ مستقیم

هر ماه دیگر ، من مستقیماً از تردمیل و پرسش ها و پاسخ های زنده را انجام می دهم پنجشنبه ، 22 ژوئیه روز است

به کانال فیس بوک یا یوتیوب ما در ساعت 3 بپیوندید. ET من هر دو را همزمان پخش می کنم!

پیوندها به سوالات و پاسخهای مستقیم قبلی را می توانید در اینجا در NutritionFacts.org بیابید. اگر این کافی نیست ، فراموش نکنید که من یک پادکست صوتی دارم که از شما در شرکت نیز پشتیبانی می کند.

و آخرین مصاحبه من را روی تردمیل دو نفره با خانواده جارودی ببینید.

سلامتی،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من در طول این سالها را تماشا کنید:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *