در کوتاه ترین زمان به کارآمدترین و با دوام ترین روش ورزش کنید

دسته‌بندی نشده


شما احتمالاً از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند فرم خود را حفظ کنند ، چربی های شکم را کاهش دهند و برای بدن مناسب تلاش کنند ، اما شما به دنبال ساده ترین راه هستید. اگر می خواهید با ورزش و رعایت رژیم کنار بیایید ، باید صبور باشید و از همه مهمتر اراده قوی داشته باشید ، برای کاهش سریع وزن هنگام ورزش و رعایت رژیم بسیار دشوار است. با دستگاه اسلیم فیت تولید شده توسط شرکت مداریا ، شما نه تنها مجبور نیستید از رژیم غذایی سخت پیروی کنید و زیاد ورزش کنید ، بلکه به سرعت نتیجه دلخواه را نیز خواهید دید. دستگاه Slim Fit با ایجاد ماهیچه ها به بدن فرم مناسب می دهد و همچنین به درمان سلولیت در بدن زنان کمک می کند.

این مقاله علاوه بر ارائه مناسب یک دستگاه تناسب اندام ، تمرینات و موارد مهمی را برای حفظ سلامت و سلامت جسمانی شما ارائه می دهد.

یکی از توصیه های تناسب اندام این است که یک برنامه تمرینی در خانه به همان اندازه در باشگاه بدنسازی داشته باشید. اینگونه است که شما به ورزش و تغییر شیوه زندگی عادت می کنید.

طراحی یک برنامه ورزشی منظم در خانه کار پیچیده و پرهزینه ای نیست. استفاده از برخی از دستگاه های ورزشی در خانه به شما کمک می کند ، اما می توانید بدون تجهیزات عضله بسازید و کالری بسوزانید. می توانید با پیاده روی سریع شروع کنید و سپس تمرینات شکمی و شنا را شروع کنید.

دستگاه باریک ساخته شده توسط مداریا در کوتاه مدت اندامی مناسب و زیبا را برای شما تضمین می کند. این دستگاه برای همه احتمالات کاملاً مناسب است ، مگر در مواردی که فرد بسیار چاق باشد.
در اینجا چند راه دیگر برای سازگاری وجود دارد. این تکنیک ها می توانند به کاهش وزن و سالم ماندن کمک کنند ، اما به عضله سازی کمک نمی کنند.

تناسب اندام

5 اصل مهم تناسب اندام

به گفته کارشناسان ، یک برنامه تناسب اندام م ofثر شامل 5 جزء است که می توانید همه آنها را در خانه انجام دهید:

گرم شدن بدن
· تمرینات هوازی
چند تمرین قدرتی
انعطاف پذیری و حرکات کششی
سرمایش بدن

گرم کردن را می توان با یک پیاده روی ساده در پشت خانه یا با تردمیل یا دوچرخه ثابت انجام داد. در قسمت تمرینات هوازی ، کافی است پدال ها را سریعتر سوار شوید یا سریعتر راه بروید ، طناب ها را بکشید و هرگونه تمرینی که ضربان قلب شما را افزایش می دهد انجام دهید.

اسکوات ، شنا و نشستن و نشستن تمرینات قدرتی خوبی هستند. یا می توانید از دمبل یا وزنه های کوچک استفاده کنید.

با استفاده از حرکات کششی یا یوگا انعطاف پذیری خود را افزایش دهید. مرحله سرمایش مشابه مرحله گرمایش است.

شما می توانید تمرینات قدرتی مشابه تمرینات هوازی انجام دهید. حتماً هر بار که ورزش می کنید بدن خود را گرم کنید و وقتی کارتان تمام شد تمرینات خنک کننده را انجام دهید. اگر زمان کمی دارید ، شدت حرکات را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *