درباره اشتباه خوردن یک قرص کوچک به جای غذای واقعی


آیا تلاش می کنید به یک هدف بهبود رژیم غذایی پایبند باشید؟

فهمیده شد! پایبندی به عادات غذایی قدیمی خود و مصرف مکمل هایی که به تازگی آموخته اید با سلامتی بهتر مرتبط هستند بسیار آسان تر از تلاش بزرگ (با نتایج خوشمزه، سرگرم کننده، زیبا و اغلب سالم آنها) برای خوردن انواع غذاهایی است که به شما کمک می کند. طیف وسیعی از مواد مغذی مورد نیاز شما اگرچه من دلیل انتخاب قرص را درک می کنم، اما می دانم که این یک منطق معیوب است. بگذار فقط انتخاب کنم منیزیم تا استدلالم را بیان کنم

منیزیم یک فلز است و به راحتی اکسید می شود. ممکن است سفید نقره ای باشد. نمک منیزیم طعم تلخی دارد. بیش از حد می تواند به سلامت شما آسیب برساند. چرا کسی به جای انتخاب غذاهای حاوی منیزیم، مصرف مکمل منیزیم را در نظر بگیرد؟ مکمل های دیگر مانند این یکی; شما فکر نمی کنید که آن را به عنوان غذا بخورید، اما مطالعات علمی می گویند که این ماده به نوعی به بدن کمک می کند – تحقیقات مبهم حتی واقعاً گران قیمت و سخت نشان می دهد که چگونه یک ماده معدنی یا مکمل دیگر به روش درست، به روش درست وارد بدن می شود. به بدن کمک می کند.

برخی تحقیقات بزرگ و به خوبی انجام شده است که نشان می دهد افرادی که منیزیم بیشتری مصرف می کنند کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستند. این یک نوع تحقیقات خوب است که می گوید خوردن غذاهای حاوی منیزیم مفید است، اما حتی به ما نمی گوید که منیزیم او تفاوت را ایجاد کرد. چیزی کمتر از این، می توانم تصور کنم، اگر می دانستم خانواده ام دیابت نوع ۲ دارند، مایل بودم سوار ماشین شوم تا بطری مکمل منیزیمم را بخورم. بهشت می داند، من هر کاری که بتوانم انجام می دهم تا به ۱۰۰ میلیون نفر یا بیشتر در ایالات متحده مبتلا به پیش دیابت یا پیش دیابت نپیوندم. در سال ۲۰۱۷، CDC گزارش داد که ۹.۴ درصد از جمعیت ایالات متحده به دیابت (۳۰.۳ میلیون) و ۸۴.۱ میلیون نفر دیگر به پیش دیابت مبتلا هستند. بر کسی پوشیده نیست که دیابت کنترل نشده خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، سکته مغزی، مشکلات پوستی، مشکلات عصبی، مشکلات کلیوی، مشکلات چشمی، برخی سرطان ها، افزایش خطر عفونت، گاستروپارزی (تاخیر در تخلیه غذا از معده) و احتمالا بیماری آلزایمر را افزایش می دهد. . بنابراین بدیهی است که من برای جلوگیری از دیابت هیجان زده خواهم شد. اما در واقع اقوام مبتلا به دیابت نوع ۲ دارم و سوار ماشین نشدم. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چرا نه.

کاهش وزن و ورزش بیشتر می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش دهد. اما دریافت منیزیم بیشتر، به روش صحیح و در ترکیب مناسب با چیزهای دیگر و به مقدار مناسب نیز ممکن است کمک کند. مشکل مطالعه فوق‌الذکر، که شامل ۱۷۱۳۰ دوره دیابت نوع ۲ در طی ۲۸ سال پیگیری بود، این بود که منیزیم از غذای آنها تامین می‌شد، نه از مکمل‌ها. این نوع مطالعه فقط یک غذا را با مواد مغذی مرتبط می‌داند که مشکوک به ایجاد این اثر هستند. ممکن است منیزیم باشد یا نباشد. منیزیم ممکن است به سلول‌های بتا پانکراس برای ترشح انسولین کمک کند یا سلول‌های بدن را نسبت به انسولین حساس‌تر کند، بنابراین سلول‌ها نسبت به انسولین واکنش بیشتری نشان می‌دهند. اینها فقط حدس و گمان است. برای اطمینان از این امر مستلزم مطالعات خوب طراحی شده است. مطالعه ذکر شده هیچ مدرکی مبنی بر اینکه مصرف مکمل منیزیم به شما کمک کند ارائه نمی دهد. حتی مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف یک ماده مغذی که به عنوان مکمل تبلیغ می‌شود، می‌تواند اوضاع را بدتر کند، نه بهتر.

یکی از دلایل این یافته، در مورد منیزیم، این است که غذاهای غنی از این ماده مغذی نیز حاوی هزاران ماده مغذی دیگر هستند. غذاهای دارای منیزیم خوب شامل سبزیجات سبز برگ، لوبیا، آجیل، دانه ها و غلات کامل هستند. بدیهی است که این غذاها علاوه بر منیزیم حاوی بسیاری از مواد مغذی دیگر نیز هستند. اگر به جای غذاهای کامل از مکمل های منیزیم استفاده می کنید، ممکن است ترکیبی از مواد مغذی موجود در آن غذاها را که واقعاً خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد، از دست بدهید. علاوه بر این، ممکن است عوارض جانبی نامطلوب اسهال را نیز دریافت کنید. نکته مهم در مورد دریافت منیزیم از غذاها این است که خطر دریافت بیش از حد آن اساساً وجود ندارد. علاوه بر جلوگیری از اسهال احتمالی، اگر ثابت شود که ریزمغذی‌های دیگر (معدنی، ویتامین، فیتونوترینت‌های مختلف (هزاران) – یا ترکیبی از آنها هستند، می‌توانید از اتلاف وقت، پول و تلاش نیز جلوگیری کنید. این احتمالاً منیزیم است. اما ممکن است منیزیم به آن نیاز داشته باشد) برخی از مواد مغذی گیاهی برای کار کردن. یا با فیبرهای گیاهی در غذا مرتبط است. تغذیه خوب پیچیده تر از مصرف برخی مکمل ها است. در – خوردن غذاهای حاوی منیزیم.

دلایل خوب زیادی وجود دارد که می‌توانید روی بهبود رژیم غذایی خود کار کنید و سعی نکنید به مکمل‌ها اعتماد کنید. به تصمیم خود برای بهبود رژیم غذایی امسال پایبند باشید. به کاهش این هدف ارزشمند ادامه دهید، حتی اگر به نظر می رسد تلاش بیشتری نسبت به مصرف یک قرص کوچک اما یک بار مصرف نیاز دارد. قابل انجام است.

سریعترین رژیم لاغری