“خیابانهای باز” دی بلاسیو هنوز توسط رانندگان استفاده می شود

دسته‌بندی نشده


بر اساس یک گزارش جدید ، بیش از نیمی از “خیابانهای باز” بیل دی بلا در سراسر شهر برای رانندگان باز است.

این برنامه – که خیابان ها را برای همه بسته می کند به غیر از تردد محلی و اضطراری برای ایجاد فضای دوچرخه سواری ، پیاده روی و بازی – در اولین ماه های همه گیری COVID -19 آغاز شد و شهردار و شورای شهر آن را در ماه مه سال گذشته دائمی کردند. به با توجه به نظرسنجی از گزینه های حمل و نقل که روز سه شنبه منتشر شد ، تنها 46 درصد از مکان های باز خیابان که توسط وزارت حمل و نقل فهرست شده است فعال هستند.

این بدان معناست که اکثریت “خیابانهای باز” مناسب برای عابران پیاده (54٪) اجرا نمی شوند.

شکارچیان سفیدتر و ثروتمندتر احتمالاً دارای خیابانهای باز “موفق” هستند که نگهداری آنها اغلب به داوطلبان و بودجه خارجی بستگی دارد. نظرسنجی برانکس نشان داد که از هر هشت مکان ذکر شده فقط یک نفر فعال است ، در حالی که در منهتن از هر 10 مکان 7 مورد وجود داشت.

در نتیجه ، خیابانهای منهتن 14 برابر خیابانهای بازتر از برونکسیتها هستند. بروکلین و کوئینز به طور مشابه رنج می برند – فقط 40 درصد. و 31 درصد مکان های فعال

داده ها با جمع آوری 800 گزارش از داوطلبان در منطقه در تمام 274 مکان باز خیابان در پنج منطقه ، از گزینه های حمل و نقل بدست آمده است.

خیابان های باز De Blasio در دوران همه گیری تبدیل به میدان نبرد شده است ، محدودیت هایی که در برخی مناطق به شدت به چالش کشیده شده و در برخی دیگر کاملاً نادیده گرفته شده است. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Transportation Alternatives ، در حالی که شهر بسیاری از خیابانهای باز ناموفق را رد کرده است ، اما سایر خیابانها بدون هشدار و سر و صدا ناپدید شده اند.

ثبت نام برای "خیابان باز" نزدیک میدان هرالد  این شهر برای اولین بار با شروع همه گیری کووید -19 شروع به بستن خیابان های خاصی کرد.
علامت “خیابان باز” در نزدیکی میدان هرالد. این شهر برای اولین بار با شروع همه گیری کووید -19 شروع به بستن خیابان های خاصی کرد.
عکس توسط الکسی روزنفلد / گتی ایماژ

به گفته این گروه ، داده های شهرها “کاهش چشمگیری در آسیب های ترافیکی” در محله های باز خیابان نشان می دهد. بر اساس این گزارش ، صدمات وارده به دوچرخه سواران در خیابان های باز نسبت به 12 ماه قبل از شروع محدودیت های ترافیکی 17 درصد کاهش یافته است – با روندهای شهری مغایرت دارد.

اما منهتن و بروکلین دو سوم مکان های برنامه هستند. بر اساس یافته های این گروه ، بعید است خودروهای موجود در خیابان های باز ، بیشتر در مناطق سفید ، “به طور مداوم” نگهداری شوند.

دنی هریس ، مدیر گروه می گوید: “همه جوامع سزاوار خیابان های باز و مزایای سلامتی ، آب و هوایی و ایمنی هستند.” “ما از مقامات منتخب در نیویورک می خواهیم تغییرات فوری را برای اطمینان از حمایت از برنامه خیابان های باز که برای موفقیت و رشد لازم است ، به ویژه در جوامعی که در حال حاضر محروم هستند ، انجام دهند.”

برنامه خیابان باز پارک جنگلی ، کوئینز ، 2020  17 مه
برنامه خیابان باز پارک جنگلی ، کوئینز ، 2020 17 مه
John Nacion / NurPhoto از طریق ZUMA Press

ست اشتاین ، سخنگوی DOT گفت که خیابانهای باز از حالت “اضطراری همه گیر” به یک برنامه “دائمی و پایدار” منتقل می شوند.

استاین می گوید: “محله هایی که برای این برنامه درخواست داده اند از منابع پشتیبانی می شوند تا خیابان های باز محبوب آنها دائمی شود.” “انصاف و صداقت از ابتدا عنصر کلیدی این برنامه بوده است ، و ما تلاش می کنیم تا محله هایی را که فاقد گروه های اجتماعی یا BID هستند برای دریافت حمایت مورد نیاز برای شرکت در برنامه ، به هر نحوی که باشد ، اطلاع دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *