خواص انبه در حفظ سیستم ایمنی بدن و کمک به کاهش وزن – دکتر. رویا خادمیان

دسته‌بندی نشده


13 1 - خواص انبه در حمایت از سیستم ایمنی و کمک به کاهش وزن

خواص انبه سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به کاهش وزن کمک می کند

انبه یک میوه گرمسیری خوشمزه و شیرین است ، سرشار از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای قلب ، پوست ، چشم و دستگاه گوارش و سیستم ایمنی بسیار مفید است.

میوه انبه حاوی بیش از 20 ویتامین و مواد معدنی از جمله دوزهای بالای A و C است. همه انبه ها حدود 207 کالری دارند. یک فنجان انبه حدود 165 کالری دارد و حدود 70 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C را تشکیل می دهد ، جذب آهن را بهبود می بخشد ، به سلول ها در دفاع از خود و سیستم ایمنی کمک می کند.

مایا وادی ولوو ، سرپرست تحقیقات گروه تغذیه در دانشگاه رودز می گوید: “ویتامین C برای سیستم ایمنی بدن مفید است.” این یک آنتی اکسیدان است و بنابراین می تواند به مبارزه با استرس اکسیداتیو در بدن کمک کند. انبه همچنین منبع خوبی از ویتامین A ، اسید فولیک و سرشار از فیبر است که در کنترل سرطان روده بزرگ ، بیماری های قلبی و وزن مفید است. “

انبه به طرق مختلف به محافظت و حمایت از بدن کمک می کند ، به ویژه هنگامی که سالم مصرف شود نه با قند افزوده به شکل کمپوت انبه.
این ابر میوه حاوی چندین ترکیب آنتی اکسیدانی است که به محافظت یا دفع آسیب از “رادیکال های آزاد” ، اتم ها یا مولکول های ناپایدار که می توانند به سلول ها آسیب برساند و باعث بیماری هایی مانند سرطان شود ، کمک می کند.

فیبر ، ویتامین ها و پتاسیم موجود در این میوه آبدار نیز به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک می کند.
انبه علاوه بر چربی کم این میوه ، می تواند به کاهش وزن شما کمک کند زیرا به دلیل داشتن فیبر باعث سیری طولانی مدت می شود.

برای استفاده از Dr. رژیم آنلاین رویا خادمیان ، روی این پیوند کلیک کنید:

برنامه غذایی بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *