خربزه پپینو حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

دسته‌بندی نشده


انتخاب و ذخیره سازی

در ایالات متحده ، برداشت تازه پپینا در ماه ژوئن به بازارهای محلی رسید. آنها در رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارند. یک پپینو روشن ، سفت و بدون آسیب با رایحه ای لطیف انتخاب کنید.

اگر اسفنج های بالغ اما نارس خریداری کرده اید ، آنها را در دمای اتاق نگه دارید تا بالغ شوند. آنها تا یک هفته دوام می آورند. هنگام رسیدن ، آنها را در اسرع وقت استفاده کنید یا به مدت یک یا دو روز در یخچال نگه دارید.

روش تهیه و سرو

قبل از استفاده ، میوه را با آب جاری تمیز بشویید. خربزه پپینو نارس مانند یک کدو تنبل و یک خربزه رسیده مانند عسل تهیه می شود. پپینو رسیده و نیمه رسیده را می توان ترد کرد و مانند سیب با پوست خورد. در مورد پپینای بالغ ، پوست کمی سخت تر از گوجه فرنگی می شود و بهتر است آن را دور بیندازید.

برای تهیه ، ساقه و انتهای بالای لیوان را دور بریزید. با استفاده از چاقو ، میوه را از طول به نصف برش دهید. قاشق داخل حفره توخالی پر از دانه را با قاشق بیرون بیاورید. دانه ها را می توان خورد. سپس به قطعات یا برش ها برش دهید. بلوغ نه تنها طعم و عطر را غنی می کند ، بلکه خوشایند نیز می شود.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • پپینوس بدون هیچ گونه افزودنی مزه آن را چشید.

  • از آن در سالاد میوه های مخلوط ، چاشنی با آب لیمو یا لیمو استفاده می شود.

مشخصات ایمنی

خربزه های پپینو ، به عنوان اعضای خانواده Solanaceae ، می توانند در برخی از افراد مستعد واکنش های آلرژیک ایجاد کنند. واکنشهای شایع ممکن است شامل خارش پوست و چشم ، آبریزش بینی (رینیت آلرژیک) و اختلالات گوارشی مانند درد معده ، استفراغ و اسهال باشد. درد معده ممکن است خود محدود کننده باشد افرادی که نسبت به جذام بی تحمل هستند ممکن است واکنش های آلرژیک متقابل به سایر گونه های Solanaceae مانند بادمجان ، گوجه فرنگی ، فلفل و غیره را تجربه کنند و توصیه می شود با پزشک خانواده مشورت کنند. (امتناع پزشکی).

-برگشت به میوه از جانب خربزه پپینوبه برای مشاهده لیست میوه های چشمگیر با تصاویر دقیق از حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی آنها به اینجا مراجعه کنید.

-برگشت به صفحه اصلی.

ادبیات تکمیلی:

  1. آزمایش توسعه مزرعه جدید با PEPINO. (پیوند در پنجره جدیدی باز می شود).

  2. پپینو عجیب و غریب: درختچه ای برای اثرات پیشگیرانه و رژیم غذایی.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *