تمشک: ۶۵ کالری در هر فنجان و سرشار از آنتی اکسیدان


عکس ارسال کنید

ارسال شده توسط ۱۵ آگوست ۲۰۱۸

آیکون

بوی فوق‌العاده تمشک که وقتی در لوله U من گیر می‌کند استشمام می‌کنید، ترکیب شیمیایی است. کتون تمشک. معامله واقعی با تمشک آنتوسیانین ها یا آنتی اکسیدان ها و انواع توت ها است.

اما من مجبور شدم به عنوان یک متخصص تغذیه / رژیم درمانی در مورد ترفندهای کاهش وزن که در رابطه با کاهش چربی وجود دارد صحبت کنم. کتون ها از یک پیمانه توت کاهش یافته به ۱۰۰۰ میلی گرم از این ماده استخراج می شوند. تحقیقات کمی برای حمایت از نظریه ای که آن را قادر می سازد وجود دارد آدیپونکتین برای کاهش چربی بدن و کاهش اشتها. کتون های تمشک تنها زمانی ایمن در نظر گرفته می شوند که با کافئین برای کاهش وزن در ۸ هفته مصرف شوند. می تواند فشار خون را افزایش دهد و باعث لرز شود. پس بیایید این ترفند را کنار بگذاریم و به تغذیه واقعی بپردازیم میوه!

هاز ضدالتهابی لذت ببرید، که چهره شما را بهبود می بخشد و فیبر بالا را به رژیم غذایی شما اضافه می کند زیرا کربوهیدرات کمی دارد – یک فنجان حاوی ۱۵ گرم کربوهیدرات و ۶۵ کالری است.

تیدستور ری! کراناچان

اسکاتلندی ها دستور العملی دارند که شامل تمشک و جو با خامه یا ماست غلیظ است. سورتا مانند پارفه است. آنها مقداری ویسکی اضافه می کنند و من این را به عنوان یک گزینه در این وبلاگ دارم.

برگرفته از کتاب “خطرناک می خورد”

  • ۲ فنجان خامه غلیظ یا ماست پرچرب

  • ۲ فنجان تمشک

  • ۱ قاشق چایخوری وانیل

  • ۲/۳ فنجان جو دوسر یا جو دوسر سریع

  • ۲ قاشق غذاخوری کره ذوب شده یا روغن نارگیل

  • ۳ قاشق غذاخوری عسل

  • ۳ قاشق غذاخوری شکر (قهوه ای یا سفید)

  • ۱ قاشق چایخوری پوست پرتقال

  • یک تکه ویسکی (اختیاری)

جو دوسر، کره ذوب شده، عصاره وانیل و ۲ قاشق غذاخوری شکر را با هم مخلوط کرده و در یک لایه نازک روی یک ورقه بیسکویت صاف کنید و به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بپزید تا مخلوط شبیه یک نوار ترد یا گرانولا شود. آن را از فر خارج کنید و بگذارید خنک شود. مخلوط جو دوسر را له کنید و کنار بگذارید. توت ها را در یک کاسه جداگانه له کنید تا با عسل و بقیه شکر له شوند. خامه فرم گرفته یا ماست پرچرب با طعم پرتقال را با پوره تمشک و گرانولا در فنجان های پارفه بریزید.

سریعترین رژیم لاغری