تمرین تعیین هدف: آیا اهداف مانع هستند؟

دسته‌بندی نشده


“خوشحال می شوم در لوی قدیمی خود جا کنم.”

(آنها واقعاً هستند ساخته شده تا باسن شما زیبا به نظر برسد.)

آیا تا به حال چنین چیزی گفته اید؟

یا چگونه:

خوشحال می شوم درآمد شش رقمی کسب کنم. »

“وقتی فرزندم وارد یک کالج خوب شود خوشحال می شوم.”

“وقتی ملاقات می کنم خوشحال می شوم شخص من.

حقیقت این است که بسیاری از ما اعتقادی داریم که در روان ما جریان دارد.

اگر مربی هستید ، احتمالاً موارد زیر را نیز دیده اید:

مشتریانی که معتقدند تنها زمانی خوشحال خواهند شد که به وزن ، درصد چربی بدن یا دستاوردهای ورزشی برسند.

“از سفر لذت ببرید؟ پفت همه چیز بستگی به هدف سفر دارد. “

البته ، تمایل خاصی برای عبور از خط پایان طبیعی است و کاملاً خوب است.

اوه ، داشتن اهداف عالی است.

اهداف به شما احساس هدف و جهت می دهد و شما را تشویق می کند تا از فرصت های قبلی خود به نسخه ای عاقلانه و بهتر از خودتان برسید. علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد که تعیین هدف نشانه اعتماد ، تعهد ، خودمختاری و انگیزه است.1.2

مشکل این است که برخی افراد در فکر شادی خود برای همیشه تعلل می کنند زندگی بهتر همیشه فقط افق

با این حال ، در این مقاله ما در مورد این واقعیت متناقض بحث خواهیم کرد:

وقتی به هدفتان می رسید همیشه خوشحال نیستید.

در واقع تمرکز کنید خیلی زیاد به دلیل نتایج اهدافتان ، می توانید همین حالا پتانسیل خوشبختی خود را از دست بدهید.

اگر فکر می کنید این شخص شما (یا مشتری) هستید ، مراحل سریع سه مرحله ای زیر را مرور کنید.

این تمرین سریع برای هر کسی که احساس می کند:

  • چگونه زندگی آنها معلق است تا به هدف خود برسند
  • مانند هدف آنها آنها را ناراضی می کند
  • نگران هدفش ممکن است ناپایدار یا حتی ممکن باشد

آشنا بنظر رسیدن؟ خواندن.

تمام شد 150،000 متخصصان دارای مجوز بهداشت و تناسب اندام

تا 30٪ در برنامه آموزش تغذیه برتر صنعت صرفه جویی کنید

درک عمیق تری از تغذیه ، قدرت آموزش آن و فرصتی برای تبدیل این دانش به یک تمرین مربی پر رونق کسب کنید.

در 3 مرحله از اهداف (و زندگی) خود بیشتر لذت ببرید.

این اقدامات ترکیبی از کار “متفکرانه” – درک باورها و رفتار شما – و “انجام” است. (نکته: این است در حال انجام در واقع این باورها و رفتارهای محدود کننده را تغییر خواهد داد.)

مغز متفکر و بدن فعال ، فعال کنید!

مرحله 1: باورهای خود را در مورد “من خوشحال می شوم وقتی …” پیدا کنید.

یک تکه کاغذ بردارید و به تمام باورهای خود درباره “وقتی خوشحال می شوم …” فکر کنید.

شما می توانید مقدار زیادی داشته باشید.

مثلا:

“خوشحال می شوم وقتی …

  • … من شکم های قابل مشاهده ای دارم. “
  • … من به خانه بزرگتری نقل مکان می کنم. “
  • … در ورزش سه گانه بعدی من پنج نفر برتر را به پایان می رسانم.

همه چیز در حال رخ دادن است.

هنگامی که فرار مغزها را به درستی انجام دادید ، یکی از لیستی را که باید روی آن تمرکز کنید انتخاب کنید – بهترین مورد که مهمترین و فوری به نظر می رسد.

(اگر از این مقاله لذت بردید و می خواهید راهنمایی های مفیدتری در مورد تغذیه ، سلامتی و مربیانی که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شوند ، مشترک خبرنامه هفتگی رایگان ما شوید ، باهوش ترین مربی اتاق.)

مرحله 2: دریابید که چگونه خود را بازداشت کرده اید.

اکنون وقت آن است که کمی حفاری کنیم.

در نظر گرفتن:

همه چی هستن کارهایی که منتظر انجام یا احساس آنها هستید تا زمانیکه به هدفت برسی؟

این تنها چیزی نیست که نگران آن هستید ، بلکه چیزی است که هنوز به خودتان “اجازه” نمی دهید.

به عنوان مثال: “وقتی 20 کیلوگرم سبک ترم ،…

  • … به خود اجازه دهید لباسی را که دوست دارم بپوشید. “
  • … دوباره جلسه را شروع کنید. “

یا ، “وقتی شش عدد می سازم ، من …

  • … احساس موفقیت می کنم. “
  • “تعطیلات خود را آخر هفته شروع کنید.”

یا “وقتی با یکی از دوستانم ملاقات می کنم ، من”

  • … بالاخره احساس اطمینان می کنید. “
  • “به دریای مدیترانه سفر کنید.”

به احتمال زیاد به چیزهای زیادی برمی خورید – برخی ناچیز و برخی بسیار معنی دار – که به خود اجازه نمی دهید آنها را تجربه کنید. احتمالاً به خاطر این باور است که شما لیاقت انجام یا احساس آن کارها را ندارید تا زمانی که “بهتر نشوید”.

خوب ، ما یک سوپرایز برای شما داریم…

مرحله 3: منتظر نمانید و زندگی کنید.

وقتی متوجه می شوید که خود را از احساس خوب و انجام همه این کارهای جالب و معنی دار دور کرده اید ، ممکن است دلیل بی حوصلگی شما را توضیح دهد. به آنجا برسید قبلا، پیش از این.

این همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا شما خوشحال نبوده اید روند چگونه به هدف خود برسید

در قسمتی از شما بخشی از شما وجود دارد که فکر می کند زندگی شما نمی تواند شروع شود تا به هدفتان برسید. و تا زمانی که لاغرتر ، سریعتر ، قوی تر یا موفق تر نشوید ، “نباید” برای شما اتفاق بیفتد.

این می تواند یک برداشت ناخوشایند باشد. آشکار شدن این باور می تواند شما را ناراحت ، تسکین ، عصبانی و یا ترکیبی از احساسات کند.

ممکن است بخواهید برای از بین بردن این احساسات کمی وقت بگذارید. اما هیچ چیز بیشتر از این تفاوت بزرگی ایجاد نمی کند عمل.

بنابراین ، ساده ترین ، پایین ترین مرحله آویزان را برای شروع زندگی و احساس به شیوه ای که می خواهید انتخاب کنید.

مثلا:

  • ایجاد یک پروفایل دوستیابی، با استفاده از عکس هایی که در حال حاضر به نظر می رسید.
  • شورت سایز ، ماهیچه ، سارافان یا هر لباسی که منتظر پوشیدن آن بوده اید – و با افتخار بپوشبه
  • حال خود را در نظر بگیرید قبلا، پیش از این موفقیت آمیز: آیا در حضور در محل کار احساس راحتی می کنید؟ موفقیت است!
  • بلند بایستید و به خود چیزهای زیبا بگویید درباره ارزش شما به عنوان یک انسان
  • یک سفر تفریحی آخر هفته به صورت انفرادی رزرو کنید خودم. (این یک کشتی دریایی مدیترانه ای نیست ، اما یک شروع است.)

نکته پایانی: به خودتان اجازه دهید آنچه را که در صورت رسیدن به هدف انجام می دهید احساس کنید و انجام دهید ، حتی اگر هنوز به آن نرسیده اید

این می تواند احساس ناراحتی کند. اما با کمی یادگیری می آموزید…

شادی هدف نیست. دلیل آن هم همین است.

وقتی دست از مهار خود بردارید ، ممکن است متوجه شوید که هدف شما اهمیت کمتری پیدا می کند. (با این حال ، شاید خوشبختی شما به این بستگی ندارد که در آن شلوار جین قرار بگیرید یا نه.)

یا شاید هدف است این هنوز مهم است ، اما شما گام هایی را که باید بردارید تا بیشتر به دست آورید در حال حاضر که دیگر اجازه زندگی خود را نمی دهید ، دوست دارید.

در هر صورت ، احتمالاً متوجه خواهید شد که صرف نظر از اینکه به هدف خود رسیده اید ، رفتار ، زندگی و زندگی را آغاز خواهید کرد نمد به عنوان مردی که به آن دست می یابد.

در حالی که رسیدن به هدف احساس خوبی دارد ، مردم معمولاً آنقدر که می خواهند نتیجه را نمی خواهند چنین مردی چه کسی چنین نتیجه ای می گیرد

شما نمی توانید فقط وزن X را وزن کنید. شما شخص درستی هستید.

فرزند شما نه تنها وارد لیگ پیچک شد. شما پدر خوبی هستید.

شما فقط شش عدد ایجاد نمی کنید. شما یک حرفه ای باهوش و توانا هستید.

شما فقط در مسابقه برنده نشده اید شما برنده هستید.

یک راز نیست که چرا فرآیند شرح داده شده در بالا کار می کند. زیرا چه به خط پایان شخصی خود رسیده اید و چه نرسیده اید ، هویت شما در حال تغییر به نوع شخصی است که همیشه می خواسته اید باشید.

چرا؟

شما کاری را انجام دهید که یک شخص انجام می دهد.

بهترین قسمت؟

دیگر منتظر نمانید

تو فقط زندگی کن

پیوندها

برای مشاهده منابع این مقاله اینجا را کلیک کنید.

اگر مربی هستید یا می خواهید…

یادگیری آموزش مشتریان ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده با تغییر رژیم غذایی سالم و تغییر شیوه زندگی بر اساس بدن ، ترجیحات و شرایط منحصر به فرد آنها یک هنر و یک علم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر دو ، توجه کنید گواهینامه تغذیه دقیق سطح 1.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *