تمرین برای لاغری از پهلوها 10 روش کاربردی

دسته‌بندی نشده


از بین بردن چربی شکم یکی از بزرگترین چالش ها برای همه ما است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمرینات لاغری جانبی مانند ترک خوردن و سایر حرکات شکمی را که بر روی عضله مورب مورب است ، انتخاب کنند. چربی را در ناحیه جانبی حل کرده و کمر را باریک کنید. برخی نیز ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. با این حال ، این حرکات زیاد در لاغر شدن پهلوها مثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید تمام نکات ، رژیم غذایی ، ورزش و زندگی سالم در کنار هم را رعایت کنید تا به کاهش وزن کمک کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای لاغری پهلو و شکم م areثر نیستند ، این مقاله چند تمرین لاغری جانبی را ارائه می دهد که بسیار مثر خواهند بود. به خاطر داشته باشید که انجام صحیح تمرینات بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای ساخت تخته کناری ، به پهلو و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را بالا بیاورید تا یک خط مستقیم از بالای شانه ها تا پاها ایجاد شود. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن را به سمت زمین بکشید و دوباره بلند کنید ، مراقب باشید که باسن را به زمین نزنید.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس طرف را تغییر دهید.

تمرینات مخصوص شکم و پهلو

تخته بالا – پایین بالا پایین تخته

در حالت تخته ، بازوها را صاف ، از شانه ها تا انگشتان پا در امتداد یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ و سپس آرنج راست را به زمین خم کرده و بدن را در حالت تخته قرار دهید. سپس بازوها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری جانبی

کناره کتل بل خم می شود

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. کتری را در دست راست خود نگه دارید ، آن را کمی به راست خم کنید و بگذارید وزن روی زمین آویزان شود. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست ، سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

کتری ناقوس را با هر دو دست ، آرنج خم و بازوها به سینه متصل کنید. با نگه داشتن آلت تناسلی اسکوات ، اسکوات را نگه دارید و جلیقه را به راست بچرخانید. سپس متوقف شده و به موقعیت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

حرکت Ball road drops

این حرکت همچنین به لاغر شدن پهلوها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. دستان خود را در دو طرف شانه های خود قرار دهید تا تعادل شما حفظ شود. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاهایتان در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن خود (در سمت راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما پشت خود را بدون پایین آوردن زانوها صاف نگه دارید. این حرکت برای لاغر شدن پهلوها بسیار مفید است.

هنگام انجام این حرکت ، به یاد داشته باشید که توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

خردکن چوب

حرکت درخت شکن یک تمرین لاغری جانبی م effectiveثر است. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. آلت تناسلی یا وزن را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزنه را روی پای چپ خود قرار دهید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید ، بازوها را به صورت مورب به بالای شانه چپ خود حرکت دهید. بدن را به راست بچرخانید ، وزنه را روی پای راست قرار دهید و وزن بازو را به ران راست منتقل کنید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این مرحله را با استفاده از کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید ، سپس جهت حرکت را تغییر دهید.

لاغری از کنار

خم شدن روسیه

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پا را روی زمین بگذارید. وزنه را با هر دو دست نگه دارید و دستان خود را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه عقب باشد. جلیقه را به راست بچرخانید و اجازه دهید دست ها در قسمت قفسه سینه ، راست و به سمت زمین قرار گیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند اینچ از زمین بلند کنید و با پیچاندن بالاتنه پاهای خود را محکم بگیرید. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

حرکت پای مورب پایک

به پشت به پشت سقف دراز بکشید ، پاها را خم کرده و کاملاً بکشید. کمی باسن خود را به سمت چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر خود قرار دهید و دست راست خود را با کف دست به زمین از بدن بیرون بکشید. سپس با کمک عضلات شکم و لگن پاهای خود را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاهای شما همچنان به سمت چپ متمایل است. سپس به آرامی پاهای خود را روی زمین بگذارید. این کار را 30-40 بار انجام دهید ، سپس جهت را تغییر دهید.

تمریناتی برای لاغری

حرکت ارتفاع داخلی انحنای ران

برای این کار روی زمین دراز بکشید و پاها را باز کنید. انگشتان دست باید به سمت بالا و دستها در پشت سر باشد. پای راست خود را بالا بیاورید و آن را بچرخانید و انگشتان دست را به سمت بالا بکشید. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پا را به آرامی تا نقطه شروع پایین بیاورید. سپس این حرکت را در جهت مخالف با پای چپ دنبال کنید. این حرکت را 30-40 بار تکرار کنید.

تمرینات لاغری جانبی

حرکت پیک وزنی

برای حرکت به وزنه یا دمبل نیاز دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، رو به سقف ، پاها را کنار هم قرار داده و بکشید. وزن 1-2 کیلوگرم را با دست چپ نگه دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را به سمت بدن خود بکشید ، پاها را بلند کرده و با زاویه 90 درجه به زانو خم شوید. هنگام حرکت جلیقه را عقب بکشید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30-40 بار انجام دهید و این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمریناتی برای لاغری پهلو

آیا امکان کاهش وزن از پهلو با استفاده از حلقه ورزشی وجود دارد؟

اگرچه به نظر می رسد حلقه ها روی عضلات پشت و شکم تأثیر می گذارد و اکثر مردم معتقدند که استفاده از کمان به انقباض کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما این کار به حذف چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک ورزش لاغری نیست.

هنگام دوچرخه سواری به پهلو لاغر می شود

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و جامع ترین تمرینات است که در صورت انجام صحیح به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که وقتی با سرعت و شیب مناسب انجام شود به افزایش ضربان قلب کمک می کند و همچنین باعث سوزاندن چربی و کاهش وزن می شود.

علاوه بر این ، دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن را درگیر می کند و با این ورزش کالری سوزی بسیار راحت تر از سایر ورزش ها می شود. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش م forثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن ارائه می شود ، بنابراین بر چربی شکم و لگن نیز تأثیر می گذارد. با کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمتهای بدن می توانید دوچرخه سواری کنید.

علاوه بر تمرینات ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع تمرینات لاغری باسن و شکم را خواهید آموخت. همه این تمرینات و رژیم ها برای کاهش وزن و همچنین حمایت م effectivelyثر از سلامت جسمی و روحی شما بسیار مفید هستند ، اما به یاد داشته باشید که ورزش و رژیم گرفتن در طول مسیر نیاز به صبر و اراده قوی دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده دستگاه های لاغری با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا ، در این راستا به شما کمک کرده و سریعتر لاغری را انجام می دهد.

دستگاه MCare یکی از دستگاه های لاغری شرکت Madaria است که به کاهش وزن در کناره ها کمک کرده و سلولیت را به طور موثری از بین می برد. اساس کار من غلتک مکش است. غلتک مکنده از تکنیک های غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. غلتک مکش جریان خون را به بافت ها افزایش می دهد و می تواند در مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *