به دنبال یافتن داروهای طبیعی کلسترول مناسب هستید؟ در اینجا چند نکته مفید وجود دارد

مصرف داروهای طبیعی کلسترول یک راه خوب برای کاهش سطح کلسترول بدون هیچ گونه عوارض جانبی است. کلسترول بالا علت اصلی آترواسکلروز (سخت شدن شریان ها) است که در صورت عدم درمان می تواند منجر به حمله قلبی یا سکته شود. بنابراین، کنترل سطح کلسترول از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه می توانید بسیاری از مکمل های طبیعی کاهش دهنده کلسترول را در بازار پیدا کنید. متأسفانه، همه این مکمل ها آنقدر که بیشتر مردم فکر می کنند خوب نیستند. برخی از این مکمل ها تنها حاوی مقدار بسیار کمی از مواد فعال هستند و برخی از آنها حتی در تاسیسات مورد تایید GMP ساخته نمی شوند.

اگر دقیقاً بدانید به دنبال چه چیزی هستید، احتمالاً داروهای کلسترول با کیفیت پایین را خریداری می کنید که نه مؤثر هستند و نه بی خطر. بنابراین، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در انتخاب مکمل های مناسب کمک می کند.

  • برخی از موادی که باید در داروهای طبیعی کلسترول به دنبال آنها باشید عبارتند از پلی کوسانول، بتا سیتوسترول و تیافلاوین. اثرات درمانی این مواد طبیعی به خوبی مستند شده است. آنها در مبارزه با کلسترول بالا بسیار موثر هستند.
  • اطمینان حاصل کنید که مکملی که انتخاب می کنید از نظر آلودگی میکروبیولوژیکی در یک آزمایشگاه تایید شده GMP آزمایش شده است.
  • اطمینان حاصل کنید که مکملی که انتخاب می کنید مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط فارماکوپه ایالات متحده یا فارماکوپه بریتانیا باشد.
  • سعی کنید اطلاعاتی در مورد مطالعات بالینی انجام شده بر روی مواد فعال موجود در مکمل ها بدست آورید. شما می توانید چنین اطلاعاتی را در وب سایت سازنده پیدا کنید. به این ترتیب می توانید از خلوص و اثربخشی مکمل هایی که خریداری می کنید مطمئن باشید.

این نکات ساده می تواند به شما در یافتن داروهای طبیعی مناسب کمک کند. با مصرف منظم این داروها، می توانید سطح کلسترول خود را کاهش دهید و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید.

اکنون، در اینجا یک چیز مهم وجود دارد که باید از آن آگاه باشید – شما نباید بدون مشورت با پزشک خود شروع به مصرف داروهای طبیعی کلسترول کنید. به خصوص، اگر قبلاً از داروهای استاتین استفاده می کنید، هرگز نباید بدون نظر پزشک از مکمل های طبیعی استفاده کنید.

جدای از مصرف مکمل های طبیعی کاهش دهنده کلسترول، باید روی چیزهایی مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی سالم و پرهیز از الکل و سیگار تمرکز کنید. به غذاهای سرخ شده، گوشت فرآوری شده و گوشت اندام نه بگویید و در عوض میوه، سبزیجات، گوشت بدون چربی و ماهی زیاد بخورید.

سعی کنید هر روز حداقل ۳۰ دقیقه ورزش کنید. سیگار را ترک کنید و مصرف الکل خود را محدود کنید. این تغییرات کوچک در سبک زندگی شما می تواند در دراز مدت تفاوت زیادی ایجاد کند و به شما کمک کند سالم بمانید.