بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن – دکتر رویا خادمیان

دسته‌بندی نشده


11059965 594 - بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن

بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن

برای رسیدن به وزن ایده آل ، فقط نباید به محتویات بشقاب نگاه کنید. بسیاری از نوشیدنی های محبوب به دلیل داشتن کربوهیدرات بالا به هدف خود نمی رسند. از سوی دیگر ، 5 نوشیدنی خوشمزه وجود دارد که به کاهش وزن کمک می کند.

اب:

اما اگر نمی خواهید نوشیدنی بدون سلامتی باعث افزایش وزن شود ، آب یک انتخاب عالی است. برای تنوع طعم آب ، می توانید چند قطره لیمو به آن اضافه کنید. حتی ترکیب مقداری آب گوجه فرنگی با آب می تواند یک نوشیدنی سالم و خوشمزه باشد.

آب سبزیجات:

فیبر موجود در سبزیجات یکی از بهترین گزینه ها برای متابولیسم و ​​کاهش وزن است. آب سبزیجات نه تنها فیبر را برای بدن تأمین می کند ، بلکه می تواند حس چشایی شما را به شدت و به ویژه با سلیقه تحریک کند.

چای بدون شیرین:

ثابت شده است که قدرت چای سبز متابولیسم را افزایش داده و به کاهش وزن کمک می کند. می توانید گرم یا سرد ، با عسل یا شیرین کننده دیگری با قند کم بنوشید. البته چای قرمز مانند چای سبز دارای آنتی اکسیدان هایی است که نه تنها می تواند به کاهش وزن شما کمک کند ، بلکه سموم تجمع یافته در بدن را نیز پاکسازی می کند.

قهوه:

نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می تواند میزان کافئین شما را افزایش داده و گرسنگی شما را سرکوب کند. همچنین توصیه می شود شیر و مقدار بسیار کمی شکر به قهوه اضافه کنید.

شیر بدون چربی:

شیر منبع عالی پروتئین ، ویتامین D و کلسیم است که می تواند به رشد و تقویت استخوان ها کمک کند. البته شیر بدون چربی بدون چربی. اگر در نوشیدن شیر مشکل دارید ، می توانید آن را با مقدار کمی قهوه یا کاکائو بنوشید. شیر کاکائو بهترین نوشیدنی انرژی زا است.

برای استفاده از Dr. رژیم آنلاین رویا خادمیان ، روی این لینک کلیک کنید:

دریافت رژیم دکتر رویا خادمیان به صورت آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *