بهترین مکمل برش عضلات

دسته‌بندی نشده


بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضلات از چه مکمل هایی برای برش عضلات استفاده کنیم؟

مکمل ها گلوله های جادویی برای از دست دادن چربی نیستند ، اما می توانند به شما در کاهش وزن سالم در کنار تغذیه و ورزش مناسب کمک کنند. اول از همه ، رژیم غذایی شما باید به موقع باشد. شما باید مطمئن شوید که غذای تمیز ، سالم و مغذی می خورید. هنگامی که مطمئن شدید رژیم غذایی بهینه است ، می توانید تمرین خود را کامل کنید. ماهیچه برای سوزاندن چربی مورد نیاز است. این قسمت دوم معادله است ، همچنین مطمئن شوید تمرینات قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره دارد). وقتی آماده تمرین شدید ، برای آخرین قسمت پازل آماده خواهید بود: بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضلات!

از چه مکمل هایی برای برش عضلات استفاده کنیم؟

آیا بدن باریکی در باشگاه بدنسازی یا آشپزخانه رشد می کند؟ خوب ، هر دو مکان ضروری است. کاهش وزن و کاهش وزن به معنی ترکیبی از چربی اضافی و عضله سازی است ، بنابراین بسته به سطح آمادگی جسمانی شما ، ممکن است مدتی طول بکشد. برش ماهیچه به معنای چربی بدن کمتر و توده عضلانی بیشتر است. در نتیجه ، ماهیچه های شما به دلیل مقدار بسیار کم چربی در بدن به طور قابل توجهی از طریق پوست قابل مشاهده هستند. درصد چربی بدن باید 6 تا 10 درصد باشد تا بدن بریده شود. چربی برای اندامهای حیاتی مهم است. بنابراین درصد چربی کمتر از 6٪ برای مدت طولانی توصیه نمی شود. برای یافتن درصد چربی و ماهیچه بدن ، درصد آب و توده استخوانی می توانید از آزمایش تجزیه و تحلیل ترکیب بدن استفاده کنید.

مولتی ویتامین

گزارش شورای تغذیه مسئول (CRN) بهترین مکمل های بدنسازی برای دوره مو و عضله سازی نشان داد که:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (ترجیحاً با مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مثبت قابل اندازه گیری را در بسیاری از زمینه های مرتبط با سلامتی نشان داده است. “


ناگفته نماند که پیروی از رژیم گاهی اوقات برخی از مواد مغذی ضروری را که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف می کنید دریافت می کنید ، دریافت نمی کنید.

مکمل BCAA برای برش و جداسازی ماهیچه ها

احتمالاً می دانید که آمینو اسیدها بلوک اصلی پروتئین هستند. وقتی غذای پروتئینی می خورید ، آن را به اسیدهای آمینه و زنجیره های کوتاه آمینو اسید تبدیل می کند که به اندازه کافی کوچک هستند و جذب جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه طیف وسیعی از تأثیرات را بر بدن دارد ، از تشکیل و ترمیم بافت گرفته تا تولید مواد شیمیایی که به مغز ما اجازه می دهد بهترین عملکرد را داشته باشد و انرژی مورد نیاز برای به حداکثر رساندن همزمان تمرینات را تأمین کند. فرآیند نیز از نظر علمی ثابت شده است که آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) باعث بهبود سریع و افزایش تولید ATP و افزایش حجم سلول ، محافظت در برابر خستگی با جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز ، افزایش می شود. سنتز پروتئین به حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. ترویج گشاد شدن عروق ، که می تواند جذب و جذب پروتئین را افزایش داده و سطح هورمون رشد را افزایش دهد.

حتما بخوانید: مکمل های چربی سوزی

BCAE یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی ها است زیرا تضمین می کند که از کاتابولیسم (از دست دادن اندازه عضلات) جلوگیری کرده و توده عضلانی را حتی بدون کالری حفظ می کنید. فقط بدانید که این مکمل ها در حین برش عضلات برای افزایش انرژی ، بازسازی ماهیچه ها و تنظیم سیستم ایمنی معجزه می کنند.

پروتئین آن ، بهترین وسیله برای خشک کردن و برش بدن است

پروتئین های آن بلوک های لازم را برای تولید اسیدهای آمینه در بدن فراهم می کند که از آنها برای ساخت بافت ماهیچه ای استفاده می شود. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین های آن را با منابع دیگر مقایسه می کند.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین دارای ترکیب عالی از ترکیب کل اسید آمینه و غلظت مناسب برای عملکرد بهینه بدن است. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین همراه با ورزش منجر به رشد مداوم ماهیچه ها می شود.

اگر در مورد آمادگی جسمانی خود جدی هستید ، از مکمل های پروتئینی اجتناب نکنید. به همین دلیل ، بازار پروتئین می تواند مکانی وحشتناک و عظیم باشد. اما نگران نباش! اگر می خواهید با سوزاندن چربی (یا حداقل حفظ توده عضلانی) عضله بسازید ، ممکن است این سال پیش بیاید از چه مکمل هایی برای برش عضلات استفاده کنیم؟ پروتئین های جدا شده بهترین انتخاب هستند. این امر دو دلیل دارد:

  1. هر قسمت جدا شده حاوی بیش از 90 protein پروتئین است
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است

پروتئین ها از بیست اسید آمینه تشکیل شده اند که 11 مورد از آنها ضروری و 9 مورد ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها از منابع غذایی یا در جهان مدرن از طریق مکمل ها تأمین می شوند. پروتئین جدا شده V یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها همچنین دارای پروتئین بسیار بالایی در هر وعده هستند ، به این معنی که شما گرما را در پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهید. مکمل پروتئینی آن باعث رشد بافت ماهیچه ای بدون چربی می شود. و وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، دقیقاً همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید. مطالعات نشان داده است که پروتئین های آن با استفاده از مکمل های فعال کاهش وزن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد ، درصد چربی بدن را کاهش داده و فیبرهای عضلانی بدون چربی را تقویت می کند.

حتما بخوانید: راهنمای جامع مکمل های چربی سوزی!

گلوتامین

مطالعات نشان می دهد که پس از ورزش شدید ، میزان گلوتامین در بدن تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، تحقیقات نشان می دهد که مکمل های گلوتامین می توانند تجزیه ماهیچه ها را کاهش داده ، متابولیسم پروتئین را بهبود بخشند و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای تن ماهیچه ها هستند. از آنجا که بدنسازان هنگام ورزش از گلوتامین زیادی استفاده می کنند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این آمینو اسید وابسته است. اگر بدن ماهیچه را از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر محروم کند ، مانند حمل نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی بدن ، ممکن است کاتابولیسم یا تجزیه ماهیچه رخ دهد. مکمل های گلوتامین برای حفظ ماهیچه ها بسیار مهم هستند نه از دست دادن آنها!

چربی سوز دوره برش را تکمیل می کند

ترموژنیک مکمل هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چربی سوز هستند (“ترمو” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چندین روش وجود دارد که نشان می دهد چگونه ترموژنیک به حذف چربی کمک می کند:

  • آنها اطمینان دارند که بافت چربی سرسخت باز می شود و به چربی اجازه می دهد تا وارد جریان خون شود تا در طول تمرین به منبع مفید انرژی تبدیل شود.
  • Thermogenics ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای بدن شما در داخل بدن کمک می کند و باعث می شود بدن شما گرم شود و در نهایت کالری بیشتری در پایان روز بسوزاند.

ال آرژنین / تقویت کننده اکسید نیتریک قبل از تمرین

اکسید نیتریک جریان خون را کنترل می کند و پیام ها را بین سلول های عصبی منتقل می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک گردش خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد زیرا افزایش جریان خون به ماهیچه ها کمک می کند تا مواد مغذی بیشتری را تأمین کنند و بنابراین در هنگام استرس به عضله سازی کمک می کند. مکمل های حاوی آرژینین اخیراً به دلیل توانایی آنها در تولید آرژنین نیتریک اکسید ، توانایی آنها در به دام انداختن رادیکال های آزاد و توانایی آنها در نشان دادن سلول های ماهیچه ای ، ترشح هورمون رشد ، حفظ کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی رایج شده است. همچنین تصور می شود که آرژنین به دلیل قابلیت گسترش عروق خونی و به دلیل سنتز پروتئین برای رشد ماهیچه ها مهم است.

مکمل یکی از این مواد تضمین می کند که عروق شما منبسط می شوند (“پمپ”) ، و جذب اکسیژن و مواد مغذی را در سلول های شما افزایش می دهد. اگر مکمل حاوی کمی کافئین است (اگر به مواد محرک حساس نیستید) ، می توانید انرژی نیز دریافت کنید. اکسید نیتریک (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماده ای که به شل شدن عضلات پوشاننده عروق کمک می کند و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر باز شوند. این باعث افزایش گردش خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی را با فشار خون بالا مرتبط می دانند. در واقع ، چندین دلیل مهم وجود دارد که باعث می شود بافت چربی تمایل به تجمع در شریان ها داشته باشد. این فشار زیادی به قلب وارد می کند زیرا مجبور است خون را در جهت کمتر از ایده آل مجبور کند.

حالا تصور کنید که راه را گسترده کرده اید. این امر با نیتریک اکسید به دست می آید ، خواه شریان های شما سالم باشند یا نه. تقویت کننده های نیتریک اکساید مکمل هایی هستند که به طور طبیعی تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. وقتی خون به راحتی وارد عضلات می شود ، اولین چیزی که در مورد تقویت کننده های اکسید نیتریک به آن توجه می کنید پمپ باور نکردنی در حین تمرین است. با افزایش جریان خون در حین ورزش ، مطالعات نشان داده است که NO می تواند تحمل فرد را نسبت به ورزش افزایش دهد. این می تواند مدت زمان تمرین را افزایش داده و پویایی تمرین را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای برش عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم ارزش ترین مکمل های موجود در بازار است. منیزیم به دو روش اصلی عمل می کند مکمل های کوتاه مو عمل کردن:

  1. با کاهش خستگی عضلات و افزایش استقامت بدنی
  2. کیفیت خواب را افزایش دهید تا بدن شما بتواند بهبود یابد و روز بعد این کار را انجام دهد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و سراسر جهان یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی است ، بنابراین ضروری است. در واقع منیزیم در هر سلول بدن شما وجود دارد. بنابراین ، می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. نگران کننده است که تقریباً در هر دومین ایرانی منیزیم کافی دریافت نمی شود. اگرچه ممکن است ظاهر فوق العاده ای نداشته باشد! منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به ذخیره انرژی ، ذخیره پروتئین ، جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند و حتی نشان داده شده است که عملکرد مغز مانند یادگیری و حافظه را بهبود می بخشد.

دلیل دوم برای لیست منیزیم تأثیر قابل توجه آن بر عادات خواب است. به طور خاص ، گلیسینات منیزیم به تولید ملاتونین (ماده شیمیایی اصلی خواب بدن) ، افزایش زمان خواب ، بهبود خواب و کاهش “بیداری صبح زود” کمک می کند. اگر تا به حال سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و ذهن شما بعد از هفته اول چقدر احساس خستگی می کند. کلید بهبود طولانی مدت این است که مطمئن شوید می توانید در پایان هر روز دوباره تنظیم کنید ، و هیچ چیز بهتر از خواب خوب نیست.

حتما بخوانید: بهترین مکمل های چربی سوزی و افزایش حجم همزمان

مکمل ال کارنیتین برای برش و جداسازی ماهیچه ها

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود ، اما همچنین به دلیل تأثیرات مثبت آن بر عملکرد مغز توصیه می شود. به لطف کاهش چربی ، این افزودنی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم ماهیچه ها البته ، و به دلایل خوب. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. یک گروه 2 گرم ال کارنیتین با کربوهیدراتهای قند بالا صبح قبل از تمرین و گروه دوم فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد گروهی که از ال کارنیتین استفاده کردند 55 درصد چربی بیشتری در حین ورزش شدید سوزاندند. از دیگر مزایای این چربی سوز می توان به کاهش درد عضلانی ، بهبود سریعتر بعد از تمرین و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین ، کربوهیدرات است. مطالعات نشان می دهد که مقدار انسولین باید به میزان قابل توجهی بیشتر باشد تا ال-کارنیتین وارد سلول های ماهیچه ای شود ، جایی که باید برای بهترین نتایج بدست آید.

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله به ادامه مطلب بروید مکمل های بدنسازی و سایر مقالات موجود در صفحه را مشاهده کنید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *