“بهترین” بخش تمرینات برای عضله سازی چیست؟

دسته‌بندی نشده


به نظر می رسد هر کس نظر متفاوتی در مورد آن دارد بهترین قسمت تمرینبه

برخی از مردم ادعا می کنند که سنتی هستند تقسیم تمرین برادر روشی که در آن در طول هر تمرین یک گروه اصلی عضلات آموزش داده می شود.

دیگران محکوم می کنند تقسیم اجزای بدن، اما البته ، و به عنوان مثال برای چیزی دیگر بر طبل ضربه بزنید تقسیم کل بدن یا بخش بالا / پایینبه

دیگران هنوز با این امر مخالف هستند و متقاعد شده اند که باید تمرینات خود را بر اساس “الگوهای حرکتی” یا هر ویژگی یا فاکتور دیگری سازماندهی کنید.

همچنین تشخیص گوسفند و بز دشوار است ، زیرا می توانید برای بسیاری از این ادعاها توضیحات “علمی” پیدا کنید.

با این حال ، مشکل اصلی این است که همه این نظرات بر روی کلیک براش متمرکز شده اند ، نه بر روی تصویر بزرگ.

واقعیت این است که چیزی به نام “بهترین” ، “کامل” یا “بهینه” برای همه وجود ندارد. در عوض ، بسیاری از گزینه های مناسب و مفید برای انتخاب وجود دارد ، و اینکه کدام تمرین برای شما “بهترین” است بستگی به شرایط ، ترجیحات و اهداف شما دارد.

بخش تمرین چیست؟

آ بخش تمرین به این معنی است که تمرینات شما چگونه سازماندهی می شود ، بسته به اینکه چه تمریناتی انجام می دهید و چه گروه های عضلانی را در هر جلسه تمرین می دهید.

به عنوان مثال ، الف فشار دادن پاهای کششی تقسیم تمرین ، تمرینات شما را به تمریناتی تقسیم می کند که ماهیچه های هل دادن ، کشیدن و ساق پا را آموزش می دهد.

تمرینات کامل بدن گروه های مختلف ماهیچه ای را به طور همزمان تمرین دهید (اگرچه معمولاً اینطور نیست همه، صرف نظر از نام).

و بسیار بلند کردن نیرو گروه های تمرینی تمرینات شما را در اطراف اسکوات ، پرس روی نیمکت ، ددلیفت و بسیاری از گزینه های آنها سازماندهی می کنند ، زیرا هدف اصلی تمرینات قدرتی بهبود حداکثر یک تمرین با انجام این تمرینات است.

سپس تعداد زیادی از این دسته از تمرینات مانند من وجود دارد هرچه باریک تر باشد قوی تر است (مردان) و نازک تر ، نازک تر ، قوی تر (برای زنان) برنامه هایی که ترکیبی بین پاهای کششی و قسمت های فوقانی تمرینات پایینی هستند.

تلاش برای یافتن “بهترین” بخش تمرین خود را متوقف کنید

وقتی سعی می کنید از “بهترین” بخش تمرین متمایز شوید ، مشکل اینجاست:

به هر حال ، این تقسیم تمرین نیست رشد عضلاتدوسر شما اهمیتی نمی دهد که آیا آنها برای تمرین “بازو” ، “کشیدن” یا “بالای بدن” تمرین خواهند کرد.

ماهیچه های شما زمانی رشد می کنند که میزان مناسب ورزش را با وزن مناسب انجام دهید و بتوانید بعد از تمرین استراحت کرده و بهبود یابید. تقسیم تمرینات شما فقط ابزاری است که به شما در رسیدن به این اهداف کمک می کند ، نه خود هدف ، بنابراین هیچ تقسیم بندی از تمرینات شما برای همه ، در هر شرایط و زمان ، “بهترین” نیست.

به عنوان مثال ، اگر هدف شما به حداکثر رساندن توسعه شما است عضلات بالای بدن هنوز در حال رشد خود هستند پایین تنه، اگر هدف شما رقابت در یک مسابقه پاورلیفتینگ باشد (برای این منظور به مقدار زیادی از قدرت پایین بدن نیاز دارید) ، بهترین تقسیم بندی برای شما کاملاً متفاوت به نظر می رسد.

هنگام انتخاب یک بخش تمرین ، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند ، مانند سایر الزامات و مسئولیت های زندگی شما ، تجربه تمرین و نگرش های شخصی و غیره.

تا حد زیادی ، بزرگترین عامل در تعیین اینکه کدام تمرین برای شما بهتر است به اهداف شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر شما شبیه اکثر بچه ها هستید ، هدف شما احتمالاً مشابه آنچه شما توصیف کردید – بیشتر ماهیچه ها و قدرت بالای بدن ، بدن پایین به اندازه کافی توسعه یافته برای حفظ تناسب مناسب – و احتمالاً به آسیب و جراحت نیز اهمیت می دهید. بسیار درگیر خانه و محل کار شما هستند.

و اگر مثل اکثر دختران هستید ، احتمالاً از تمرین پاها و پاهای خود لذت خواهید برد و به اندازه کافی به قسمت بالای بدن خود توجه می کنید تا بازوها و شانه های شما مشخص و ورزشی به نظر برسند.

برای انجام این کار ، نیازی نیست که یک بخش خاص از تمرین خود را دنبال کنید ، بلکه باید از چند اصل آموزشی ناسازگار پیروی کنید ، مانند:

در حالی که بسیاری از تقسیم بندی های ورزشی به شما کمک می کنند ، برخی از آنها را راحت تر از دیگران انجام می دهند.

به عنوان مثال ، تجزیه اعضای بدن اغلب تمرین گروه ماهیچه ای را بیش از یک بار در هفته دشوار می کند ایده خوبی است اگر سعی می کنید رشد آن گروه عضلانی را به حداکثر برسانید.

بسیاری از تمرینات بدن کامل برعکس هستند-برخی از گروه های عضلانی بیش از حد رشد می کنند و برخی دیگر عملکرد ضعیفی دارند (حداقل آنچه مردم می خواهند).

و در حالی که اکثر پاهای کشیده شده و شکافهای بالایی تعادل خوبی دارند ، شیطان در جزئیات است. این بدان معناست که یک پا فشاری را می توان با تمرینات ، تکرارها ، وزنه ها و حجم های بسیار متفاوت از دیگری انجام داد ، که می تواند نتایج شما را به شدت تغییر دهد. به درستی طراحی شده است برادر جدا شد به عنوان مثال ، ممکن است بسیار برتر از میانگین بخش فوقانی و بالعکس باشد.

در حالی که تصور این که انتخاب قسمت خاصی از تمرین منجر به مسیری عالی برای رشد عضلات یا قدرت می شود ، آرامش بخش است ، اما این همان امیدواری است که امید خود را برای آینده ای بهتر با موقعیتی خاص ابراز کنید. بودن “نماینده فروش” پایین در یک شرکت می تواند بسیار بهتر از نیازهای دیگر و خواسته های شما – یک “مدیرعامل” بالا باشد.

همین امر در مورد تمرینات ورزشی نیز صادق است: آداب معاشرت به اندازه انجام تمرینات مناسب با مقدار ، شدت و استراحت مناسب مهم نیست.

با گفتن همه اینها ، این درست است که بسیاری از مردم اهداف ، ترجیحات و تحصیلات مشابهی دارند ، بنابراین اغلب می توانند یک برنامه را به خوبی انجام دهند. به عبارت دیگر ، شما لزوماً نیازی به یک برنامه آموزشی سفارشی ندارید که به طور ایده آل برای موقعیت خاص شما بهینه شده باشد (اگرچه اگر این کار را بکنید ، من می توانم به شما کمک کند آنجا نیز وجود دارد).

اگر شروع به بلند کردن وزنه می کنید و بدنبال یک تمرین ورزشی هستید که نیازها و خواسته های اکثر مردم را برآورده کند ، موارد زیر را بررسی کنید:

همانطور که چند وقت پیش اشاره کردم ، این برنامه ها ترکیبی هستند فشار / کشیدن / پاها و بالا پایین انشعابات – اساساً یک حرکت رو به جلو هل دادن / کشیدن / پا با سینه ، بازوها و شانه های اضافی برای مردان و باسن ، پاها و بازوها برای زنان.

این طرح برای افرادی که از تمرینات قدرتی مناسب استفاده نمی کنند بسیار خوب عمل می کند ، اما باید توجه داشته باشید که این ممکن است همیشه بهترین روش برای تمرینات ورزشی شما نباشد ، به خصوص اگر می خواهید به اندازه ژنتیک خود بزرگ و قوی باشید.

در نهایت ، برای دستیابی به اهداف نهایی خود ، احتمالاً باید این برنامه را تغییر دهید یا از یک تمرین دیگر به طور کامل استفاده کنید ، بنابراین من کتاب زیر را نوشتم هرچه باریک تر باشد قوی تر است تماس گرفت علاوه بر قدرت لاغرتر که نیازهای وزنه برداران پیشرفته را برطرف می کند.

رتبه بندی خوانندگان

رتبه بندی وجود ندارد

اگر از این مقاله لذت بردید ، به روزرسانی های هفتگی را دریافت کنید. این هست رایگانبه

حریم خصوصی 100٪ ما ایمیل شما را اجاره نمی دهیم یا به اشتراک نمی گذاریم. لیست های پستی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *