برای کسانی که در طول روز وعده های غذایی کوچک می خورند ، میان وعده های مورد علاقه شما که خوب سفر می کنند ، سریع عمل نمی کنند و جایگزینی سالم برای اقلام ناخواسته مانند چیپس ، تنقلات و غیره هستند.

دسته‌بندی نشده


من معمولاً بادام ، هویج و سیب درست می کنم ، اما همه چیز را با موارد زیر مخلوط می کنم:

  • وعده های غذایی جو دوسر و ادویه جات ترشی جات در ظرف بسته + قمقمه با آب گرم

  • اگر یخچال دارید – جو را یک شبه در ظرف محکم بسته کنید

  • ناز (کمی پرتقال به راحتی پوست کنده می شود)

  • موز

  • خیار برش زدن

  • فلفل دلمه ای خرد شده

  • تورتیلای کوچک غلات کامل یا یک نان جوانه زده

  • کراکر غلات کامل یا کتان

  • بخشهای کوچکی از آجیل / کره آفتابگردان یا هوموس با میوه ها ، سبزیجات ، بلغور جو دوسر ، کراکر ، تورتیلا ، نان – ظروف کوچک (انتخاب این گزینه واقعاً کمک می کند زیرا پروتئین اضافه می کند و سیری را طولانی تر نگه می دارد)

  • تنقلات جلبک دریایی

  • ذرت بو داده

  • گردو ، آجیل و غیره (فقط کمی بیشتر از بادام)

من همه این موارد را برای کار ، مسافرت ، حتی عروسی می بردم و هر بار برنامه غذایی ام را جدی می گرفت. من همه چیز را از قبل به کیسه یا ظروف تقسیم می کنم ، بنابراین همه آنها فقط “چنگ می زنند و می روند” و شما به اشتباه پرخوری نمی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *