برای شما غذا آماده کنید (زیرا مادران نیز باید غذا بخورند!)

دسته‌بندی نشده


آیا شما برای همه به جز خودتان اهمیت می دهید؟ در اینجا چند ایده در مورد نحوه تهیه غذا برای مادران وجود دارد تا شما نیز بتوانید خوب غذا بخورید!

این پست با همکاری پروژه خانواده سالم نوشته شده است.

شما دیروز جعبه های ناهار را بارگذاری کردید ، صبح امروز پنکیک را به بچه های خود تبدیل کردید و بعد از مدرسه میان وعده های سالم تهیه کردید.

در همین حین ، شما یک پنکیک سرد و باقی مانده برای صبحانه خوردید ، یک ناهار یک میز انرژی بخورید و یک مشت کراکر ماهی قرمز را در حین تهیه شام ​​گرفتید.

اگر به نظر زنگ می آید ، شما در یک دام مشترک افتاده اید: آنقدر به تغذیه خانواده خود توجه می کنید که فراموش کرده اید درست غذا بخورید. بله ، و من آنجا بودم.

شما لیاقت بهتری دارید

همه ما مراقب فرزندانمان هستیم. اما ما همچنین باید مراقب خود باشیم – و نحوه تغذیه خودمان بخش مهمی از آن است. هنگامی که ما به خوبی تغذیه می شویم – غذایی که به ما انرژی می دهد ، ما را ارضا می کند و (این نیز مهم است!) ما را خوشحال می کند – ما آمادگی بهتری برای اداره همه چیز و دیگران داریم.

بنابراین اجازه دهید آن را بپذیریم تغذیه خود به اندازه فرزندان شما اهمیت دارد.

چگونه آشپزی می تواند کمک کند

اگر آشپزی هفتگی خود را به خود اختصاص دهید ، برآوردن نیازهای غذایی شما را آسان می کند. دوست دارم به آن زنگ بزنم مراقب تهیه درست غذا باشیدبه در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. وقتی به درستی غذا می خورید ، چالش برانگیزترین مکان ها ، وعده های غذایی یا لحظات روز خود را بیابید. شاید به دلیل کمبود وقت صبحانه را از دست بدهید یا به جای تهیه ناهار ، پوسته های پیتزای دور ریخته شده فرزندتان را ببندید. این مکان های ناخوشایند برای همه متفاوت و برای هر مرحله از فرزندپروری متفاوت خواهد بود.
  2. در ابتدای هفته مدتی وقت بگذارید (یا زمانی که می توانید لحظه ای را بدزدید) و برای حل مشکل این مناطق دشوار آماده شوید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

تهیه غذا برای مادران: 7 ایده

1. ظروف جنوبیبه صف های ناهار آماده شده فقط مختص Pinterest نیست. آنها کاملاً امکان پذیر هستند – و آینده شما برای یک ناهار گرم بسیار سپاسگزار خواهم بود.

می توانید دستور پخت مورد علاقه خود را تهیه کرده و چند ظرف را پر کنید (ظروفی که من در Costco دریافت کردم ، اما این ظروف پخت شیشه ای شبیه به نظر می رسد)

اگر ایده ظرف در عکس زیر را دوست دارید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک دسته برنج ، کینوا یا فرارو بپزید
  2. تابه را با سبزیجات مورد علاقه خود تفت دهید
  3. شامل مواردی با پروتئین بالا (مانند سینه مرغ یا میگو کبابی ، بلوک توفو برش خورده ، یا کنسرو نخود یا سایر حبوبات)
  4. سس مورد علاقه خود را بخرید یا درست کنید

دستور العمل برای شروع:

2. سالاد: از لحاظ تئوری ، سالاد همیشه خوب به نظر می رسد. سپس فکر کنید همه آنها شستشو ، خرد کردن و آماده سازی است و هنوز نمی دانید ، تکه های سالامی را از کشوی ظرافت برمی دارید و آن را ناهار می نامید.

بنابراین کمی زمان بگذارید تا چند شیشه سالاد آماده کنید (وسایل سنگین تر را در قسمت پایین قرار دهید ، سبزیجات را در بالا بگذارید ، سس را جدا نگه دارید) که می توانید در یک کاسه بریزید و تزیین کنید. در اینجا یک فرمول ساده برای شما آورده شده است: طرز تهیه سالاد سالم |

یا چند ست سالاد را انتخاب کنید که بسیار زیبا به نظر می رسند (این کلم شیرین مورد علاقه من است) و آنها را با منبع رضایت بخش پروتئین مانند کنسرو ماهی تن ، تخم مرغ آب پز ، کنسرو لوبیا یا عدس یا برگر سبزیجات تکه شده همراه کنید.

3. تنقلات و میله ها: گاهی اوقات شما به یک میان وعده نیاز دارید که گرسنگی شما را به سرعت و به راحتی برطرف کند ، به عنوان مثال ، هنگامی که به نوزاد خود غذا می دهید یا بچه ها را به ورزش و رفت و آمد می برید. می توانید یک میله بردارید ، اما می توانید با تهیه تنقلات ، میله ها و توپ ها در هزینه خود صرفه جویی کنید. وقتی مهمانی در یخچال دارم ، برایم همیشه راحت تر است.

توپ میان وعده بدون آجیل

دستور العمل برای شروع:

4. سبزیجات آماده: آیا وقتی سبزیجات شسته می شوند ، خرد می شوند و در مقابل شما قرار می گیرند ، بیشتر می خورید؟ دارم انجام میدهم! با خرید سبزیجات شسته شده مانند چوب کرفس ، هویج بچه و نخود فرنگی ، زمان بیشتری را صرفه جویی خواهید کرد. آنها را به ظروفی تقسیم کنید که می توانید ببرید ، کیسه ای بیندازید یا روی میز بگذارید تا در حین کار غذا بخورید.

5. ساشه اسموتی. کوکتل صبحگاهی را با تهیه بسته ها تسهیل کنید. سپس می توانید محتویات را در مخلوط کن بریزید ، یک فنجان آب یا شیر (شیر یا غیرشیری) اضافه کرده و سریع تکان دهید. در اینجا نحوه تهیه این بسته های کوکتل سبز در کیسه های قابل استفاده مجدد آورده شده است.

مواد تشکیل دهنده اسموتی در یک کیسه قابل استفاده مجدد

6. مواد لازم را تهیه کنیدبه گاهی اوقات ، پس از تهیه یک ماده اصلی ، همه چیز بهتر به نظر می رسد. در اینجا مواردی است که باید در نظر بگیرید:

7. منگنه ای که دوست داریدبه شما زمان زیادی را صرف خرید غذایی می کنید که خانواده شما دوست دارند. خودتو فراموش کردی؟ خواه مارک هوموس مورد علاقه شما باشد ، سبزی که می خورید (و فقط شما) ، یا یک میان وعده شور که قرار نیست با آن غذا بخورید (من یک نوجوان گرسنه دارم ، بنابراین من از غذای مخفی کاملاً حمایت می کنم) ، شما لیاقت خوردن غذای مورد علاقه خود را دارید.

درباره شریک زندگی من: یک پروژه خانوادگی سالم

در حال حاضر به عنوان متخصص تغذیه رسمی مشغول به کار هستم پروژه خانواده سالم، دلیلی که سازمان بازاریابی به ایجاد نسلی سالم تر اختصاص داده است. از زمان تأسیس آنها در سال 2002 ، مزارع شومان بیش از 7 میلیون دلار برای کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده است. آنها با آنها همکاری نزدیک دارند پذیرایی از آمریکا و سایر موسسات خیریه که به نفع کودکان و خانواده های سراسر کشور است.

من این مقاله را به عنوان بخشی از سالنامه سالانه آنها نوشتم ماموریت تغذیه کمپینی که برای کمک به خانواده ها برای تغذیه سالم و درک قدرت برنامه ریزی غذا طراحی شده است. تو می توانی در اینجا یک مجله برنامه ریزی کوچک غذا رایگان خواهید یافت و برای آموزش آشپزی مجازی رایگان ثبت نام کنید با متخصصین تغذیه ثبت شده در سراسر کشور.

پروژه خانواده سالم همچنین دارای دستور العمل ها و نکات سالم زیادی برای خانواده است در وب سایت آنها و دنبال کردنش لذت بخشه اینستاگرامبه یا به گروه فیس بوک آنها بپیوندید ، پروژه خانواده سالم ، جایی که ما در مورد تغذیه کودکان صحبت می کنیم – و خود ما!

من در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می کنم ، که یک برنامه تبلیغاتی وابسته است که به منظور ایجاد مالیات با پیوند دادن به Amazon.com و سایت های مرتبط طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *