برای داشتن یک خواب خوب چه چیزهایی را به اتاق خواب خود اضافه کنید

دسته‌بندی نشده


بر هیچ کس پوشیده نیست که خواب خوب نه تنها برای احساسی که روزانه احساس می کنید ، بلکه برای سلامت کلی شما نیز اهمیت دارد.

خواب یک عملکرد ضروری است که به بدن و ذهن شما اجازه می دهد تا دوباره شارژ شوند ، بنابراین هنگام بیدار شدن هوشیار و هوشیار هستید. خواب سالم همچنین به سلامت بدن و دفع بیماری ها کمک می کند صندوق خواببه بدون خواب کافی مغز نمی تواند به درستی کار کند.

راستی، نداشتن خواب کافی می تواند باعث هوس ، پرخوری و دریافت نکردن تغذیه مورد نیاز شما شود ، به علاوه تنش ، خلق و خوی و خستگی که آن روز احساس می کنید.

به همین دلیل بسیار مهم است که محیط خواب و محیط خود را بهینه کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر شب یک خواب خوب دارید.

چگونه محیط شما بر عادات خواب شما تأثیر می گذارد

محیط فیزیکی ما نقش بسزایی در سلامت و عادات ما دارد.

عناصر خاصی وجود دارد که محیط شما برای حفظ سلامت شما باید داشته باشد (یا نداشته باشد).

در زمینه خواب ، این می تواند مانند یک تخت راحت و اجتناب کننده به نظر برسد ، مانند تلویزیون ، که می تواند خواب شما را مختل کند.

محیط شما همچنین می تواند به شما کمک کند برخی از عادت هایی را که نمی خواهید انجام دهید کنار بگذارید و عادت های جدیدی ایجاد کنید که با نیازها و اهداف شما بهتر مطابقت داشته باشد. نشانه های بصری در محیط شما می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند یا از آن جلوگیری کند.

به همین دلیل بسیار مهم است که نه تنها به روال شبانه خود نگاه کنید ، بلکه به نحوه ایجاد محیط خود برای حمایت از روال ایده آل خود برای بهبود این منطقه از رفاه خود اهمیت دهید.

8 ایده برای اینکه چه چیزی را در اتاق خواب قرار دهید تا بتوانید یک خواب راحت داشته باشید

در حالی که خواب منظم برای تسکین و فعال سازی خواب عمیق بسیار مهم است ، می توانید چندین محصول را برای کمک به بهینه سازی خواب در نظر بگیرید. اینها برخی از محصولات مورد علاقه من هستند که به من کمک کرده اند همیشه استراحت عمیق مورد نیاز خود را داشته باشم.

1. تشک با کیفیت بالا و راحت

یکی از مواردی که من نمی توانم به اندازه کافی توصیه کنم داشتن یک تشک با کیفیت بالا و طبیعی است. چند سال پیش ، من با خواب دست و پنجه نرم می کردم و تشک خود را تغییر دادم تشک سبز آووکادو! من متوجه نشدم که تشک من چقدر روی خواب من تأثیر می گذارد ، اما به محض اینکه روی یک تشک جدید سرمایه گذاری کردم ، به طور قابل توجهی تغییر کرد.

این تشک نه تنها بسیار راحت است ، بلکه کاملاً طبیعی است و از مواد سبز ساخته شده است. من محقق بزرگی هستم و تشک با آووکادو تا حد امکان اطلاعات شفاف و کاملی در مورد مواد ، تأمین و تأثیرات زیست محیطی آنها داشت و به خوبی با آنچه که من ارزش آن را داشتم و به دنبال آن بودم مطابقت داشت. من در مورد مارک هایی هستم که ماموریت دارند از شیوه زندگی سالم شما حمایت کنند و برای کره زمین بهتر هستند.

(ملافه و میز کنار تخت نیز از تشک سبز آووکادو است!)

2. روغنهای اساسی

روغنهای اساسی یک راه عالی برای ایجاد فضایی آرامش بخش در فضای شما هستند. من عاشق بالش عصبی Vagus از Osea هستم (می توانید از NUTRITIONSTRIPPED با 10 discount تخفیف در کل سایت استفاده کنید!)

عصب سیاتیک جزء کلیدی سیستم عصبی پاراسمپاتیک است که بر بسیاری از عملکردهای مهم بدن از جمله کنترل خلق و خو ، پاسخ ایمنی ، هضم و ضربان قلب نظارت می کند.

به یاد داشته باشید که سیستم عصبی پاراسمپاتیک سیستم “استراحت و گوارش” شما است ، بنابراین وقتی صحبت از خواب می شود ، مهمترین چیز این است که این حالت را فعال کنید.

این غبار آرام بالش درست قبل از خواب فضایی آرامش بخش ایجاد می کند. من عاشق انجام مراسم شبانه مانند این هستم تا به بدن و مغزم بگویم که زمان استراحت است ، و همچنین دوست دارم که به خاطر مواد تشکیل دهنده آن ، از جمله اسطوخودوس ، بابونه و درخت چای لیمو ، بوی خوبی داشته باشد!

3. ماسک خواب

اگر با شخصی زندگی می کنید که دوست دارد با تلویزیون روشن یا نور روشن خارج از پنجره بخوابد ، مسدود کردن این نور برای خواب خوب مهم است.

مطالعات نشان می دهد که نور مصنوعی در شب بر کیفیت خواب شما تأثیر منفی می گذارد. این امر چرخه خواب و بیداری شما را مختل می کند و به خواب رفتن و خوابیدن را دشوارتر می کند.

به همین دلیل است که الف ماسک خواب یک چیز ضروری است!

4. با صدای روشن و سفید از خواب بیدار شوید

دور از دسترس قرار دادن تلفن و عدم استفاده از تلفن به عنوان زنگ ساعت ، نحوه شروع صبح و همچنین نحوه خوابیدن در شب را تغییر داد.

من از تلفنم برای ساعت زنگ دارم استفاده می کردم که آن را روی میز کنار تخت می گذاشتم ، اما در را باز کرده بودم تا بتوانم تلفن را درست قبل از خواب بچرخانم و ساعت زنگ دار صبح به صدا در آید.

من خیلی سعی می کنم این کار را نکنم ، بنابراین این روش را تغییر دادم و با روشن کردن تلفن در حالت هواپیما بدون نگه داشتن آن در اتاق خواب و استفاده از نور قابل مشاهده در اینجا ، یک عادت جدید ایجاد کردم. چراغ خواب و بیداری به SmartSleep فیلیپس متصل استبه

من چندین ماه از آن استفاده کردم و تحت تأثیر همه ویژگی های طلوع و غروب طبیعی ، ویژگی های تنفس سبک و صداهای طبیعت قرار گرفتم.

یکی دیگر از دلایلی که من از طرفداران این نور هستم ، عملکرد تنفس است که توسط نور کنترل می شود ، به طوری که وقتی نور در چرخه های 4 ثانیه روشن می شود ، می توانید همزمان با نور ، دم و بازدم کنید. فقط چند دقیقه تنفس عمیق می تواند سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما را فعال کرده و فضایی برای استراحت ، استراحت و خواب بدن شما ایجاد کند.

در نهایت ، این شامل یک ویژگی نویز سفید است که من دوست دارم از آن استفاده کنم و می تواند به جلوگیری از صداهایی که ممکن است خواب شما را مختل کند ، کمک کند.

5. ابزار کنترل خواب و فعالیت قابل حمل

من مدتی است که از حلقه Oura استفاده می کنم و به من کمک می کند تا اقدامات خود را انجام دهم و چگونه بر کیفیت خواب و آمادگی روز بعدم تأثیر می گذارد.

مانند دیگر ابزارهای ردیابی تناسب اندام ، Oura Ring به برنامه ای می پیوندد که بینش بسیار خوبی درباره تناسب اندام ، خواب و سطح فعالیت شما ارائه می دهد.

خواب عمیق ، خواب REM ، خواب راحت ، زمان خواب و بینش ضربان قلب شبانه به شما کمک می کند تا کیفیت کلی خواب خود را بشناسید و دستورالعمل های شخصی را قبل از خواب ارائه دهید.

کیفیت خوب خواب با سلامتی ، بهزیستی روانی و حتی پیشگیری از بیماریهای جدی طولانی مدت در ارتباط است ، بنابراین استفاده از مانیتور خواب برای بررسی استراحت کافی مزخرف است.

من شخصاً این واقعیت را دوست دارم که این یک طرح مینیمالیستی است که مانند انگشتر روی انگشت پوشیده می شود و نه یک ساعت بزرگتر معمولی برای اکثر دنبال کنندگان.

6. چراغ نمک دریا و شمع موم زنبور عسل

اگر نور طبیعی زیادی دارید ، از آن استفاده کنید! نور طبیعی می تواند بسیار آرام باشد ، البته در مقایسه با روشن کردن کل روز چراغ اقتصادی تری نیست.

بعد از غروب آفتاب ، ما معمولاً تمام چراغ های آبی را خاموش کرده و به روشنایی می پردازیم شمع های موم زنبور عسل (به نظر می رسد بسیار ابتدایی است ، اما شگفت انگیز و دنج است!). یا روشن می کنیم چراغ نمک دریا که رنگهای کهربایی بسیار زیبایی دارند و برای آرامش بیشتر مفید هستند.

7. پتوهای وزن دار

زیر بغلم پتو وزنه دار بخشی از تسکین استرس روزانه من است.

مطالعات نشان داده است که داروهای وزنی از اضطراب ، بی خوابی ، استرس و حتی اوتیسم پشتیبانی می کنند.

پتوهای وزنه دار در انواع سبک ها و وزن ها وجود دارند ، بنابراین می توانید احساس حمایت کنید و از نظر زیبایی ظاهری زیبا داشته باشید. من عاشق بیارابی، که 15 تا 25 پوند وزن دارد و از پنبه ارگانیک دارای گواهینامه GOTS ساخته شده است ، که نه تنها برای سلامتی شما و محیط زیست بهتر است ، بلکه استفاده از آن در تمام طول سال لذت بخش تر می شود زیرا در ماه های گرم خیلی گرم نیست.

8. کیسه خواب خنک کننده

دمای مناسب برای یک خواب خوب (دقیقاً 65 درجه) ضروری است.

واقعا ، استودیو دریافتند که دمای اتاقی که در آن می خوابید یکی از مهمترین عوامل در دستیابی به کیفیت خواب است و مطالعه دیگر نشان داد که اکثر مردم در تابستان زمانی که خنک نگه داشتن اتاق سخت تر بود ، خواب غیرطبیعی را تجربه کردند.

تابستان های تنسی گرم و زمستان ها خنک است ، بنابراین ما به راهی برای خوابیدن در تابستان گرم نیاز داشتیم ، و سیستم خواب OOLER با Chili Cool Mesh کمک کرد. می توانید از کد chilipad25 استفاده کنید و 25 درصد تخفیف بگیرید!

این کیسه خواب روی تخت شما قرار دارد و می توانید دما را از 55 درجه تا 115 درجه کنترل کنید تا بتوانید در هر زمان از سال بخوابید.

هرکسی می تواند درجه حرارت خود را کنترل کند ، بنابراین اگر کسی کمی گرمتر یا خنک تر از طرف مقابل است ، این بسیار خوب است ، که برای ما عالی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *