بدترین نکته تناسب اندام: آنچه نباید گفت

دسته‌بندی نشده


“اگر من می توانم آن را انجام دهم ، شما می توانید آن را انجام دهید.”

توصیه های بدنسازی زیر را شنیده اید. شاید حتی خودتان کلمات را گفته اید.

(دستش را تند بالا می آورد.)

و زمان پایان این کلیشه فرا رسیده است.

به خصوص وقتی صحبت از تناسب اندام ، تغذیه و سلامتی می شود.

زیرا اغلب اوقات:

این درست نیست.

فقط به خاطر این شما انجام هر کاری به این معنا نیست شخص دیگری من می توانم آن را انجام دهم

مهمتر از همه ، این عبارت پاسخ می دهد و باعث می شود مردم احساس بدتری نسبت به قبل داشته باشند.

به همین دلیل نکات تناسب اندام وجود دارد که ممکن است بخواهید ارائه دهید.

++++

با استفاده از این نکات تناسب اندام ، ما معمولاً بهترین نیت را داریم.

شاید ما سعی می کنیم با مشتری ارتباط برقرار کنیم ، “هی ، من آنجا بودم!”

یا شاید ما از اخبار زیادی الهام گرفته ایم. فکرش را بکنید: یک مرد نابینا در اورست کپی می کند.

اما یک مشکل وجود دارد.

تمام شد 150،000 متخصصان دارای مجوز بهداشت و تناسب اندام

تا 30 درصد در برنامه آموزش تغذیه برتر صنعت صرفه جویی کنید

درک عمیق تری از تغذیه ، قدرت آموزش آن و فرصتی برای تبدیل این دانش به یک تمرین مربی پر رونق کسب کنید.

هیچ دو نفر دقیقاً شبیه هم نیستند.

ما ، به عنوان مربیان ، ممکن است فکر کنیم که سیب ها (زندگی ما) را با سیب ها (زندگی مشتری ما) مقایسه می کنیم. اما به احتمال زیاد مال ماست مشتری می داند که آنها پرتقال هستند… و احساس سوء تفاهم و بیگانگی می کنید – معمولاً به یک دلیل (یا همه) این دلایل.

شماره 1: چیزی بر سلامت آنها تأثیر می گذارد.

مواردی مانند نحوه به دنیا آمدن ، نحوه بزرگ شدن و کارهایی که برای کار انجام می دهیم ، نحوه غذا خوردن ، حرکت و زندگی را تعیین می کند. آنها همچنین بر توانایی ما برای تغییر بهتر تأثیر می گذارند.

از نظر فنی ، این عوامل نامیده می شوند عوامل سلامت اجتماعیبه و آنها می توانند تأثیر مثبت یا منفی بر ما بگذارند.

نمونه هایی از عوامل اجتماعی:

  • درآمد
  • تحصیلات
  • ثبات شغلی
  • شرایط کاری
  • دسترسی و ایمنی غذا
  • مسکن و محیط زیست
  • رشد اولیه کودکی
  • گروه اجتماعی
  • محیط محله
  • دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه

عوامل اجتماعی می تواند باشد بیشتر مهمتر از انتخاب شیوه زندگی در تأثیرگذاری بر سلامتی است سازمان بهداشت جهانیبه

در اینجا نحوه انجام این کار با مشتریان آمده است.

به کسی می گویید که به باشگاه برود. اگر می توانید تلاش خود را بر روی سالن بدنسازی بر روی یک برنامه شلوغ متمرکز کنید ، مشتری شما نیز می تواند ، درست است؟

خوب نه ، نه لزوما.

به خصوص اگر آنها ساعت های طولانی کار کنند و مراقبت از کودک نداشته باشند.

یا شاید شما “سبزیجات بیشتری” به یک مشتری مجازی پیشنهاد دهید.

شما همچنین سبزیجات را دوست ندارید ، اما اگر شما شما می توانید راهی برای خوردن آنها پیدا کنید ، مشتری شما واقعاً می تواند آن را بفهمد. به غیر از این ، مشتری شما با یک مادرشوهر زندگی می کند که تمام غذاهای اصلی را تهیه می کند ، که معمولاً مشتی سبزیجات را شامل می شود. در خانه مشتری شما ، همه از سرآشپز تشکر می کنند ، غذا را دوست دارند یا نه.

آیا مشتری شما چندین گزینه دارد؟ البته ، اما نه به اندازه کسی که کنترل بیشتری روی بشقاب شما دارد.

هزاران راه وجود دارد که عوامل سلامت اجتماعی می توانند کاری را که ممکن است انجام دهید (سخت کار کنید) بلافاصله برای شخص دیگری غیرممکن (یا بسیار سخت تر) کند. تشخیص برخی از عوامل اجتماعی برای سلامت واقعاً دشوار است ، به خصوص اگر شما به جای آن شخص راه نرفته اید. بنابراین به این قاعده کلی توجه کنید: فرضیات نکنید.

شماره 2: هر بدن انسان منحصر به فرد است.

فرض کنید شما و مشتری شما شرایط اجتماعی یکسانی دارید.

آیا خوب است که بگوییم “اگر من می توانم آن را انجام دهم ، شما می توانید آن را انجام دهید”؟

هشدار اسپویلر: ندارد

زیرا ژنتیک نیز نقش مهمی دارد.

فرض کنید شما فردی هستید که به راحتی عضله می کند. برای حفظ اندام بدنی ، بدنسازی به معنای کار سخت در باشگاه بدنسازی و مراقبت دقیق از رژیم غذایی است.

البته این دو مورد نیاز به تلاش دارد. شاید تلاش زیادی.

اما فردی که به سختی عضله سازی می کند و به دلیل ژن هایش تمایل به تجمع چربی در وسط دارد؟

آنها به نتایج مشابه شما نخواهند رسید – حتی اگر دقیقاً به همان شکل غذا بخورید و ورزش کنید. اینها کارتهای ژنتیکی هستند که برای آنها توزیع شده است.

پس نه –آنها نمی توانند “انجام” دهند فقط به این دلیل که شما می توانید.

شماره 3: برخی از افراد موفق تر هستند.

اکثر افرادی که برای رسیدن به جایی که تلاش زیادی کرده اند زحمت کشیده اند ، مایل نیستند اعتراف کنند که جهان ممکن است کمی به آنها کمک کرده باشد.

این را تصور کنید: شما یک ورزشکار هستید که در CrossFit Games شرکت می کنید.

آخرین تمرین – آنی که تصمیم می گیرد خوشبختی چه کسی است – در حال توقف است ، که شما را عالی می کند. (اگر سرقت بود ، وضعیت کاملاً متفاوت بود.)

بردن بازی های CrossFit بعد از آخرین تمرین به این معنا نیست که سخت کار کرده اید. اما آیا شما هم خوش شانس بوده اید که قرعه کشی کرده اید؟ آره.

شاید یک مثال مناسب تر: شاید شما با مربی یا دوستی ملاقات کرده اید – درست زمانی که آماده تغییر هستید – که رویکرد شما را در مورد تغذیه و تناسب اندام تغییر می دهد. و این راه را برای یک شیوه زندگی سالم پیش می برد.

در جهان جایگزینی که در آن زمان با آن مربی شگفت انگیز ملاقات نکرده اید ، ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشید تا به آنچه که امروز هستید برسید.

نکته پایانی: جلوه “مکان مناسب ، زمان مناسب” را دست کم نگیرید.

3 راه بهتر برای کمک به مشتریان

از هر سه با هم استفاده کنید یا انتخاب کنید که برای یک مکالمه خاص بهترین کار را می کند.

1. از نسبیت محدود استفاده کنید.

فرض کنید فردی طلاق می گیرد و مربی او نیز چنین می کند. ارائه نکات زیر وسوسه انگیز است:

“می دانم که این زمان برای شما سخت است. طلاق من بی رحمانه بود! اما من با رژیم غذایی خود رژیم خود را حفظ کردم ، بنابراین می دانم که می توانید این کار را انجام دهید. “

وای.

راه بهتری برای استفاده از تجربه مشترک با مشتری وجود دارد ، بودن در مورد وضعیت خود فرض کنید

به این می گویند ثبات محدودکه به شما در برقراری ارتباط کمک می کند و همچنین باعث می شود مشتری احساس شنیده و درک شود.

برای تسلط بر تکنیک ، از این فرمول ساده دو مرحله ای استفاده کنید.

تجربه خود را به اشتراک بگذارید: “من این را می دانم [fill in the blank] به نظر من “
با پرسیدن س questionالی باز از تجربه مشتری خود مطلع شوید: این به نظر شما چگونه است؟ “

ترجمه شده به یک مکالمه واقعی مربی ، می توانید چیزی شبیه به این را بیان کنید:

وی گفت: وقتی با پرخوری دست و پنجه نرم می کردم ، احساس درماندگی و ناامیدی می کردم. چیست شما این لحظه را احساس می کنی؟ “

2. توجه کنید و مکان روشن را نام ببرید.

این استراتژی به گونه ای طراحی شده است که برای ارزیابی و تمجید آنچه مشتری شما به تازگی به اشتراک گذاشته است وقت بگذارید.

می توانید بگویید:

“آیا می دانید چیست؟ شما واقعاً به یک خودآگاهی بسیار شگفت انگیز احتیاج دارید تا تشخیص دهید و بپذیرید که این اکنون برای شما مانعی است. داشتن چنین درک قوی از موقعیت شما چه احساسی دارد؟”

یا شاید:

“ما می توانیم در مورد حل مسئله در یک ثانیه صحبت کنیم ، اما قبل از انجام این کار ، می خواهم مکث کنم و بگویم شگفت انگیز است که شما آن را به عنوان یک مشکل تشخیص داده اید. نمی دانم آیا می توانستید این کار را شش ماه پیش انجام دهید یا خیر!

این می تواند واقعاً م effectiveثر باشد زیرا مشتری انتظار مکث ندارد. آنها انتظار راه هایی برای حرکت رو به جلو را دارند. قبل از اقدام ، یک لحظه به آنها فرصت دهید تا توقف کنند ، موقعیت را ارزیابی کنند و در مورد شگفتی خود فکر کنند.

3. با دستاوردهای خود از آنها الهام بگیرید.

فرض کنید مشتری شما نگران ایده زودتر بستن برای خواب بیشتر است.

به جای نکته قدیمی “اگر من می توانم آن را انجام دهم ، شما می توانید آن را انجام دهید” ، سعی کنید دستاوردهای گذشته آنها را برجسته کنید. ممکن است اینطور به نظر برسد:

“میدونی چیه؟ چند ماه پیش در مورد رفتن به باشگاه بدنسازی همین حرف رو به من گفتی. و حالا شما مرتب میری! ما میتونیم در مورد استراتژیهای خاصی صحبت کنیم که باعث میشه زودتر بخوابی ، اما همچنین به یاد داشته باش رفته “.

اساساً ، به جای گفتن “اگر من می توانم آن را انجام دهم ، شما می توانید آن را انجام دهید” ، می گویید ، “اگر می توانید یک کار را انجام دهید ، می توانید آن را انجام دهید!

به آنها نشان می دهید که کار سخت آنها را می بینید.

و مهمتر از همه ، به خاطر آن کار سخت ، شما به آنها اعتقاد دارید.

وقتی از استراتژی های بالا با مشتریان خود استفاده می کنید ، به چیزی مانند عبارت “اگر من می توانم آن را انجام دهم ، شما می توانید” دست پیدا خواهید کرد:

شما به آنها کمک خواهید کرد احساس شنیده ، دیده شدن و ارزشمند بودن را داشته باشند.

این به تقویت روابط شما کمک می کند و در نهایت به مشتریان شما در دستیابی به نتایج بهتر کمک می کند.

اگر مربی هستید یا می خواهید…

یادگیری آموزش مشتریان ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده با تغییر رژیم غذایی سالم و تغییر شیوه زندگی بر اساس بدن ، ترجیحات و شرایط منحصر به فرد آنها یک هنر و یک علم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر دو ، توجه کنید گواهینامه تغذیه دقیق سطح 1.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *