با چربی شکم و پهلو به سرعت خداحافظی کنید

دسته‌بندی نشده


چربی شکمی و شروع آن علل مختلفی دارد از جمله سوء تغذیه ، بی تحرکی و استرس. بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و سایر تغییرات در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به از بین بردن چربی شکم کمک کنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریعتر به نتیجه برسید یا هیچ یک از روشهای ذکر شده در بالا بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روشهای م effectiveثر و غیر تهاجمی را به شما معرفی می کنیم.
Slim fit و derm-up وسایلی هستند که بدون نیاز به جراحی و دارو ، چربی دور شکم و باسن را در مدت زمان کوتاهی به صورت کاملاً غیرتهاجمی می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و پهلو وجود دارد:

چربی احشایی: نوعی چربی است که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی زیر جلدی: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

اثرات چربی احشایی بیشتر از چربی های زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند که به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

شکم ضخیم

اضافه وزن یکی از علل اصلی بیماری های مختلف است. چربی اضافی در اطراف شکم می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش دهد ، از جمله: بیماری های قلبی ، حمله قلبی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها مانند زوال عقل ، آپنه خواب و سایر مشکلات تنفسی ، بیماری کبد ، پوکی استخوان

علت چربی شکم و پهلو چیست؟

عوامل مختلفی باعث چربی شکم می شوند که مهمترین عوامل ایجاد چربی شکم و پهلو هستند.

1.مصرف زیاد الکل

مصرف زیاد الکل می تواند منجر به انواع مشکلات و بیماری های جسمی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

تحقیقات محققان این حوزه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکم و در نتیجه افزایش کمر و شکم مردان می شود.

الکل سلولهای مغزی تنظیم کننده اشتها را تحریک می کند ، باعث گرسنگی می شود و کالری بیشتری ایجاد می کند. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی دارای کالری بالا و قندهای اضافی هستند که وزن شما را افزایش می دهد.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن در مدیریت و مقابله با استرس کمک می کند. هنگامی که فردی در خطر است یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم هنگام استرس غذا خوردن را برای استراحت شروع می کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در اطراف شکم و سایر قسمت های بدن کمک می کند.

3. ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک انسان بر افزایش وزن آنها تأثیر می گذارد. محققان معتقدند ژنتیک می تواند بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز بر احتمال چاقی مثر هستند.

وقتی علت چربی شکم و اضافه وزن ژنتیکی است ، می توانید از روش های غیر تهاجمی و دستگاه های قطره ای و نازک برای رسیدن به وزن متعادل استفاده کنید. این دو دستگاه بر اساس انرژی گرمایش فرکانس رادیویی ساخته شده اند و فرایند کاملا غیر تهاجمی سوزاندن و برداشتن چربی های شکم و پهلو را انجام می دهند.

4. سوء تغذیه

غذاهای شیرین مانند کیک و آب نبات و نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه ها می توانند باعث افزایش وزن ، اختلالات متابولیک و توانایی چربی سوزی شوند.

کمبود پروتئین و رژیم های غذایی با کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کند و افرادی که پروتئین کمتری مصرف می کنند تمایل بیشتری دارند.

چربی های ترانس به ویژه باعث التهاب و در نتیجه اضافه وزن می شوند. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فود ، کیک و کلوچه یافت می شوند.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای چربی های ترانس از غلات کامل ، چربی های چند غیراشباع و چربی های غیر اشباع مصرف کنند.

تاثیرات پرخوری بر چربی شکم

5. کمبود خواب

بین افزایش وزن و کمبود خواب ارتباط وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکم می شود. خواب ضعیف و کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در افزایش چربی شکم و پهلو هستند. کمبود خواب مناسب منجر به رفتار نامناسب خوردن یا پرخوری احساسی می شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن به طور مستقیم چربی شکم را افزایش نمی دهد ، اما این یکی از عوامل تشدید کننده است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیرسیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی از شرایط سلامتی

برخی بیماریها یا شرایطی که تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. به اندازه کافی آب ننوشید

نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت جسمانی ضروری است. آب بهترین نوشیدنی است ، اما بسیاری از مردم به نوشیدنی های شیرین ، چای و آب میوه علاقه دارند.

نوشیدنی های شیرین کالری و قند به بدن می افزایند و می توانند چربی شکم را افزایش دهند. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در ناحیه شکم می شود و نوشیدن آب به حذف چربی شکم کمک می کند.

نکته مهم این است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نمی شود و باعث سیری نمی شود ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی نوشیدنی های پر قند و پرکالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

9 بی حرکتی

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، وزن خود را افزایش می دهید. عدم تحرک باعث از بین رفتن چربی اضافی می شود و چربی شکم و پهلو به مرور زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. کربوهیدراتهای ساده مصرف کنید و کربوهیدراتهای پیچیده مصرف نکنید

بهتر است مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای را مصرف کنید ، با استفاده از این نوع کربوهیدراتها چربی شکم را از بین ببرید.

برخلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که باعث احساس گرسنگی می شوید ، کربوهیدراتهای پیچیده به شما کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانید و کمتر غذا بخورید. کربوهیدراتهای پیچیده بسیار سریعتر هضم می شوند زیرا فیبر بالایی دارند. مطالعات نشان داده است که با انتخاب رژیم غذایی با فیبر بالا می توانید وزن خود را کاهش دهید.

11. به غذایی که می خورید توجه نکنید

با تمرکز بر غذا و تمرکز بیشتر بر رفاه هنگام غذا خوردن ، می توانید وزن بیشتری را کاهش دهید.

خوردن ذهن در واقع تمرینی است که به شما کمک می کند عادات غذایی خود را بهتر کنترل کنید و در نتیجه کالری کمتری دریافت کنید. به این ترتیب ، شما بیشتر به احساس گرسنگی و سیری توجه می کنید ، آهسته تر غذا می خورید و حواس شما را پرت می کند و تاثیرات غذا بر ذهن و سلامتی را درک می کنید. خوردن ذهن به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

12. عدم انتخاب ورزش مناسب

انتخاب یک ورزش م effectiveثر کار سختی است. خوشبختانه پیلاتس اساساً از سکته مغزی زیاد ، قدرت زیاد و بارهای اسکلتی عضلانی بالا جلوگیری می کند.

اگر هر روز پیلاتس انجام می دهید ، حتی می توانید وزن خود را کاهش داده و دور کمر خود را کاهش دهید. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به میزان آمادگی خود انتخاب کنید و پیلاتس برای افراد در هر سنی مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به خلاص شدن از شر چربی کمک می کند و همچنین از بازسازی آنها جلوگیری می کند. پزشکان توصیه می کنند برای کاهش تدریجی و پیوسته وزن ، نیم تا یک کیلوگرم در هفته وزن کم کنید.

تغییر رژیم غذایی و مصرف غذا با ورزش و فعالیت های چربی سوزی اضافی برای از بین بردن چربی شکم در داخل و اطراف باسن همراه است.

غذاها و میان وعده های گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل مواد مغذی مورد نیاز بدن را بدون نیاز به کالری و چربی اضافی تامین می کنند.

منابع پروتئین خام ، غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

لوبیا و حبوبات با کاهش شدید کالری روزانه به اشباع می شوند.

میزان سدیم روزانه باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع مایعات در زیر پوست جلوگیری کرده و چربی شکم را بدتر می کند.

با رعایت این نکات ، علاوه بر تغییرات داخلی بدن ، می توانید ظاهر خود را نیز تغییر دهید.

برای جلوگیری از چربی شکم و پهلو چه کنیم؟

هرگز صبحانه را از دست ندهید. بدون خوردن صبحانه ، غذاهای ناسالم را در طول روز و حتی چاقی را در طول زمان انتخاب می کنید. علاوه بر این ، خوردن صبحانه متابولیسم بدن را آغاز می کند و در نتیجه شما غذای کمتری در روز می خورید. روز خود را با یک صبحانه سالم و سرشار از کربوهیدرات و پروتئین شروع کنید تا احساس سیری کنید.

برای ناهار ، یک وعده غذایی کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل انتخاب خوبی برای ناهار است. توصیه می کنیم ناهار را با سالاد میوه یا سبزیجات بخورید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، شام ، بسیار مهم است. از عصر ، متابولیسم بدن به تدریج کند می شود ، بنابراین خوردن وعده های غذایی سبک برای شام اهمیت بیشتری دارد.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. میان وعده ها به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کنند. میان وعده های سالم میوه ها و سبزیجاتی هستند که کالری کمی دارند و مرطوب کننده هستند.

چگونه می توان چربی شکم را از بین برد؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این عملیات لیپوساکشن نام دارد.

در طی روش لیپوساکشن ، جراح مواد را به ناحیه مورد نظر مانند ران تزریق می کند تا سلول های چربی مایع شوند. سلولهای چربی با مکش خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی محلول کل بدن نیست. این روش فقط قسمت های خاصی را درمان می کند و علاوه بر این ، بدون تغییر شیوه زندگی ، احتمال عود سلول های چربی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی توصیه می شود که دارای وزن کمی یا متوسط ​​هستند.

فرآیندهای دیگری برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا بانداژ معده که برای افرادی که اضافه وزن دارند و چربی در شکم و پهلوها دارند مناسب است. اگر چاق هستید و چربی زیادی در ناحیه شکم و باسن خود دارید ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

با این حال ، همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم برای انجام جراحی های پلاستیکی برای انقباضات شکم و لگن امری کاملاً شخصی است ، اما توصیه می شود قبل از هرگونه تصمیمی روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن با برداشتن چربی شکم و پهلو شامل موارد زیر است:

خطر بیهوشی

بلوبری

تغییرات در حساسیت پوست که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های شکمی

ترومبوز ورید عمقی ، عوارض قلبی و ریوی

تجمع مایعات

عفونت

عملیات باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد

التهاب مداوم

بهبود زخم آهسته

شل شدن پوست و بدتر شدن سلولیت

· التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه این عوارض و خطرات احتمالی قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

چربی شکم و پهلو را با دستگاه های مداری بردارید
Slim Fit و Derm Up

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit دستگاه های لاغری م effectiveثری هستند که کار خود را کاملاً غیرتهاجمی و کارآمد انجام می دهند. گرمایش اساس هر دو دستگاه فرکانس رادیویی است. با برداشتن چربی های شکمی با این دو دستگاه ، هیچ خطری برای جراحی ، بیهوشی و ایجاد اسکار وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصول Derm Up روی نماد مقابل کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *