اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی

دسته‌بندی نشده


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 صداها)
بارگذاری …

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی بر هیچ ورزشکاری پنهان نیست. نقش گوشت قرمز در بدنسازی تنها به دلیل داشتن پروتئین زیاد نیست. گوشت قرمز سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی است. برای بهره مندی از گوشت قرمز در بدنسازی ، باید از کیفیت و تازگی محصول مطمئن باشید. منابع پروتئینی این فقط سینه مرغ و سفیده تخم مرغ نیست. سعی کنید در انتخاب های خود تنوع ایجاد کنید.

اگر تأثیر برنامه تناسب اندام را 30 درصد در نظر بگیریم ، رژیم غذایی 70 درصد بر پیشرفت تأثیر می گذارد. از چه مکمل هایی استفاده می کنیم ، چگونه ورزش می کنیم و. همه مهم هستند. اما اگر به غذای خود توجه نکنید ، سایر فعالیت ها جواب نمی دهد. اساساً غذا یکی از بزرگترین معماهای بدنسازی است.

عبارت “شما همان چیزی هستید که می خورید” اغراق آمیز نیست و اهمیت یک برنامه تغذیه برای عضله سازی را نشان می دهد. البته گوشت قرمز تنها منبع پروتئین در بدنسازی نیست. با این حال ، این یکی از محبوب ترین منابع غذایی برای بدنسازان است.

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی چیست؟ آیا از فواید گوشت قرمز برای بدنسازی اطلاع دارید؟ ادامه دادن با برنزه کننده ها با تکنیک های مدرن که از طریق گوشت قرمز برای بدنسازی از طریق بدنساز حرفه ای به نام مری کریستین توسعه یافته است آشنا شوید (به دست آورید ، به دست آورید).

که در برنامه تغذیه بدنسازی را دریافت کنید روی Tenor Coaches کلیک کنید.

من بیش از 25 سال است که تمرین می کنم و رژیم خود را کنترل می کنم. من همیشه به اثرات هر غذای خام اعتقاد داشتم. سبزیجات برگدار گونه های مورد علاقه من هستند. وقتی صحبت از پروتئین می شود ، من سفیده تخم مرغ و ماهی سفید را دوست دارم. ماهی هایی مانند “پولاک” ، “الماس” یا “قزل آلا وحشی” از گونه های آنها هستند.

در یکی از مسابقات 1999 ، یکی از داوران هنگام خروج از صحنه من را به دیوار وصل کرد. وی گفت: “اگر چند هفته دیگر دوباره مسابقه دادید ، به خانه بروید و استیک بخورید.” من چند سال است چیزی جز ماهی و سفیده تخم مرغ نخورده ام! نمی دانستم چقدر رژیم و تاثیر گوشت قرمز را در بدنسازی از دست داده ام.

در ابتدا ، من نمی خواستم چربی بد گوشت قرمز برای بدنسازی باشد. بنابراین یادم آمد یک بار در مورد پرندگان گوزن بدون چربی خواندم. از آنجا که این گوشت در گروه گوشت قرمز بود ، در اینترنت جستجو کردم. من گوشت گوزن ، گوزن شمالی و شترمرغ استرالیایی را از فروشگاه خریدم و تهیه گوشت کانگورو را به تاریخ بعدی واگذار کردم.

گوشت قرمز در بدنسازی

اگر از ارزش غذایی گوشت گاو فراتر نرود ، ارزش تمام این گوشت تقریباً یکسان است. چربی آنها به اندازه مرغ و ماهی کم است. این نقش طبیعی فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و … گوشت قرمز در بدنسازی است.

من در آن مسابقه پنجم شدم. سه هفته بعد من نفر دوم بودم و شگفت انگیز به نظر می رسید. من هم احساس خوبی داشتم. بنابراین من به دنبال بهترین گوشت قرمز برای بدنسازی و جایگزین های آن بودم. در واقع ، این گوشت ارزان نیست. اما از آنجایی که اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی همچنین نمی توان آن را نادیده گرفت.

من فکر می کنم بزرگترین مشکلی که افراد هنگام خوردن گوشت قرمز در بدنسازی با آن روبرو می شوند طعم و مزه است. طعم گوشت بستگی به محل تولد ، تنوع و نحوه کشته شدن آن دارد. اگر گوشت را مستقیماً از محل قانونی خریداری می کنید ، می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

برای بهبود طعم گوشت ، کمی سیر به آن اضافه کنید تا خوشمزه شود. 8 تا 10 تکه گوشت منجمد را در یک قابلمه با یک تکه سیر خرد شده بریزید. بعد از 2 و نیم تا 3 ساعت آماده و آبدار است.

اگر قرار نیست در بدنسازی رقابت کنید و تنها هدف شما این است که یک غذای خوب بخواهید ، می توانید از یک گوشت قرمز دیگر استفاده کنید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید این گوشت را مانند گوشت گاو سرخ کنید ، طعم آن را تغییر دهید و فواید گوشت قرمز برای بدنسازی فواید. بسته به عادات غذایی ، ممکن است لازم باشد روغن اضافه کنید.

در مورد میزان مصرف گوشت قرمز در بدنسازی ، اگر رقابتی نداشته باشم ، بین 400 گرم تا نیم کیلوگرم گوشت خریداری می کنم. یک تکه گوشت شترمرغ را در قابلمه ای با سیب زمینی خرد شده ، پیاز ، سیر ، کرفس و اسفناج یخ زده قرار دهید و 6 ساعت دیگر خورش من آماده می شود!

گوشت قرمز مورد علاقه گوشت گوزن ، کانگورو و شترمرغ اروپایی است. گوشت کانگورو در واقع نازک ترین گوشت قرمز است و طعم کمی شیرین دارد. گوشت شترمرغ بیشتر یادآور گوشت گاو است.

نتیجه

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی بر هیچ ورزشکاری پنهان نیست. برای بهره بردن از آن پروتئین رژیم غذاییکیفیت و سلامت آن نیز مهم است. نقش گوشت قرمز در بدنسازی علاوه بر محتوای پروتئین ، عناصر دیگری مانند فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و. برای بهبود طعم این پروتئین ، کمی سیر به آن اضافه کنید و از مزایای گوشت قرمز در بدنسازی لذت ببرید.


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1672



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *