اهمیت خوردن صبحانه – وب سایت رسمی دکتر محمد صفریان

دسته‌بندی نشده


صبحانه یک غذای بسیار مهم است – آنها می توانند روز شما را درست کنند یا به هم بزنند. صبحانه باید حداقل 20 درصد از انرژی روزانه باشد. اگرچه اکثر مردم ، با درنظر گرفتن اهمیت این و سایر غذاها ، از مصرف آن خودداری می کنند یا آن را مفید و مغذی نمی دانند.

مطالعات نشان داده است که نه تنها صبحانه ، بلکه دفعات و تداوم آن نیز در تغییر وزن بدن مثر است. سوء تغذیه صبحانه در کشورهای مختلف گزارش شده است و این وضعیت در بین نوجوانان شایع تر بود. برخی مطالعات ارتباط بین خوردن صبحانه و چاقی و اضافه وزن را نشان داده اند و صبحانه بدون خوردن منظم یکی از دلایل اضافه وزن و چاقی در نوجوانان است.

هنگامی که فرد آگاهانه یا به زور وعده های غذایی را کنار می گذارد ، میزان سوخت و ساز بدن می سوزد و تجمع می یابد. مقدار آرد ادامه می یابد ، هرچه درصد سوخت و ساز بدن کاهش یابد. در دراز مدت) میزان متابولیسم پایه BMR (فرد زمین می خورد و بدن انرژی کمتری می آموزد ری زن ده بماند. سرب این اقدام مهم است که بدن چربی بیشتری را در بافت چربی ذخیره می کند و مزایای مصرف صبحانه مشخص شد آنها به طور متوسط ​​کمتر از افرادی هستند که عادت به خوردن صبحانه ندارند و از سوی دیگر ، کسانی که صبحانه نمی خورند بیشتر در طول روز بیش از حد غذا می خورند. ارزش کم و بدون ارز نوبت آن است و این باعث تهوع آنها می شود) و همچنین دیابت و چربی خون بالا. (البته منظور من صبحانه ، شیرینی صبحانه سالم ، شکلات ، تنقلات و آب میوه غیر طبیعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *