آیا نمی توانید به اهداف RFID برسید؟! : تغذیه

دسته‌بندی نشده


من می دانم که RFID نیازهای 98-99 of از افراد سالم را برآورده می کند ، اما همچنین می تواند از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت باشد! با این حال ، من نمی فهمم چرا برخی از این اهداف اینقدر بالا هستند! به عنوان مثال: RDA منیزیم 400 میلی گرم است. برای به دست آوردن RFID منیزیم ، باید 56.25 گرم دانه کدو تنبل بخورید که منیزیم زیادی دارد و به عنوان 1 آب معدنی بنوشید! زیرا از همه منابع دیگر – اساساً چیزی دریافت نمی کنید! اگر خوش شانس باشید ، مقداری از غذای غنی شده دریافت می کنید و تقریباً هیچ چیزی از آب خارج نمی شود … من شک دارم کسی به RFID منیزیم نزدیک باشد !!! من خواندم که بدن می تواند منیزیم ذخیره کند ، بنابراین ممکن است نیازی به مصرف روزانه 400 میلی گرم نداشته باشید ، اما چرا باید به 400 برسد؟ با در نظر گرفتن این موضوع ، احتمالاً هیچ کس اینقدر دریافت نمی کند!

TL: DR من از بی خوابی رنج می برم و برای خواب به منیزیم نیاز دارم: من متعجب هستم که چقدر نیاز دارم … من یک مرد هستم 25.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *