آیا لاغر می شوید چگونه اراده خود را برای کاهش وزن تقویت کنید

دسته‌بندی نشده


شما همچنین می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، اما نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید؟ این بزرگترین مشکل ماست. با تغییر نوع غذا ، تغییر در شیوه زندگی و مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع غذاها ، ما می خواستیم هر روز بیشتر غذا بخوریم. با این حال ، واقعیت این است که ما اضافه وزن داریم اما تمایلی به کاهش وزن نداریم. چه راه حلی؟ اگر می خواهید نحوه داشتن اراده قوی برای کاهش وزن را بیاموزید ، این مقاله را از دست ندهید.

چگونه میل به کاهش وزن را تقویت کنیم؟

کاهش وزن تنها یک راه حل ساده نیست. برای تقویت میل به کاهش وزن ، باید هم مشکلات روانی و هم رژیم غذایی یا نوع رژیم غذایی و حتی شیوه زندگی را تغییر داد. و تغییر همیشه سخت است. مگر اینکه آن را به درستی برنامه ریزی کرده باشیم.

رژیم غذایی سالم همراه با انگیزه قوی برای کاهش وزن ضروری است. ابتدا باید س ourselvesالات زیر را از خود بپرسیم: چه غذایی می خوریم؟ چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چقدر می خوریم؟ آیا ما پر از انواع غذا هستیم؟ آیا وقتی سیر می شویم غذا می خوریم؟

اراده برای کاهش وزن

در پاسخ به این سوالات ، ما در واقع به همه چیز مربوط به غذا خوردن خود نگاه می کنیم. پاسخ های ما نشان می دهد که مشکلات کجاست. وقتی بفهمیم کجا ضعیف هستیم ، در نیمه راه هستیم و می توانیم کار کنیم. بنابراین ، افزایش میل به کاهش وزن با یافتن ضعف آغاز می شود. بنابراین ما ضعف (ها) را پیدا کردیم ، اکنون چه باید بکنیم؟

کاهش وزن تنها یک راه حل ساده نیست.

راههای تقویت میل به کاهش وزن

همانطور که در بالا ذکر شد ، شروع یک برنامه کاهش وزن سالم و پیروی از آن کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای افزایش میل به کاهش وزن وجود دارد که می تواند به رسیدن به وزن ایده آل کمک کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

مشخص کنید که چرا می خواهید وزن کم کنید

تمام دلایلی را که برای کاهش وزن نیاز دارید به وضوح ثبت کنید. چرا باید این کار را بکنی؟ زیرا هنگام نوشتن ، شما مجبور به کاهش وزن در ذهن خود می شوید. این امر به ظاهر ساده انگیزه ایجاد می کند. شما باید این دلایل را روزانه بخوانید تا بتوانید در مواقع وسوسه و اراده برای کاهش وزن ضعیف از آنها استفاده کنید. این دلایل می تواند از پیشگیری از دیابت گرفته تا افزایش اعتماد به نفس به هر دلیلی و دلیل کاهش وزن شما باشد.

انتظارات واقعی داشته باشید

گاهی اوقات مهم این نیست که اراده قوی برای کاهش وزن ندارید. نتیجه این است که آنچه ما از کاهش وزن انتظار داریم انتظارات غیرواقعی است. اگر برای مثال وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید به 70 کیلوگرم برسید ، آیا این کار در یک ماه امکان پذیر است؟ اهداف دست نیافتنی باعث سرخوردگی می شوند. و احساس ناامیدی باعث می شود به خودم بگویم چرا نمی خواهم وزن کم کنم! و به همین دلیل ، بدیهی است که رژیم لاغری را کنار گذاشته اید.

اراده برای کاهش وزن

یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید و قدر آن را بدانید

صدها مطالعه نشان می دهد افرادی که بدن خود را دوست ندارند وزن کمتری از دست می دهند. بنابراین ، علاوه بر همه کارهایی که برای کاهش وزن انجام می دهید ، باید عشق به بدن را نیز بیاموزید. فردی که بدن خود را دوست دارد مطمئناً کاری نمی کند که سلامتی او را به خطر بیندازد. بدن ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه با ماست. پس چرا دوستش ندارید و به خوبی از آن مراقبت می کنید! اما چگونه بدن خود را دوست داریم؟

کارشناسان راه های زیر را پیشنهاد کردند:

  • ورزش
  • بیشتر با افراد خوش بین سفر کنید
  • به طور خاص ، خود را با مدل ها مقایسه نکنید
  • لباس های سایز خود را بچرخانید
  • در آینه نگاه کنید و با صدای بلند آنچه را که در ظاهر خود می پسندید ، بیان کنید

با مثال خود کاری انجام دهید

داشتن یک مدل می تواند شما را به کاهش وزن ترغیب کند. با این حال ، شما باید نوع مناسب انگیزه را انتخاب کنید. با یک مدل ، می توانید دقیقاً ببینید که می خواهید چگونه به نظر برسید. البته این نیز باید صادق باشد. به عنوان مثال ، شخصی را انتخاب کنید که از نظر قد و ظاهر بیشتر شبیه شما باشد. انگیزه شما را حفظ می کند.

مثبت فکر کنید و مثبت صحبت کنید

هرچه به خود و توانایی های خود خوشبین تر باشید ، در رسیدن به اهداف خود قوی تر خواهید بود. بنابراین ، اراده شما برای کاهش وزن بیشتر تقویت می شود. همچنین ، هرچه بیشتر در مورد موضوعی صحبت کنید ، بیشتر به آن متعهد هستید. بنابراین ، هرچه بیشتر در مورد کاهش وزن صحبت کنید ، اراده شما برای کاهش وزن قوی تر است.

اراده برای کاهش وزن

تمرینات لذت بخش را فراموش نکنید

ورزش یکی از مهمترین بخش های کاهش وزن است. این کار نه تنها کالری بیشتری می سوزاند بلکه به شما احساس خوبی می دهد. بهترین تمرین آن ورزشی است که دوست دارید انجام دهید و همیشه آماده هستید. ورزشهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید ، اما مهم این است که دقیقاً ورزشی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. با انجام این کار ، از انجام کاری که دوست دارید و کاهش وزن لذت خواهید برد بدون اینکه به کاهش وزن یا اراده برای کاهش وزن فکر کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید یا به همه چیز نگاه می کنید تا بفهمید چرا نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باز هم به نتیجه ای نمی رسید. در چنین مواردی ، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. شاید مشکل اساساً به اراده شما مربوط نمی شود و شما مشکلات جسمی دارید. یا ممکن است برنامه یا رژیم اشتباهی را انتخاب کرده باشید که برای شما مناسب نیست. در این شرایط ، کمک متخصصان تغذیه بهترین انتخاب است. یک متخصص می تواند به شما در کاهش وزن به روش صحیح و راحت تر و رسیدن به وزن ایده آل کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *