آیا سرعت بالایی خواهد داشت؟

دسته‌بندی نشده


سکرامنتو ، کالیفرنیا.-نبرد بر سر پروژه راه آهن سریع السیر کالیفرنیا مناقشه جدیدی را ایجاد کرده است که می تواند بار دیگر تلاطم آشفته را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

این گفتگویی است که دموکرات ها در مجلس ایالتی می خواهند در مورد هزینه کردن حدود 4 میلیارد دلار برای این پروژه مذاکره کنند. راه آهن سریع السیر کالیفرنیا گفت که برای ادامه ساخت و ساز بعد از تابستان آینده به این پول نیاز دارد. فرماندار دموکرات ، گوین نیوزوم ، او را در بودجه دولتی خود قرار داده است ، اما مذاکرات بین دولت او و قوه مقننه متوقف شده است. آنها امیدوارند زمانی که قانونگذار به جلسه ای در ماه ژانویه بازگردد به توافق برسند.

این آخرین شکست پروژه است که در ابتدا 33 میلیارد دلار هزینه داشت و سال گذشته تکمیل شد. امروزه چشم انداز انتقال مسافران بین لس آنجلس و سان فرانسیسکو در کمتر از سه ساعت یک رویای دور است. فاز اول جاده ، اتصال دو شهر دره مرکزی ، حداقل در سال 2029 آغاز می شود و هزینه پروژه به 98 میلیارد افزایش یافته است.

به نظر می رسد اراده سیاسی کمی وجود دارد که یا پروژه را به طور کامل از بین ببرد ، یا منابع بیشتری به آن بدهد و ساخت و ساز بدون برنامه بلند مدت ادامه یابد.

نکته اصلی بحث اخیر این است که چگونه این خط سریعا برق می گیرد و مقامات راه آهن می گویند که سرعت قطار ضروری است – کل ایده پروژه ای که منجر به فروش به رای دهندگان شد. سال آینده ، آنها می خواهند با این شرکت قرارداد ببندند که یک جاده و سیستم برقی طراحی و بسازد و آن را برای 30 سال حفظ کند و عملاً شرایط را برای مدت طولانی قفل کند.

برنامه های فعلی اولین بخش را از بیکرزفیلد به مرسد ارائه می دهد ، جایی که مسافران در حالت ایده آل می توانند سوار خط ترانزیت دیگری شوند تا در دوربرگردان وارد منطقه خلیج سان فرانسیسکو شوند. مقامات راه آهن و آژانس های حمل و نقل محلی در حال برنامه ریزی برای همکاری با یکدیگر برای ساختن یک ایستگاه واحد در مرسدس هستند که رانندگان می توانند از قطار سریع السیر پیاده شده و به سیستم دیگری منتقل شوند ، اما هزینه ساخت آن به طور کامل تامین نمی شود.

این امر باعث شد لورا فریدمن ، عضو مجمع دموکرات ها ، رئیس کمیته حمل و نقل و مذاکره کننده اصلی بودجه ، بپرسد آیا منطقی است که بلافاصله برق را به طور کامل برق بگیریم؟ او معتقد است که پول دولت بهتر می تواند صرف شود تا اطمینان حاصل شود که Merced یک ایستگاه واحد است. این امر باعث می شود که مسافران بتوانند از دره مرکزی به مراکز کار ساحلی دسترسی داشته باشند ، حتی اگر با قطار دیزلی سفر می کردند. در صورت وجود پول بیشتر ، برق رسانی غیر منتظره بعداً تکمیل می شود.

    این خرداد  2015  18 روز  فایل عکس ، فرماندار جری براون ، مرکز ، و همسرش آن گاست براون ، نفر چهارم از سمت راست ، بخش راه آهن را در سرویس راه آهن سریع السیر کالیفرنیا در فرسن ، کالیفرنیا امضا می کنند.
این خرداد 2015 18 روز فایل عکس ، فرماندار جری براون ، مرکز ، و همسرش آن گاست براون ، نفر چهارم از سمت راست ، بخش راه آهن را در سرویس راه آهن سریع السیر کالیفرنیا در فرسن ، کالیفرنیا امضا می کنند.
AP

فریدمن گفت: “من استدلال نمی کنم که این راه حل بهینه است ، اما من فکر می کنم مردم باید صادق باشند که در حال حاضر چقدر پول داریم.”

مقامات و هواداران راه آهن سریع السیر می گویند حرکت کمتر از قطار برقی بر خلاف آنچه رای دهندگان تصویب کرده اند و از انرژی پاک سود نمی برد.

“چگونه می توانید نشان دهید که در زمینه زیرساخت ها سرمایه گذاری خوبی کرده اید اگر همچنان از همان تجهیزاتی که امروز استفاده می کنیم با سرعت نسبتاً مشابه استفاده کنید؟ دان دان لوویت ، رئیس ابتکارات منطقه ای در کمیسیون راه آهن منطقه سان خوآکین ، اکسپرس کریدور آلتامونت و هیئت اجرایی مشترک سان خوآکین ، که همه آنها با راه آهن سریع السیر کار می کنند ، گفت.

مبلغ 4.2 میلیارد دلار اوراق قرضه برای مقامات راه آهن آخرین پول سال 2008 است. این صندوق 10 میلیارد دلار برای رای دهندگان ایجاد می کند و برخی از قانونگذاران تمایلی به دادن آن بلافاصله ندارند.

فریدمن در حال حاضر پیشنهاد 2.5 میلیارد دلار هزینه کرده است.

او پول بیشتری برای راه آهن سریع می خواهد ، اگرچه پیشنهاد او مشخص نکرد که چقدر برای پروژه هایی که در منطقه لس آنجلس نمایندگی می کند. سنای ایالت هیچ گونه پیشنهادی برای هزینه ها ارائه نداد.

دولت نیوزوم خواهان برق رسانی است.

دانیل لوپز ، سخنگوی دانیل لوپز ، در بیانیه ای گفت: “ما معتقدیم که زمان برای راه آهن آهسته و پرتاب گازوئیل در حال اتمام است و ما همچنان متعهد به تأمین آینده حمل و نقل هستیم که مردم را به سرعت جابجا می کند و این کار را بدون آلودگی بیشتر محیط زیست انجام می دهد.”

لو تامپسون ، رئیس گروه نقد و بررسی پروژه راه آهن ، که به طور مستقل در حال ارزیابی برنامه های بودجه است ، گفت که چگونه با پول اوراق قرضه برخورد کنیم و چه خطوطی را اضافه کنیم یک نقطه بحرانی در آینده پروژه است.

در این 2017  6 دسامبر  در عکس موجود در پرونده ، یکی از قطارهای بلند راه آهن سریع السیر در Fresne ، California در حال ساخت است.
در این 2017 6 دسامبر در عکس موجود در پرونده ، یکی از قطعات بلند راه آهن سریع السیر در Fresne ، California در حال ساخت است.
AP

وی گفت: “اگر بخواهیم کل سیستم را بر اساس نیاز (ابتکار رای گیری) بسازیم ، خط پر سرعت Bakersfield to Merced قسمت درستی از سیستم است.” “اگر ما قصد نداریم کل سیستم را تکمیل کنیم ، من فکر می کنم شما مدت زیادی در مورد برق رسانی خط برق از Merced به Bakersfield فکر می کنید.”

این پروژه بلندپروازانه در سراسر کشور به عنوان آزمونی برای این که آیا ایالات متحده می تواند از فرهنگ خودروسازی خود دور شده و با سایر ایالت ها در راه آهن سریع السیر کنار بیاید ، به دقت تحت نظارت قرار گرفته است. حامیان می گویند پروژه تکمیل شده نحوه سفر مردم را تغییر می دهد ، در حالی که میزان انتشار کربن را کاهش می دهد. متخلفان می گویند این کره چشم توسط مالیات دهندگان تأمین می شود.

اتان الکیند ، کارشناس پروژه های ترانزیت در دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی می گوید: “ایده پروژه راه آهن سریع السیر برای پروژه کالیفرنیا تا حدودی سمی شده است.”

به یک معنا ، این پروژه زمانی ناموفق بود که رای دهندگان برآورد کوچکی از هزینه های پروژه ارائه کردند. دولت باراک اوباما بعداً بودجه فدرال را برای شروع ساخت و ساز در دره مرکزی دستور داد.

الکیند گفت که این پروژه هنوز قابل اجرا است ، اما اگر برق نباشد ، در صورت تصویب کنگره از طرح زیرساختی جو بایدن ، رئیس جمهور ، که شامل ده ها میلیارد دلار برای پروژه های راه آهن است ، کالیفرنیا این شانس را دارد که برای پول رقابت کند.

“دولت فدرال خواهد گفت ، ببینید ، کالیفرنیا از راه آهن سریع السیر منصرف شده است.” این پیامی است که او ارسال می کند. “

این پروژه به تازگی یک میلیارد دلار پول فدرال به دست آورده است که توسط دولت دونالد ترامپ لغو شده است و در قرارداد جدید به طور خاص به قطار برقی اشاره شده است. الکس پادیلا ، رهبر دموکرات ها و دیان فاینستاین در ماه ژوئیه از قانونگذاران خواستند تا پول اوراق قرضه منتشر کنند ، به ویژه شامل دلارهای جدید فدرال.

آنها هشدار دادند: “اکنون زمان خروج کالیفرنیا از تعهد خود به راه آهن سریع السیر نیست.”

این پروژه در حال حاضر 2.5 میلیارد دلار به عنوان پول فدرال هزینه کرده است و بیش از 3.7 میلیارد دلار از برنامه حراج کالیفرنیا برای اعتبارات کربن به نام cap and trade دریافت کرده است. انتظار می رود این برنامه در سال 2030 به پایان برسد.

این پروژه هنوز برق گرفته است یا خیر ، ده ها میلیارد دلار دیگر کوتاه است – یکی از دلایلی که مقامات راه آهن می گویند این پروژه به صورت قسطی بوده است.

ملیسا فیگوئروا ، سخنگوی سرویس راه آهن گفت: “ما آنقدر پول نداریم و هرگز آن را نداریم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *