آیا در مورد این رژیم ترکیبی کم کربوهیدرات (کربوهیدرات کم ، چربی زیاد و پروتئین زیاد در صبح ؛ کربوهیدرات متوسط ​​تا زیاد ، چربی کم ، پروتئین بالا در بعد از ظهر) فکر می کنید؟ طراحی شده برای ورزشکاران ماهری که به قدرت بالا نیاز دارند. : تغذیه

دسته‌بندی نشده


نمی دانم نظر شما در مورد این رژیم چیست؟ این اتفاق در جامعه کوهنوردی رخ می دهد. شما اساساً از کربوهیدرات ها در صبح اجتناب می کنید و غذاهای چرب و پر پروتئین را انتخاب می کنید. بعد از ظهر ، نزدیک زمان تمرین ، می توانید کربوهیدرات مصرف کنید. برای شام ، یک وعده غذایی متوسط ​​تا پر کربوهیدرات و کم چرب انتخاب کنید. هر وعده غذایی حاوی 25-30 گرم پروتئین است.

نکته این است که چربی بدن کاهش می یابد. این با فرض ورزش متوسط ​​(برای کوهنوردان) است. همچنین به این معنی است که بعد از ظهر هیچ قند فرآوری نشده ، مقدار زیادی سبزی و میوه و بیشتر غلات برای شام وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *