آیا خوردن فیبر قبل از وعده غذایی پرچرب / کم قند جذب چربی و قند را کاهش می دهد؟ : تغذیه

دسته‌بندی نشده


قند موجود در میوه کمتر ناسالم تلقی می شود زیرا اغلب در فیبر “قفل” می شود ، بنابراین مقداری از آن جذب نمی شود.

آیا این اثر در مورد قند / چربی که بلافاصله پس از فیبر زیاد خورده می شود صدق می کند؟ بنابراین ، به طور جداگانه ، اما در یک وعده غذایی مصرف می شود. آیا فیبر محلول در معده درست قبل از یک غذای پرچرب / شیرین می تواند جذب چربی / قند را در بدن کاهش دهد؟ اگر چنین است ، اثرات شدید آن چیست؟ بهترین زمان چه ساعتی خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *