آیا خوردن شش بار در روز متابولیسم را بهبود می بخشد؟

دسته‌بندی نشده


اکثر افرادی که روش خوردن جدیدی را شروع می کنند ، با 9 از 10 غذای استاندارد 3 وعده اصلی و 2 میان وعده یا 3 وعده اصلی و 3 میان وعده شروع می کنند. چرا؟ زیرا رژیم در جهان به ما اینگونه توصیه می شود. با این حال ، اثبات نشده است که این روش غذا خوردن مثرترین است.

در واقع مطالعات نشان می دهد که اگر شما به همان تعداد کالری در 24 ساعت مصرف کنید ، هیچ تفاوتی در متابولیسم فردی که در روز 6 غذا می خورد در مقایسه با فردی که در روز 3 غذا می خورد ، وجود ندارد!

بنابراین چرا باید با این فکر که “من شش بار در روز غذا می خورم تا سوخت و ساز بدنم بهبود یابد؟” خوب ، بسیاری از مشتریان قبلاً شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما دچار گرسنگی می شود و به جای استفاده از غذا برای تولید انرژی ، تجمع آن به شکل چربی شروع می شود. . “

بگذارید این به شما اطمینان دهد در زمان کوتاهی اتفاق نمی افتد

پاسخ ساده این است که چرا این موضوع اینقدر محبوب شده است؟ تعصبات تغذیه ای و افسانه هایی که هرگز نمی میرند!

بگذارید آنچه را که در کار بسیاری از مشتریانم می بینم به شما بگویم:

به نظر می رسد خوردن 3 وعده غذا در روز همراه با میان وعده در صورت نیاز (صبح ، بعد از ظهر یا عصر) در سازگاری و کاهش احتمال پرخوری (یا کالری) بهترین کار را می کند.

واقعیت این است که هر بار که غذا می خوریم ، فرصتی برای پرخوری وجود دارد – مخصوصاً اگر تمام روز گرسنه باشیم. اگر زمانی که فرصت داریم تا زمانی که احساس سیری می کنیم غذا بخوریم (که معمولاً زمانی اتفاق می افتد که غذاهای بزرگتر را کمتر می خوریم) ، احتمالاً کالری کمتری مصرف می کنیم.

در بیشتر موارد ، وقتی افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به ما می گویند که همه آنها در طول روز به غذا فکر می کنند.

چقدر قبل از غذا یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

آیا باید بعد از ظهر که 5 ساعت به سر کار می روم 2 وعده غذایی بسته بندی کنم و آنها را با خود ببرم؟

آیا باید ساعتی را در گوشم بگذارم تا دقیقاً بدانم چه موقع باید غذا بخورم؟

به نظر می رسد وقتی ما 3 وعده غذایی بزرگتر در روز می خوریم ، این امر بسیار مفید است. این به ما این امکان را می دهد که احساس “سیری” و “سیری” کنیم ، نه اینکه فقط آنقدر غذا بخوریم که معده خود را نگه داریم. همچنین آزادی روانی بیشتری در مورد غذا داریم. به این ترتیب ما دائماً به وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم زیرا 6-5 ساعت قبل از شروع گفتن بدنمان فرصت داریم دوباره گرسنه ام!

این ممکن است برای شما نمایش باشد!

اما آن است آزادی! مخصوصاً برای کسانی که مدتهاست به “رژیم” و “محدودیت” فکر می کنند!

همچنین ، ما هنوز مشتریان زیادی داریم که فکر می کنند به 3 وعده غذا نیاز دارند بزرگ و 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر دائماً احساس می کنید که غذا در تمام روز غالب است و به نظر نمی رسد سیر باشید ، شاید ارزش تغییر آن را داشته باشد!

چالش ما برای شما این است:

به جای خوردن چندین بار در روز ، به سراغ وعده های غذایی بزرگتر و یک میان وعده بروید و احساس خود را ببینید! ممکن است تازه متوجه شوید که این ترفند ساده برای شما تغییر دهنده بازی است!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *