آیا تفاوت بین مصرف شکر طبیعی از میوه و شکر افزوده شده در صورتی که قند اضافه شده با فیبر و سایر مواد مغذی ترکیب شود؟ : تغذیه

دسته‌بندی نشده


یک مثال مشخص می تواند چیزی شبیه به “اطمینان” باشد. یک نوشیدنی تضمین شده به اندازه قند موجود در سیب های متوسط ​​می افزاید. در نتیجه ، او دارای نقص های زیادی می شود. اما با توجه به مطالبی که خوانده ام ، می توانم توضیح دهم که چرا قند میوه بهتر از شکر افزوده است ، زیرا میوه با فیبر و سایر مواد مغذی ترکیب شده است ، که باعث کاهش جذب گلوکز می شود ، به این معنی که شما دریافت نمی کنید پرش انسولین اگر این درست است ، آیا واقعا تفاوت بین مصرف توت و میوه وجود دارد؟ پروتئین ، چربی و فیبر (حداقل برخی از آنها) به ضمانت اضافه می شوند ، بنابراین با این موارد ترکیب می شود.

یک هشدار این است که من درک می کنم که شما اطمینان حاصل می کنید که میوه عاری از آنتی اکسیدان است.

این مسئله قند من را گیج می کند زیرا می بینم مردم می گویند قند باید محدود شود ، اما میوه خوب است و یک استثنا است. برای من چندان منطقی نیست آیا باید قند را محدود کنم یا نه؟ حتی اگر با فیبر و سایر مواد مغذی همراه باشد ، آیا باز هم نباید آن را محدود کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *