آووکادو برای کلسترول شما چه می کند؟

دسته‌بندی نشده


آیا گواکامول می تواند کلسترول و سایر منابع چربی کامل مانند آجیل را کاهش دهد یا فقط یک صنعت آووکادو در حال چرخش است؟

مواد مغذی کاهنده کلسترول موجود در غذاهای گیاهی با تأیید شورای آووکادو HASS ، “آووکادو غنی ترین منبع شناخته شده فیتواسترول های میوه است”. اما کلمه عملی میوه است.

بله ، آووکادو حاوی فیتواسترول های بیشتری نسبت به سایر میوه ها است ، اما فیتواسترول ها مواد محلول در چربی هستند. بسیاری از میوه های دیگر به سختی چربی دارند ، بنابراین آووکادو در مقایسه با سایر میوه ها به وضوح در بالای آن ظاهر می شود. و اگر محتوای فیتواسترول آووکادو را با آجیل و دانه ها مقایسه کنید ، چطور؟ یک آووکادو حاوی حدود 100 میلی گرم فیتواسترول است. در همین مقیاس ، کنجد و تاهینی 400 میلی گرم دارند. پسته ، تخمه کدو و تخمه آفتابگردان حدود 300 عدد است. بادام ، کره بادام ، دانه کتان و آجیل ماکادمیا حدود 200 عدد است. و حتی شکلات تقریباً دو برابر آووکادو فیتوسترول دارد ، همانطور که در ویدیوی من 0:51 مشاهده می کنید آیا آووکادو برای کلسترول شما مفید است؟به

اگرچه آجیل و دانه ها دارای بالاترین سطح فیتواسترول ها هستند ، مکمل هایی از 600 میلی گرم تا هزاران در مطالعات برای کاهش کلسترول LDL “بد” با فیتواسترول ها استفاده شده است. بنابراین ، بله ، می توانید کلسترول LDL را با دوز حدود 2100 میلی گرم فیتواسترول ها تا حدود 8 درصد کاهش دهید ، اما این مقدار 20 آووکادو در روز است ، همانطور که در ساعت 1:17 بعد از ظهر مشاهده می کنید. ویدیوبه 2100 میلی گرم فیتواسترول نیز حاوی مقدار زیادی آجیل است ، اما می توانید با خوردن آجیل نخل ، فقط یک اونس در روز ، مقدار LDL خود را تا 8 درصد کاهش دهید ، همانطور که مشاهده می کنید 1:36 ویدیوبه بنابراین ، فیتواسترول ها تنها اجزای آجیل نیستند که مسئول کاهش کلسترول هستند. آجیل ها باید اجزای دیگری ، احتمالاً فیبر یا سایر مواد مغذی گیاهی ، داشته باشند که به کاهش کلسترول کمک می کند. آیا آووکادو نیز می تواند چنین اجزایی داشته باشد؟ شما نمی دانید تا … سعی کنید.

همانطور که می بینید 2:10 مال من است ویدیو، بیش از نیم قرن مطالعه وجود دارد که نشان می دهد افزودن آووکادو به رژیم غذایی روزانه افراد باعث کاهش کلسترول می شود. با این حال ، حذف آووکادو روزانه باعث افزایش کلسترول آنها می شود و سپس با افزودن مجدد آووکادو دوباره آنها را کاهش می دهد. داده ها بسیار قانع کننده هستند – تا زمانی که نحوه انجام نظرسنجی را ببینید. محققان چیزی فراتر از آووکادو به آن اضافه کردند. آنها جایگزین چربی های حیوانی شدند. جای تعجب نیست که کلسترول آنها کاهش یافته است! به جای مطالعه بر روی کلسترول و آووکادو ، همچنین می تواند با کلسترول و وجود یا عدم وجود چربی خوک ارتباط داشته باشد – و تقریباً همه آزمایشات کلسترول و آووکادو شبیه آن است.

چه اتفاقی افتاد که محققان متاآنالیز ده مطالعه شامل صدها نفر را انجام دادند؟ وقتی همه آنها را کنار هم گذاشتند و نتایج را بررسی کردند ، چه چیزی پیدا کردند؟ به نظر می رسد افزودن آووکادو کلسترول و تری گلیسیرید را به میزان قابل توجهی کاهش داده است – به طور متوسط ​​حدود 17 امتیاز برای کاهش کلسترول بد LDL. با این حال ، تقریباً همه مطالعات ، مطالعات جانشین بودند که در آن چربی اشباع از رژیم غذایی انسان حذف شد و آووکادو جایگزین شد. اگر میزان چربی اشباع شده حیوانی را کاهش دهید ، کلسترول کاهش می یابد. می توان گفت که این بررسی ها توسط صنعت آووکادو تأمین نشده است ، همانطور که محققان اشاره می کنند ، “توجه به این نکته ضروری است که جایگزینی چربی اشباع شده با رژیم غذایی به جای افزودن آووکادو به رژیم اولیه اولیه ، بزرگترین فایده است. فقط افزودن آووکادو به هیچ وجه نمی تواند به کلسترول کمک کند.

بنابراین ، بله ، صنعت آووکادو درست می گوید که آووکادو “جایگزین سالم برای کره / مارگارین ، پنیر ، پنیر خامه ای” است ، اما این کارتل نسبتاً کم است.

TAKEAWAYS اصلی

  • در مقایسه با سایر میوه ها ، آووکادو حاوی فیتواسترول های بیشتری است ، مواد مغذی کاهنده کلسترول موجود در غذاهای گیاهی است ، اما فیتواسترول ها محلول در چربی هستند و بیشتر میوه ها دارای چربی بسیار کمی هستند ، بنابراین جای تعجب نیست که آووکادو رتبه اول را دارد.
  • هنگام مقایسه فیتواسترول های موجود در آووکادو ، شکلات ، آجیل و دانه ها از نظر مقیاس ، آجیل و دانه ها دارای بالاترین سطح هستند و شکلات تقریباً دو برابر آووکادو فیتواسترول دارد.
  • کلسترول بد LDL را می توان با مصرف دوز فیتواسترول معادل حدود 20 آووکادو یا یک اونس آجیل (تقریباً کف دست) در روز کاهش داد.
  • اکثر مطالعات نشان می دهند که مصرف روزانه آووکادو زمانی کاهش می یابد و افزایش می یابد که آووکادو قبل از افتادن مجدد خورده نشود ، هنگام تجدید ، نه تنها آووکادو را در رژیم غذایی افراد قرار داد ، بلکه چربی حیوانی را جایگزین آن کرد ، بنابراین تعجب آور نیست که آووکادو کلسترول را کاهش می دهد
  • حذف چربی های اشباع از رژیم غذایی و جایگزینی آنها با آووکادو می تواند سطح کلسترول و تری گلیسیرید را به شدت کاهش دهد ، اما افزودن آووکادو بدون کاهش مصرف چربی های اشباع شده حیوانی به نفع کلسترول نیست.

آووکادو برای افزودن به رژیم غذایی گیاهی چطور؟ آیا آن وقت فایده ای خواهد داشت؟ اطلاعات بیشتر:

چرا ما به کلسترول اهمیت می دهیم؟ برای مثال ببینید:

برای چی باید شلیک کنیم؟ دیدن فلش بک جمعه: کلسترول مطلوب.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای کاهنده کلسترول ، به ادامه مطلب بروید بهترین غذاها برای کلسترول بالا و فواید کلم و کلم برای کلسترولبه

علاوه بر غذاهای کاهش دهنده کلسترول ، ما همچنین باید مصرف غذاهای افزایش دهنده کلسترول را کاهش دهیم. دیدن:


سلامتی،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را تماشا کنید:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *